czwartek, 10 września 2015

Olalam go a teraz zaluje

Olałam bardzo fajnego chłopaka i teraz tego żałuję. Blad i więcej juz tak nie postapisz każdemu trzeba dac szanse ja postapilam tak samo jak ty i zaluje. Potem jeszcze mielismy kontakt sms.


Nawet mielismy sie spotkac ale chcialam udac nie dostepna i napisal że jakbym chciala to bym sie z nim spotkala, wyzwal mnie od egocentrycznych suk i ze swiat nie kreci sie wokol mnie. Teraz tesknie i zaluje ze go odrzucalam.

Cos zaczelam czuc ale on juz milczy jak grob. Więc tak, we Wrześniu poznałam kolegę mojego kolegi xD - Kubę. On chodzi ze mną do szkoły, ale go nie znałam :D Jak go poznałam to byłam trochę nieśmiała, ale on do mnie zarywał , bo tak mi powiedział mój kolega - Irek. StaryWuj: Oczywiście jest wiele szans. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak przeprosić chłopaka za to że go olałam?


Naprawdę nie chciałam, żałuje bardzo, nie wiem co mu napisać żeby wybaczył, zwykłe przepraszam nie pomogło. Długo zastanawiałam się czy jest sens pisać ten list. Ale w końcu postanowiłam, że muszę szukać pomocy poza kręgiem znajomych ludzi.

Poznaliśmy się w przedszkolu. On miał swoich kolegów, ja swoje koleżanki i jak to bywa w tym wieku, nie interesowaliśmy się sobą. Uczucie moze sie wypalic w ulamku sekundy,moze czlowieka olsnic,moze cos sie przelamac. Mowisz mu,ze ci strasznie zalezy,ale jemu juz nie zalezy,on juz cie nie chce. Czasem tak jest,ze docenia sie cos dopiero wtedy,gdy sie to traci,ale wtedy to juz jest za pozno.


Potraktuj to jako nauczke na przyszlosc. Jeżeli zacznie się olewać za szybko czyli zanim pokażesz jednoznacznie, ze ci zależy i jesteś zainteresowana, to facet też olewa. A jak wie, że do czegoś dążysz, to ten nagły brak wiadomości intryguje i teraz on przejmuje pałeczkę, bo musi pokazać, że jemu też zależy i jest zainteresowany. Na poczatku walczylam z tym, a teraz sie pogodzilam.


Nawet sprawia mi bol, ale wciaz jej slucham. Lekarz mi zalecil brac sterydy, ale sie balam ze bede po tych sterydach gruba wlosata malpa i olalam to. A czemu wtedy, gdy zapraszał się nie zgodziłaś, a teraz nagle Ci się zachciało? Na miejscu chłopaka też bym Cię teraz olała, ale może mu bardzo zależy to próbuj napisać. Napisz i zapytaj po prostu czy jego propozycja jest nadal aktualna.


Witam dziewczyny musze gdzies opisac co sie u mnie dzieje bo mam wrazenie ze niedlugo doslownie wybuchne. Poradzcie mi dziewczyny - raz udalo mi umowic z naprawde fajnym facetem przez portal randkowy, razy sie spotkalismy, potem wyjechalam za granice do pracy, wogole troche go olalam.

Kto dał płci z większymi cyckami prawo do robienia komuś nadziei i bawienia się jego uczuciami? Tyle się mówi o tym, że faceci łamią serca, zdradzają, bawią się nami i podchodzą do nas przedmiotowo, ale prawda jest taka, że my – baby- wcale nie jesteśmy cholera lepsze. Straszny bol glowy,czulam jakby zyly w rekach rozrywaly mi skure,mocne uderzenie ciepla i olalam to.


Tetaz chodze na fitness i silownie,zdrowsze jedzenie i tez jest ukochany rozm. Zaczelam skakac na skaknce i wkurzalam sie ze te cholerne kg nie chialo spasc. Olalam to poworcilam do fast fodow po tyg znowu glodzilam sie a przyszedl weekend i znowu obzeralam sie. Przez taki tryb nabawilam sie anemi.


Ten diabelski krztusiec nie wychodzi mi z mozgu przez caly czas. Czy przechorowanie go moze sie objawiac zmianami w mozgu( niekoniecznie encefalopatia krztuscowa) i spowodowac autyzm? Chcialabym isc do klasy biol-chem ale jestem pewna ze sie nie dostane!


A teraz prosze was wszystkie zebyscie zyczyly nam powodzenia. Bo chyba nie ladnie jest zyczyc komus wszystkiego najgorszego prawda? Nie pisze tu teraz zbyt czesto. A dzialo sie duzo,bardzo duzo.


I to mi sie podoba,takie zycie,jak teraz. Do domu wpadam jakos co dwa tygodnie. Finansowo jestem samowystarczalna. Ostatni czas byl jednym z najpiekniejszych w moim zyciu.


Byc moze to powoli sie konczy. Chociaz nie,nie moge sie poddawac tylko wtedy,gdy tylko podwinie mi sie noga. Miala wychodzic z hotelu obok ktorego przejezdzalam, mama mnie blagala zebysmy wysiadly i zobaczyly kto to bo pelno fotografow bylo, ale ja to olalam i teraz zaluje. Dlaczego on jej nie chce, a ona za nim szaleje? Ale teraz zaczynam się naprawdę martwić!


Historia Beaty dowodzi, że miłość - choć wcale nie jestem pewna, czy to właściwe słowo - potrafi pozbawić nas resztek honoru i rozsądku. Zastanawiacie się, dlaczego ktoś tak bardzo stara się o względy osoby, która. Czy mozna znalezc prace w Danii tylko z jezykiem angielskim? Twoja Dania - dyskusja Witam serdecznie, chcialabym przyjechac z moim chlopakiem do Danii do pracy, lecz zadne z nas nie.


Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty