poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mam 49 lat czy moge zajsc w ciaze

Szanse na zajście w ciążę w wieku lat W czerwcu skończę lat. Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. W trakcie tej przerwy wiele kobiet zaczyna myśleć, że nie jest już zdolne do posiadania dzieci i przestaje się zabezpieczać. Dlatego też w tym okresie najczęściej. W sprawie 60-letniej matki pojawia się wiele pytań.


Kobieta, która ma lat czy lat, ma zanikową macicę, zanikowy narząd rodny, śluzówkę niezdolną nawet do implantacji, czyli. W tym wieku u niej na pewno będzie juz menopauza. Z resztą taka kobieta jest już obolała i nawet mogłaby nie donosic dziecka w takim wieku, gdyby jednak mogła zajasc w ciążę. Sam zobacz dlaczego kobiety w starszym wieku nie rodzą już dzieci. W październiku tego roku robiłam badania hormonalne.


Mam obecnie lat, od roku nie miesiączkuję. Bardzo proszę o odpowiedź, czy mogę się czuć całkowicie bezpieczna, współżyjąc z mężem, bo przyznam, że fobia zajścia w ciążę towarzyszy mi niezmiennie od lat. Mąż mój pracuje obecnie poza krajem. Mija dzień i brak okresu, bolą mnie troszkę piersi - bardziej sutki. Czy mogę jeszcze zajść w ciążę?


Zatrzymało mi miesiaczke i mam bóle w podbrzuszu czy to moga byc pierwsze objawy menopauzy. Menopauza - silne dolegliwości. Mam lat i bardzo nasilone dolegliwości największe ze strony układu. Ostatnio będąc u ginekologa zapytałaCZY MAJĄC LAT MOŻNA ZAJŚĆ W CIĄŻĘ?


MIĘSIACZKUJĘ JESZCE SPORADYCZNIE I MAŁO OBFICIE. NAPISZCIE, CZY MIAŁYŚCIE PODOBNE DOŚWIADCZENIA. NIE STOSUJĘ ŻADNEJ TERAPII HORMONALNEJ. Mam świadomość tego, że zajście w ciąże w moim wieku nie jest łatwe.


Proszę mi powiedzieć, czy in vitro może być dla nas szansa i czy w naszym wypadku to jakieś wyjście. Dodam, że mam już córkę z poprzedniego małżeństwa. I nie miałam żadnych problemów z zajściem w ciąże, urodziłam naturalnie, ale było to lat temu. Nie mogę zajść w ciążę i mam tego dosyć! Tak na chłopski rozum, rozumując to mi się wydaje, że jeżlei nie masz.


Przyczyna i wyleczenie z nadmiernego owłosienia. Mam okres,podoba mi się taki jeden koleś (go) i ostatnio ze swoim kumplem chcieli się bzykać ze mną i moją kumpeląChcem już mieć dziecko ale nwm czy on ma plemniki i wgl. Pytały, czy dadzą sobie radę emocjonalnie i fizycznie. Dziś mówią, że późne macierzyństwo to prezent od losu.


W jakim najmłodszym wieku ostatecznie mozna zajść w ciąże? Holenderskie badania nie udowodnily, ze latwiej czy trudniej jest zajsc w ciaze , tylko, ze kobiety sa plodne. Danusiu, Jeanne, Brysiu, kazdy ma prawo do swojego zdania, wiec nie rozumie waszego oburzenia. Znam osobe, ktora nie mogla zajsc w ciaze przez cale zycie, i zaplodnila sie in vitro w wieku lat.


Jest szczesliwa i ma swoje wymazone dzieciatko, dlatego tez uwazam, ze pisanie, czy tez mowienie takich rzeczy moze kogos urazic. Z moim partnerem kochamy sie bez zabezpieczen od miesiecy i niestey nic! Nie mam pojecia ktory dzien po okresie jest najlepszy dla mnie by zajsc w ciaze ! Czy dziewica może zajść w ciążę? Witam, mam lat i jstem dziewicą.


Ostatnio leżałam na moim chłopaku i on dostal wytrysku, na moich spodniach pojawila sie plama. Miesiac temu odstawilam tabletki hormonalne. Ja staralam sie prawie rok i wkoncu sie udalo, jestem w piatym tygodniu ciazy, dzis pierwsza wizyta u lekarza. Mi bardzo pomogl monitoring cyklu u gina.


Zobaczyl na usg czy jest pecherzyk graffa, ile ma milimertow i kiedy peknie, wtedy zalecil przytulanie i jest. Takie usg jajnikow w dniach plodnych bardzo. Twoim blogoslawionym stanie moze rzucic sobie tak po prostu “usunela ciaze”.


Prawda jest taka ze zabila swoje dziecko. Ja uwazam ze jesli kobieta jest wstanie zajsc w ciaze i ja utrzymac to znaczy ze jej organizm sobie z tym poradzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty