czwartek, 15 stycznia 2015

Podobni ludzie do mnie

Czy są tutaj ludzie podobni do mnie? Chciałabym pogadać tu z ludźmi, którzy doświadczają bądź doświadczali tego co teraz ja. A jeśli jest tu ktoś, kto jest np. Jeżeli chodzi o wyglą wprost nie trawię szczególnie wtedy, jak ktoś specjalnie stara się upodobnić do mnie. Wręcz irytuje, Lubię swoje poczucie odrębności od innych ludzi.


Jednakże jeżeli ktoś po prostu jest do mnie podobny, uprzednie mnie nie widząc, nie.

Od czasu kiedy poznałem parę osób przez internet i spotkałem się z nimi w realu zacząłem także szukać ludzi myślących podobnie do mnie. Obrałem sobie za cel posiadanie znajomych na poziomie, z którymi można pogadać na każdy temat i naturalnie wypić kapkę trunku, okazjonalnie oczywiście. Są mniej liberalne, a bardziej nacjonalistyczne, podobnie jak Trump.


Doświadczenia II wojny światowej przywiodły ludzi do demokracji. Obawiam się, że obecnie mamy do czynienia z odwrotnym procesem, który wiedzie nas do ekstremum. Mogłybyśmy wymienić także inne kraje, w których obecnie zachodzą podobne zjawiska. Facet mnie pyta, jaka objętość, na co ja odpowiadam, że lubelską.


Fotograf Francois Brunelle wymyślił sobie interesujący projekt. Postanowił fotografować ludzi, którzy są do siebie bardzo podobni, ale w żaden sposób nie są ze sobą spokrewnieni.

Jak bardzo mogą być do siebie podobni obcy ludzie? Jaki podobny do mnie…” Sobowtór, skąd to. Gdyby ci wszyscy ludzie byli podobni do mnie, Paryż wyglądałby jak szpital smutnych wariatów.


To co cie uskrzydla potrafi byc jak morderca. Ludzie w parach są podobni do siebie w niemal wszystkich mierzonych kategoriach, zwłaszcza zaś w obszarach, które są dla tworzących je osób najbardziej istotne” – podkreśla Bahns. Wybieranie podobnych osób na partnerów jest tak bardzo powszechne i częste, że można tu mówić o pewnej psychologicznej zasadzie” – dodaje. Cześć, giniemy, Do dupy, Zaskocz mnie. Do obcych na ulicy, do kolegów i koleżanek w szkole, pracy?


Chodzi mi o delikatny, raczej neutralny uśmiech, bez żadnych podtekstów. Uśmiech podczas witania się, mijania albo rozmowy. A potem okazało się, że ludzi podobnych do mnie jest w Polsce ponad mln. To dla nich jest ta książka - mówi Joanna Krysińska, copywriterka, autorka książki.


Jednego lubię, bo podobny do mnie, drugiego, bo inny. Nie wiem, co więcej łączy ludzi: podobieństwo, czy właśnie różnice. Raz zaprzyjaźni się wesoły z wesołym, innym razem zaprzyjaźni się wesoły ze spokojnym i smutnym. Czasem jeden z kolegów jest jakby opiekunem kolegi. Słowa twe dziwnie poją i kołyszą, Jak kwiatem, każdem słowem twem się pieszczę - Mów do mnie jeszcze.


N acodzień spotykamy dużo ludzi- w sklepie, na ulicy itd- drobny uśmiech, ludzka życzliość- to przysporzy nam przyjaciół. Innym, bardzo modnym ostatnio sposobem są serwisy interetowe.

Bardzo, dużo ludzi, o podobnych zainteresowaniu, w róznych przedziałach wiekowych odnalazła swoją przyjaźń lub miłość właśnie w sieci. Podobne tematy Dzwonią do mnie ludzie twierdząc, że do nich dzwoniłem. Wygląda to tak że mam jakiś nr podpisany np mama i jak na niego już zadzwon.


Przy wybieraniu pokazuje tylko tych do których nie dzwoniłem, dlaczego? Książka uświadamia, jak nasza błędna interpretacja pewnych zdarzeń wpływa na nasze życie. Ukazuje mechanizmy, które wpływają na nasze życie i na to, że wciąż popełniamy podobne błędy oraz przyciągamy do siebie nieodpowiednie osoby. Nieodpowiednie naszym zdaniem, bo według autora Ci ludzie pełnili swoją rolę w naszym życiu.


Marlene Dietrich: Ludzie, którzy mnie oglądają przypominają widzów na meczu tenisowym. Z tą tylko różnicą, że ich głowy nie poruszają się z lewa na prawo, lecz z dołu do góry. Ogólnie jestem strasznie zmęczona szkołą, na dziś robiłam prezentację multimedialną, która pochłonęła moje dwa popołudnia, pani z matematyki nie waha się żeby zadać na następny dzień zdań z prawdopodobieństwa (czarna magia :o), pan z historii bardzo lubi pytać na każdej lekcji, no i oczywiście jeszcze reszta nauczycieli, którzy uważają że ich przedmiot jest. Carrie napisał(a): Zresztą z ludźmi chyba podobnie jest no nie wiem, ludzie mnie niekoniecznie lubią, za to np.


A Ty niestety zagrales tu na nute Morawieckiego LOL piszac ze jestesmy do siebie podobni. Toba zgadzam ze jako ludzie jestesmy podobni ale niestety jako Kraje czy spoleczenstwa mamy wiele niejasnych i nie rozwiazanych problemow i jak widac potrzeba takiej dyskusji jest duza. Kurwa, powiedzcie mi czemu wszyscy traktują mnie jak powietrze i czemu musiałem urodzić się taki chujowy, Nie potrafię swobodnie rozmawiać z ludźmi, nie umiem podrywać, takie społeczne zero. Tylko nie każcie mi wyjść do ludzi i biegać.


Biegam sobie sobie dość często, gram w piłkę, chodzę na siłownię, ale to w niczym nie pomaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty