piątek, 5 czerwca 2015

Gdy facet nie jest pewny swoich uczuc

I tak przez ponad dni płaszczyłam się przed nim, totalne ponizenie, ze cały. Mój mężczyzna nie potrafi okazywać uczuć. Wiem, że to trudne, ale nie chce się leczyć. Mówi, że coś czuje ale nie wiem co, jeżeli chodzi o mnie. Nigdy nie powiedział, że mnie kocha.


Jest mi ciężko, bo nie wiem jak z nim. Kobiety łatwiej rozpoznają to, co czują, i chętniej o tym mówią. Mężczyźni muszą się tego świadomie nauczyć. Z natury są mniej skupieni na rozmawianiu ze sobą, a bardziej na działaniu.


W dzieciństwie każe się im zachowywać dystans i spokój, a dojrzewając, w kontaktach z kumplami, nie odczuwają żadnej potrzeby tego zmieniać. A to już nie jest tak oczywiste. Możesz wyznawać mi miłość do grobowej deski, zapewniać o swoim oddaniu i snuć plany na przyszłość, ale to wciąż za mało.


Muszę mieć pewność, że nie tylko mnie kochasz, ale także w pełni mnie akceptujesz. Nie wstydzisz się, a równocześnie ja nie wzbudzam poczucia wstydu w Tobie. Ci ktorzy na samym poczatku znajomosci pokazuja jak bardzo im zalezy to tylko udaja.


Od roku spotykam sie z chlopakiem, jednak od samego poczatku nasz zwiazek nie nalezal do prostych, powod? Dlugo nie chcialam dopuscic do naszych spotkan, jednak po pewnym czasie. Mój obecny związek jest również stabilny, powiedziałabym nawet, że zdecydowanie za mało rozrywkowy i spontaniczny, ale mimo wszystko kocham go tak mocno, tak bezinteresownie, że ani przez chwilkę nie zastanawiam się czy nie kocham czasem za mało i też kiedyś nie wyobrażałam sobie innego faceta przy swoim boku gdy byłam z ex, a. Nie jestem pewna swoich uczuć.


Opiszę wam dokładnie o co chodzi, abyście mogli wczuć się w moją sytuację. Kilka miesięcy temu zostawił mnie chłopak, na którym mi bardzo zależało. Ogólnie mój mąż jest dobry, pracuje, dużo zarabia, niczego mi nie brakuje, nie nadużywa alkoholu, nie dręczy mnie… Tylko w ogóle mnie nie przytula, nie pieści, nie mówi, że mnie kocha. Jestem pewna, że nie ma nikogo na boku. Tylko nie wiem, jak do tego podejść – nie chcę mu ciągle o tym mówić”.


Co zrobić gdy nie jestem pewna swoich uczuć ? Od miesiąca znam sie z chłopakiem lata ode mnie starszym. D Podoba mi sie jest bardzo ładny i tak myśle że cos do niego czuje bo lubie sie z nim spotykac i fajnie mi sie przebywa w jego towarzystwie i całujemy sie i przytulamy :)) I on poprosił mnie o chodzenie ale ja chce jeszcze czas a obawiam sie że jak mu to. Jeśli proponuje ci wyjście tylko wtedy, gdy pozostałe plany zostaną odwołane, źle o nim świadczy. Taki brak zaangażowania dziewczyny w związek alarmuje o tym, że ona chce tylko brać i szukała sobie drugiego “tatusia”, który się nią zaopiekuje. Chciała być z kimkolwiek, byle nie być samą, a Ty tego nie zauważyłeś.


W tym artykule dowiesz się co robić, gdy dziewczyna nie okazuje uczuć w związku. Na końcu otrzymasz pomysłów na randkę, które ujawnią. Gdy w męskich oczach jest iskra, a mężczyzna nie spuszcza wzroku z kobiety i szuka jej spojrzenia, może być ona pewna, że wtedy zrobi dla niej wszystko. Zakochany mężczyzna i sztuka dialogu. Randka nie byłaby pełna, gdyby nie flirt i zaczepki słowne.


Gdy nauczy się akceptować i wypowiadać swoje uczucia, to wtedy znajdzie także więcej zrozumienia dla naszych. Musimy pamiętać, że początkowo mężczyzna będzie uważał uczucia za rzecz błahą i niewartą uwagi. Zwłaszcza, gdy jest tyle innych „ważnych spraw”. Nie mozna byc niepewnym swoich uczuc ! Jest sie zakochanym albo nie , i nie zauwazylem zeby mogly tu byc jakies kolory szarosci.


Bardzo się cieszę, że tu trafiłam i mam nadzieję, że pomożecie. A więc przechodzę do sedna sprawy. Jeszcze rok temu byłam zupełnie inną osobą, nie lubiłam wychodzić z domu, wszystkie weekendy spędzałam z rodziną, nie miałam zbyt wielu przyjacioł.


Wszystko się zmieniło, gdy na wakacjach wyjechałam do Nowego Jorku, byłam tam dwa miesiące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty