środa, 17 grudnia 2014

Jaka jestem autocharakterystyka

Mam na imię Marlena, mam lat, jestem uczenncicą klasy I gimnazjum w Zespole Szkół w Siewierzu. Nie mam szczególnego stylu ubierania się. Bardzo lubię stroje sportowe, jak i te eleganckie. Zazwyczaj jednak chodzę w dżinsach i kolorowych.


Mieszkam ze wspaniałymi rodzicami i siostra, którzy zawsze starają się mi pomóc gdy mam tylko jakieś problemy. Jestem wysoką brunetką o piwnych oczach. Moim zdaniem jestem skromnym człowiekiem. Ambitnie dąże do wcześniej postawionych sobie celów.


Mieszkam w niewielkiej wsi na Podlasiu wraz z rodzicami – rolnikami i dwojgiem rodzeństwa – ośmioletnimi bliźniętami Kasią i Jackiem. Oto jaka jestem - autocharakterystyka (na jakąś str. A4) Nie pisać, zebym weszła w np.


Nie przesyłąjcie też takich prac z neta ! Jak napisać autocharakterystykę ? Napisałam dzisiaj i spoko mi wyszło. Lubię ubierać się w luźne ciuchy najczęściej są to sztruksy i. Zdecydowanie lubię styl sportowy, lecz nie mam nic przeciwko eleganckim rzeczą. Zawsze kiedy postawię sobie jakiś cel w życiu robię wszystko aby go zrealizować. Interesuje mnie wszytko, co się dzieje wokół mnie.


Dla każdego staram się być miła, wprawdzie nie zawsze mi się to udaje, ale liczą się dobre chęci. Jednym z moich marzeń jest napisanie dobrze testów gimnazjalnych, które czekają mnie w tym roku. Wierzę, że wszystko to , o czym marzę, się spełni. Uczęszczam do liceum ogólnokształcącego, wybrałam klasę o profilu biologiczno-chemiczno-fizycznym, w Kielcach, gdzie urodziłam się i mieszkam.


Cierpię na słomiany zapał - angażuję się w jakieś przedsięwzięcia, jednak rzadko potrafię w nich wytrwać do końca. Cenię uczciwość i pogodę ducha. Kim jestem, a kim chciałbym być?


Scenariusz lekcji, która dotyczy sposobów kształcenia umiejętności opisywania postaci. Uczniowie odpowiedzą na pytanie, jakie cechy ich wyróżniają, a jakie chcieliby posiadać. Autocharakterystyka- zapraszam do zabawy :) - Forum dyskusyjne w INTERIA. PL - Co Wy na to,żebyśmy się pobawili w autocharakterystykę?


Urodziłam się i mieszkam w centrum miasta Katowic. Mam lat , jestem zodiakalnym rakiem. W tym roku rozpoczełam naukę w klasie humanistyczno-dziennikarskiej w. Grupa II pisze autocharakterystykę. Pożegnanie kasy ZAŁĄCZNIK nr PSYCHOTEST – Jaka jestem?


W czasie lekcji języka polskiego uczeń zapytany został o imię Słowackiego, pomyłkowo podał własne, np. Współczujesz mu z powodu roztargnienia. Mam piętnaście lat i uczę się w jednym z wyszkowskich gimnazjum.


Szkoła pisania – autocharakterystyka 1. Przeczytaj poniższy list Hani, głównej bohaterki książki Ewy Nowak Yellow bahama w prążki, będący jej częściową autocharakterystyką. Na pewno mnie Pani nie pamięta i nie dziwię się raczej, bo jestem tak nieciekawa, że z trudem zapamiętuję samą siebie. Zapowiedziałam, że na kolejnych lekcjach będzie pisali autocharakterystykę, korzystając z tego zasobu. Plan charakterystyki już mamy w zeszycie. Postanowiłam w tym roku szkolnym co jakiś czas wracać do omówionych wcześniej lektur.


Tym razem zależy mi najbardziej na tym, aby. Swojego charakteru dokładnie nie mogę określić, ponieważ każdy ma inne zdanie na mój temat. Poza tym jestem osobą wesołą, pomocną i koleżeńską.


Gdy ktoś ma jakiś problem zawsze może się do mnie zwrócić i chętnie pomogę. Ze względu na to, że łatwo nawiązuje kontakty, mam wielu znajomych. Niepojęty przypadek jak każdy przypadek.


Darmowe rozwiązanie pracy domowej, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum studia. Jakie postacie mitologiczne pojawiły się w utworze wisławy szymborskiej nad styksem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty