poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jestem jaki jestem

Michał Wiśniewski 114views. Uważam, że jestem osobą, która zasługu-je na takie oceny - jestem bardzo koleżeński. Jak każdy człowiek posia-dam wady, nie wieże, że nie ma na tym świecie człowieka bez wad. Moją najgorszą wadą jest lenistwo, gdy mam zacząć się uczyć to zaraz mnie wszystko boli, jestem już zmęczony i wtedy zasiadam przed komputer i gram. Po zapowiedzi Huberta, Wiśniewski zaśpiewał w programie ostatnią piosenkę i pożegnał się z publicznością.


Jestem jaki jestem

Ale niesmak po awanturze podczas finału na żywo pozostał. Dr Konica świętuje w szpitalu 40. Latoszek kolejny raz odwiedza klub go-go, gdzie pracuje Sara – tancerka, którą niedawno uratował.


Gdy dziewczyna go całuje, niechcący połyka jej kolczyk. Lena zajmuje się pacjentem, który skarży się na omdlenia. Swoją decyzję tłumaczył chęcią poświęcenia się hip-hopowi.


Jestem jaki jestem

Z czasem gwiazdor popadł w nałóg narkotykowy. Jest jednym z największych przebojów zespołu. Karmiąc sie pozorami mojej rozwiązłości. Znam swoją wartosc, podobnie jak cenę.


I wiem kim jestem Patrząc w lustro nie czuję wstydu i niczego nie muszę przed sobą udawac. Więc jestem jaka jestem Krzywym jego. Sam Patryk Jaki pojawia się w teledysku w dwóch, trwających zaledwie kilka sekun ujęciach.


Dla jednych szczyt bezguścia. Dla innych artysta, który robi to, co kocha. Milczał, bo uważał, że każde wypowiedziane przez niego słowo zostanie użyte przeciwko niemu.


Dziś opowiadam o tych, które mnie najwięcej nauczyły, ukształtowały i miały kluczowy wpływ na to kim jestem. Zadajecie mi czasami pytanie “co spowodowało, że jesteś taki, jaki jesteś? Jestem sumą doświadczeń z całego życia. Nie mam jednej prostej odpowiedzi, ale zdecydowałem zmierzyć się z tym tematem w rocznicowym. Niestety nie możesz wysłać wiadomości, gdyż Twoje konto jest zablokowane.


Jestem jaki jestem

Dokonaj odpowiednich zmian na swoim profilu lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Dopiero co napisałem, że wściekły półgłówek zaraz przyleci, by pluć i rzygać. Kocham się smiać,robię to kilka razy dziennie. Według mnie smiech to najlepsze lekarstwo na życie. Wiedzą o tym najlepiej moi przyjaciele,rodzina,którzy czasem maja dosć mojej wesołości.


Nie jestem samotna,mam rodzinę. Priorytetem tej stronki jest pokazanie, że każdy jest inny. Mówisz, że jestem silna, podziwiasz mnie za to, że z łatwością potrafię poradzić sobie z bólem, jaki mi zgotował los. Gdybyś tylko zamontowała w moim pokoju kamerę i ujrzała tą stertę chusteczek, która co noc powstaje obok mojego łóżka, dowiedziałabyś się, że tak naprawdę dopiero gdy jestem całkiem sama, uwalniam zbierające się w ciągu dnia we mnie emocje i smutki. Dlaczego poczucie wartości jest ważne?


Zdrowe poczucie własnej wartości pozwala rozwijać swój potencjał, wykorzystywać własne talenty, ale jest również ważne w naszym życiu społecznym. Przyznam się wam, że ostatnio zniewoliła mnie pewne firma telekomunikacyjna. Mam u nich telefon i płacę 1zł, zasięg jest słaby i jest.


TAK - ciut wymagająca jestem. Kropek nigdy nie liczyłam, ale faktycznie. Dwie podpory, lepsze niż cztery Ewolucja nie może się mylić. Miller jeżdżący po kurortach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty