środa, 23 marca 2016

Dlaczego kobietom po 30 tak trudno znaleźć faceta? część 1

Po kilku letnim zwiazku ciężko mi kogoś poznać, mam wrażenie że straciłem już najlepsze lata na poznanie kogoś z kim można założyć rodzine. Czy w wieku lat można jeszcze kogoś poznać ? Forum Ostrowca Świętokrzyskiego. Chyba mam doła, rozwiodłam się rok temu, poznałam kogoś innego, ale to nie to , męczą mnie jego fochy, awantury nie wiem o co, pretensje i chce odejść.


Zastanawiam się czy w moim wieku jeszcze można poznać wielka miłość i czy nie jest to mozliwe tylko w formie przypadku. Moderatorzy: Małgosiaa, Soul3 szumi. Najważniejsze to wychodzić z domu żeby dać sobie szanse, no bo siedząc przed TV małe szanse, że się kogoś spotka ;) Moja znajoma w wieku lat poznała swojego pierwszego faceta przez. Takie kryzysy obserwowałem u kilku swoich znajomych i – szczerze mówiąc – nie chciałbym tego sam przerabiać.


Oczywiście mógłbym jeszcze wejść w związek o charakterze czysto ekonomicznym. Jak patrzę na swoich kolegów po studiach to połowa jest właśnie po rozwodzie, kolejni w trakcie a jeszcze inni w kryzysie małżeńskim. Naprawdę szczęśliwych w tych wczesnych małżeństwach jest mało.


W każdym wieku można poznać kogoś na całe życie :) Cytuj. Mam lat, bardzo chciałabym mieć dziecko. Rozstałam się z chłopakiem w wieku lat, czy mogę jeszcze ułożyć sobie.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Wreszcie myślę, że kobiety nigdy nie mają problemu by kogoś poznać, zależy to od tego co na siebie włożą i ile odsłonią. Co do kogoś do kina to jest jeszcze taki portal jak gumtree. A miesiąc temu byłam na ślubie siostry ciotecznej, która wyszła za mąż w wieku lat :) Męża poznała już po 40tce. Tak że w każdym wieku jest to możliwe.


Także głowa do góry, zaufaj Bogu. Przemyśl też czy przypadkiem nie odstraszasz czymś ewentualnych kandydatów, jakimś swoim zachowaniem. Zobacz odpowiedzi na pytanie: czy najlepszą przyjaciółke można poznać w wieku lat?


Zobacz odpowiedzi na pytanie: Czy można w wieku lat znaleźć jeszcze prawdziwą przyjaciółę ? Są jeszcze takie kobiety po 30-tce, czy. Znalam taka dziewczyne mieszka w Kaliszu. Często spotykam sie z takimi opiniami, ale staram sie z nimi. Historia Oli: „Skończyłam lat i nie mam faceta.


Jestem tak zdesperowana, że wezmę każdego, który mnie zechce”. Stwierdziłam, że w moim wieku już nie można wybrzydzać. Zarejestrowałam się na portalu randkowym i tak poznałam kilku facetów.


Niestety po jakimś czasie każdy z nich mnie rzucił. Kobieta osiąga idealny balans. Ma jeszcze urodę i, w przeciwieństwie do dwudziestolatek, wie, jak ją podkreślić. Zazwyczaj ma swoje pieniądze, jest więc niezależna.


Zna już większość repertuaru mężczyzn. Poznawanie ludzi to nie kwestia. Wieczny prawiczek - kim są mężczyźni, którzy zwlekają z pierwszym razem? Większość młodych mężczyzn w Polsce pierwszy raz idzie do łóżka w wieku lat – mówią statystyki. Są jednak tacy, którzy na seks czekają znacznie dłużej.


Dla jednych bycie prawiczkiem po dwudziestce to. Czy mając już lat mam jeszcze szansę znaleźć dziewczynę? Można by rzec starość nie radość :P.


Ja moją obecnie narzeczoną poznałem właśnie w wieku lat, jest pierwszą kobietą w moim życiu, wcześniej nigdy nie uprawiałem seksu, ona jest lat młodsza, była po letnim związku i kilku mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty