wtorek, 26 stycznia 2016

Przedwczesna menopauza forum

Wikta, ja mam taką samą sytuację jak TY. Mam lat, od lat nie mam normalnego okresu. Nie wiem dlaczego tak się stało jeszcze lata temu miałam normalny okres, w międzyczasie brałam Cilest przez kilka lat z przerwami (podobno zbija fsh) a jak odstawiłam Cilest to miałam okres jak w zegarku, niestyty po trzech miesiącach już się nie pokazał. Droga biedronko, myślę ze niemasz przedwczesnej menopauzy.


Ja okresu bez tabletek wogóle niemam. Myżle że wszystko u Ciebie pójdzie dobrze, sukcesem jednak jest znaleźć dobrego lekarza, jeżeli jesteś z Katowic lub okolic, to moge Ci dac namiary na bardzo dobrego lekarza. Jeszcze wczoraj przeczytałam przedwczesna menopauza, przedwczesna starość, przedwczesna śmierć - załamałam się, mam lat. Hej, mam następujący problem. Przez lat miała założoną Mirenę.


Mam lat i od miesiąca wielkiego doła. Brak miesiączki, złe wyniki poziomu hormonów. Choroba Hasimoto z wygasaniem czynności jajników tworzą zespół Szmidta- słowa endokrynologa.


Wiem tylko tyle - wczesna menopauza. Przedwczesna menopauza dla każdej kobiety to duży problem. Już lepiej mieć menopauzę niż stracić życie.


W przypadku przedwczesnej menopauzy, prawie każda kobieta przyjmuje HTZ. Co innego bowiem menopauza u kobiety 50-letniej, co innego u tak młodej jak Pani. W tym pierwszym przypadku, kobieta wkracza w okres starości (jakkolwiek nieładnie to brzmi) i zmiany typu starzenie się cery, suchość pochwy utrudniająca współżycie, zanik tkanki kostnej etc. Oznaki wcale nie muszą być charakterystyczne, jak przy menopauzie w późniejszych latach życia. Proces ten przebiega podobnie jak w przypadku klasycznej menopauzy, jednak nie obserwuje się objawów zwiastunowych przed ustaniem miesiączki.


Dodatkowe dolegliwości typowe dla okresu okołomenopauzalne. Jest jednak dobra wiadomość dla kobiet, u których wystąpiły objawy wczesnej menopauzy. W przeciwieństwie do fizjologicznej menopauzy, przedwczesna menopauza jest w większości procesem odwracalnym i nie zawsze musi oznaczać rezygnację z planów macierzyńskich. Witam, mam lat i niestety po rocznej walce z brakiem okresu i po wizytach mniej bądż więcej kompetentnych lekarzy usłyszałam że to początek menpoauzy. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o jej przyczyny.


Lecz w takich przypadkach menopauza jest często jedynym wyjściem aby uratować własne życie. To w jakim wieku kobieta wkracza w okres menopauzy warunkuje wiele czynników, m. Mam lat i od kilku od miesięcy nie mam okresu. Wiem, że nie jestem w ciąży, bo wykonałam kilka testów, które wykluczyły możliwość zapłodnienia. Menopauza to okres w życiu kobiety, w którym jej organizm traci możliwość zajścia w ciążę.


Sytuacja ta często jest bardzo trudna dla pań. W okres menopauzy kobiety wstępują zwykle około roku życia. Istnieje również zjawisko nazywane przedwczesną menopauzą. Witam dziewczyny ja podobnie jak wy mam to samo od roku życia wykryto wczesną menopauzę i od tamtego czasu brak samoistnych miesiączek, uczucię gorąca i zimna i tak na przemian.


Moje FSH to 1było ponad 2wiec ciesze sie ze troche spadło. Wczesna menopauza: potwierdzenie u lekarza. Jeśli okaże się, że poziom progesteronu i estrogenów jest zbyt niski, trzeba będzie rozpocząć leczenie. Hormony płciowe regulując bowiem wiele ważnych funkcji organizmu.


Wpływają nie tylko na płodność i cykl. Na tym forum jestem po raz pierwszy, dlatego z góry przepraszam za wszelkie niedociągnięcia. W grudniu ubiegłego roku, zdiagnozowano u mnie przedwczesne wygasanie czynności jajników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty