piątek, 10 sierpnia 2018

Brak dziewczyny 25 lat

Brakuje mi bliskiej osoby i czuje się bardzo samotny, a to powoduje u mnie frustrację, rezygnację i brak sensu wszystkiego. Odpowiedzi znajdują się poniżej. To forum dla niektórych działa jak terapia, może załóż swój odrębny wątek i napisz co Cię trapi. Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny. Zawsze odczuwałem brak bliskości.


A od kilku lat ten problem narasta do bardzo okropnego problemu. Nie mogę opanować popędu seksualnego i normalnie żyć. Co jakiś czas mam niespodziewany napady.


Chodzę na sztuki walki, siłownię, nawet chodzę na głupi kurs tańca a mimo to bycie z dziewczyną jest dla mnie niespełnionym marzeniem. A 1 jestem pewna ze facet ktory po skonczeniu chocby lat nie mial dziewczyny to wlasnie taki jest. Mam lata i nie mam ani nigdy nie miałem dziewczyny.


Brak dziewczyny 25 lat

Dzieje się tak ponieważ jestem bardzo nieśmiały, wstydliwy. Rozmowa z dziewczynami które mi się podobają sprawia że jestem bardzo zestresowany. Brak dziewczyny - ciężka depresja - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Hej Brach nie martw sie tak bardzo i nie szukaj milosci na sile bo to nie dziala zapomnij o tym. Tylko toksyczne kobiety mają takie zadaniowe myślenie typu: “Muszę złapać kolesia na dziecko. Tak samo odpychający jest facet, który ulega presji na związek. Bardzo dobrze, że zadajesz sobie pytanie: “Dlaczego nie mam dziewczyny?


Niektórzy martwią się tym przedwcześnie, na przykład w wieku lat, a jeszcze inni trochę zaspali i zastanowili się nad tym dopiero w wieku. Dziewictwo dziewczyny w wieku lat to waszym zdaniem wstyd czy duma? To wstyd ze w wieku lat nie jestem dziewic. Czy brak dziewczyny w wieku lat to wstyd?


Czy to, że ktoś nie mial jeszcze dziewczyny w wieku lat, nie uprawial seksu, nie całował się to wstyd? Mam lat i nie mam dziewczyny z czego się cieszę, nigdzie mi się nie spieszy. D A na studniówkępołowinki zawsze się ktoś znajdzie, bo nie musi to być przyszła żona, a na brak zainteresowania ze strony.


Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny. Chciałem dodać, że jestem osobą nieśmiałą, o niskiej samoocenie. Teraz jak widzę, że podobam się dziewczynie, zaraz zaczynam myśleć, że to nie na mnie się patrzy tylko gdzieś obok, albo patrzy się dlatego, że mam coś na twarzy (wiem śmieszne:P). Niestety miałam faceta lat niby miał plany co do mnie ale mnie zostawił,wyrzucił ze swojego domu jak zabawkę. Bo byłam na chorobowym z powodu depresji,mam lat bez szans na nowego faceta,do tego usłyszałam,że jestem biedna,że nie mam prawka,że jestem dla niego już za stara.


Brak dziewczyny 25 lat

Wcześniej mu to nie przeszkadzało,mieszkaliśmy. To jedna z niezaprzeczalnych zalet lata. Dziewczyny zrzucają grube spodnie i eksponują śliczne tyłeczki. Niektóre z nich chwalą się nimi nawet w internecie! Kiedy Ania miała lat, znalazła się w sytuacji, która odbiła się piętnem na jej dalszych latach życia.


Była dziewicą, a chłopak, z którym spotykała się od jakiegoś czasu, nie wiedział o tym. Nie była jeszcze gotowa na seks, nie chciała tego. Pewnej nocy byli sami w jego domu, siedzieli razem na kanapie, popijając wino, kiedy zapytał ją: kiedy ostatni raz uprawiałaś seks?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty