piątek, 13 czerwca 2014

Mam męża ale jestem samotna

Czuje się przeraźliwie samotna mimo że posiadam męża i troje dzieci. Jednak od zawsze byłam sama nie miałam koleżanek. Wiedziałam że coś jest ze mną nie tak.


Już wkrótce będzie lat jak jestem mężatką i czasami myślę że to już koniec mojego związku. Nie chcę rozwodu, bardzo kocham mojego męża, ale bardzo boję się być sama chociaż i tak bardzo często czuję się samotna.

Wiele razy mówiłam mężowi, że traktuje mnie jak powietrze. Męża wiecznie nie ma w domu, czuje się samotna, co robić? Rozmawialiśmy o naszym związku, o przyszłości, obiecał poprawę ale znów to samo. Jola (lat) – mam dwójkę dzieci i męża. Co z tego, że mam męża – jeśli nie potrafi zająć się niczym oprócz pracy.


Nie ma go całe dnie, a na mojej głowie pozostaje dom, dzieci, moja praca. Najgorsze w tym wszystkim jest nie brak pomocy przy obowiązkach domowych, lecz brak wsparcia i rozmów ze swoim partnerem. Proza Życia nas przerosła i nic nie jest tak jak dawniej.

Odejść nie potrafię- za wiele powiązań-syn. Ale fakt, ojcem dla Jaśka jest fajnym. Niezależnie od tego, ile zarabiają i jak wysokie mają alimenty. Nie wiem co mam ze sobą zrobić.


Mam lata, dwójkę dzieci i męża, którego bardzo kocham i który również kocha mnie. Problem polega na tym, że ja całe swoje życie czuje się samotna. Ale może twoja nadzieja jest źle ulokowana. Może powinnaś uwierzyć z całych swoich sił, że będziesz szczęśliwsza bez niego, mniej samotna żyjąc sama, może bardziej będziesz szanować siebie nie patrząc mu w oczy. Może siły i energię zainwestuj w siebie, w to dla ciebie dobre, a nie dla niego.


Ja też mam męża, jesteśmy po ślubie roku, ale razem już lat. Mój mąż jest czuły, kochający, a mimo to czuje się samotna. Wszystko się zmieniło gdy zamieszkaliśmy razem. On przestał się starać jak kiedyś.


Już do mnie nie pisze, ani nie dzwoni tak jak kiedyś. Zdrada męża – można wybaczyć, ale nie zapomnieć To tak, jakbyś rozsypała się na drobniutkie kawałeczki i przestała na moment istnieć. Po chwilowym szoku zaczynasz się zbierać do kupy, ale jest już za późno, by znaleźć wszystkie brakujące części.

Ale na zapas sie nie martw, bo przeciez ona do tego czasu moze sie dorobić swojej rodziny i juz z koniecznosci bedziesz ja mniej obchodzila. To naprawde maly mankament srednio zyczliwa siostra partnera, ale na odległosc. Telefony jak piszesz czasem za bardzo skracaja ten dystans ale mozna sie bezkarnie wykrzywic a ona tego nie widzi. Otóż mam lat,męża,córkę-którą kocham nad światy,mam pracę,własne.


Ale będąc na szczycie, jest przy tym. Po rozstaniu z mężem gwiazda w ogromnej willi w Konstancinie została zupełnie sama. Maryla Rodowicz jest królową polskiej piosenki.


Ja jestem w trakcie rozwodu,dostaję alimenty na dzieci,ale i tak ledwo wiąże koniec z końcem. Składałam papiery żeby przepisano to na mnie,ale nadal czekam. Jeśli myślisz czaseMój mąż mnie nie kocha! Przez wiele miesięcy naszego związku borykaliśmy się z problemem, który wydawał mi się nie do rozwiązania. Kiedy nawarstwiały się jakieś trudności i niedomówienia pomiędzy nami, ja chciałam o tym natychmiast rozmawiać.


Ale wybaczałam, bo kochałam bardzo męża. Zmieniłam dla niego życie, urodziłam mu dwójkę cudownych dzieciaków, robiłam wszystko żeby czuł się szczęśliwy , żeby miał swoją kochana rodzinę, A mimo to szukał wrażeń. Nigdy nie przyłapam go na gorącym uczynku, ale dowody , że szukał wrażeń były.


Jestem zaniedbana, ale nie mam kiedy o siebie zadbać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty