poniedziałek, 11 lutego 2019

Ciąża w wieku 58 lat

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Ryzyko ciąży w wieku 58-lat Jestem kobietą- mam lat. Czy muszę wraz z partnerem pamietac o zabezpieczeniu? KOBIETA, LAT ponad rok temu.


Kobieta , lat , Warszawa Jestem kobietą- mam lat. Proszę mi powiedzieć jakie są szanse na zajście w ciąże w moim wieku? W czasie menopauzy nie brałam żadnych tabletek hormonalnych. Przeszłam menopauzę bez żadnych problemów.


Kocham się bez zabezpieczenia od roku. Czy w takiej sytuacji mogę zajść w ciążę? Kobieta może zajśc w ciążę jeżeli będzie mieiączkowac.


Ciąża w wieku 58 lat

Przeważnie u każdej kobiety nastpuje menopauza w wieku lat. A właściwie – jeszcze później, bo średnia wieku zajścia w pierwszą ciążę na całym świecie i tak znacząco przesunęła się w ciągu ostatnich lat. W Polsce od przełomowego roku. W październiku tego roku robiłam badania hormonalne.


Mam obecnie lat, od roku nie miesiączkuję. Bardzo proszę o odpowiedź, czy mogę się czuć całkowicie bezpieczna, współżyjąc z mężem, bo przyznam, że fobia zajścia w ciążę towarzyszy mi niezmiennie od lat. Mąż mój pracuje obecnie poza krajem.


Ciąża w wieku 58 lat

Prawdopodobieństwo poczęcia dziecka u kobiet 43-letnich jest już jednak znacznie mniejsze i wynosi. Natomiast szanse na ciążę w wieku lat równają się zaledwie. Wśród kobiet, którym udaje się zajść w ciążę odsetek poronień wynosi u 40-latek, u 43-latek, a także u 44-latek.


Minęło parenaście lat i sama w wieku zaszłam w ciażę. Co tam jedną po 30-ce urodziłam czterech chłopców. Teraz mam lat dzieci i nigdy nie byłam tak szczęśliwa i spełniona jak teraz. W programie kobieta w wieku lat urodziła córeczkę, w wieku lat powiła bliźniaki.


Mam lat, ostatnią miesiączkę miałam w wieku lat. Ma partnera lat młodszego i to dla niego chciała zostać matką. Wiele kobiet opóźnia naturalne zajście w ciążę aż do ostatnich lat reprodukcyjnych. Prawda jest taka, że płodność kobiety zależy od wielu czynników, a jednym z nich jest jej wiek. Istnieje wiele czynników ekonomicznych, akademickich.


Możliwość ciąży w wieku lat Witam Mam lat , nie mam miesiączki już od lipca , w sierpniu odstawiłam antykoncepcje a wczoraj odbyłam stosunek bez zabezpieczenia , dzis sie boję. One wszystkie przecież noszą już barchany! Zależy które dziecko, na pierwsze ciut za późno, na siódme w sam raz. Ciąża w wieku lat to żaden ewenement, choć pierwszego w tym wieku bym nie chciała rodzić. Ale różnie się ludziom układa.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia.


Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery. Nie myślała o dzieciach, pociągały ją coraz lepsze zarobki, praca, kupno i urządzanie własnego mieszkania, kontakty towarzyskie. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że kobieta po 40-tce ma niewielkie szanse na to, aby naturalnie zajść w ciąże. Tymczasem - jak widać w tabeli - ciąża po 40-tce wcale nie jest rzadkością. W wieku lat przyszłe matki mają proc.


Pod względem biologicznym, najlepszy wiek na zajście w ciążę to czas między 20. Zajście w ciążę przed tym wiekiem może być przyczyną za niskiej wagi dziecka, za. Czy kobieta może zajść w ciążę w wieku lat?


Być może jestem jedynym mężczyzną na tym forum, ale dobrze się złożyło, że znalazłem je przypadkowo. Mam takie pytanie: czy kobieta w wieku lat, która jeszcze miesiączkuje regularnie, może zajść w ciążę? Witaj, moja ciocia uodziła syna w wieku lat, ając już dwudziestokilkuletnią córkę. Całą ciążę się kryła, jakoś wiać, że była zażenowana tym faktem i co?


Podjęłaś bardzo dorosłą i odpowiedzialną decyzję, że nie chcesz usunąć dziecka. GRATULUJĘ, Moja ciocia w pierwszą ciążę zaszła w wieku lat, też postanowiła urodzić i jest bardzo szczęśliwa z tego powodu. Skończyła szkołę, poszła na studia. Mam lat i jestem w ciąży po raz trzeci. Mam syna szesnastolatka i dwunastoletnią córeczkę, oraz chłopczyka w brzuszku, który urodzi się za około dwa tygodnie.


Przyznam się, że ta ciąża była dla nas zaskoczeniem, ponieważ świadomie chyba nie zdecydowalibyśmy się na trzecie dziecko po takim długim okresie przerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty