środa, 20 stycznia 2016

Jak wyznac milosc mezowi

Być może mówimy o dorosłych ludziach, którzy nie powinni bawić się w tanie sztuczki, ale kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Proponuję zacząć od niewinnych stwierdzeń, które może puścić zupełnie pomimo uszu, ale jeśli się z nimi osłucha, to potem łatwiej będzie mu przyjąć jasne wyznanie na klatę. Sprawdzi się tu zasada podobna jak w przypadku panów. Jeśli jesteś zakochaną kobietą i czujesz, że to jest ten mężczyzna, zaczekaj na moment, gdy będziesz miała pewność, że on czuje podobnie.


Większość osób uważa, że kocham cię należy powiedzieć wprost. A gdyby tak zrobić to inaczej? Poznajcie kilka pomysłów na oryginalne wyznanie miłości. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Miłość jest cierpliwością, miłość jest dawaniem. Tęsknić za kimś można tylko z dwóch powodów, jeśli ta osoba jest w twoim sercu lub jeśli chciałbyś być w sercu tej osoby. A ja wiem Może jeśli nie masz odwagi jej tego powiedzieć to może napisz do niej list.


Opisz jak bardzo ją kochasz może ona też jest nieśmiała jak ty i boji się ci tego powiedzieć! Będąc przy Tobie, chce mi się żyć! A nawet gdy Ciebie nie ma, to i tak wiem, że mam, po co żyć i dla kogo żyć, bo mam Ciebie. Kilka lat temu, gdy zdecydowaliśmy się na wspólny krok w jedną stronę, to tak naprawdę pragnęliśmy zaznać życia i poczuć, jak to jest, będąc z drugą osobą, dla której jest się w stanie zrobić wszystko.


Nowo wybudowany czy historyczny dom? Mam taki problem jestem zakochany w dziewczynie, którą znam już ponad lata. Jak wyznać dziewczynie miłość? Mam lat i chciał bym jej powiedzieć że ją Kocham, ale gdy zawsze się z nią widzę to jestem bardzo zawstydzony i nie wiem jak się do tego zabrać, wcześniej z innymi dziewczynami nie miałem takiego problemu, może dlatego że ich na tak na prawdę nie kochałem? Wtedy możesz spróbować go sprowokować.


Powiedz coś w stylu „Zobacz, jak my się dobrze dogadujemy. Niejedna para ma z tym problem” czy „Zawsze możemy na siebie liczyć, chciałabym się kiedyś związać z kimś takim, jak ty”. Tak, brzmi to nieco sztampowo i naiwnie, ale nie każdy potrafi otwarcie rozmawiać o uczuciach. Jestem kobietą samotną i dojrzałą.


Na swojej drodze spotkałam mężczyznę swoich marzeń i zakochałam się bez pamięci. On mnie lubi i czuje wobec mnie sympatię,ale chyba nic więcej. Sylwia idz zajmij sie dziecmi i mezem a nie wpieprzasz sie jak psychiczna w kazdy temat. Przez Gość gosc, godzinę temu w Życie uczuciowe.


Nie wyznawaj pierwsza chlopakowi milosci chyba, ze jestes z nim juz przez jakis czas, ale jezeli sie dopiero z nim spotykasz to nie rob tego pierwsza. To jest troche nachalne, a i tak nie wypada, by kobieta pierwsza to robila. Zakochałam się w koledze z klasy którego znam od lat. Zawsze ze sobą normalnie rozmawiamy zawsze się do mnie dosiada na np:świetlicy uwielbiam przebywać w jego towarzystwie ale czasem ma pewne chumorki raz jest miły i kochany a czasem wredny dlaczeg?


Ja go kochamod dawna a on coś do mnie chyba czuje. Spodobał ci się pewien chłopak, ale boisz się mu to wyznać? Przeczytaj kiedy i dlaczego warto to zrobić! Wiele dziewczyn, gdy pozna interesującego mężczyznę lub chłopaka i polubi go bardzo, zastanawia się co ma dalej robić. Streszczenia odcinków, zwiastuny odcinków, zdjęcia z planu, nieemitowane sceny, ekskluzywne materiały, wywiady z gwiazdami.


Wszystko co chcesz wiedzieć o swoim ulubionym serialu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty