środa, 16 listopada 2016

Olalam kolege i zaluje

Nie powinnas nazwac się zraniona życiem bo te jest piękne. Jako facet czytając co piszesz sadze ze jesteś niegodna jakiego kolwiek faceta. A on jak wroci to zwykly debil wart pomiatania.


Kup sobie pieska będzie cie lizal. Tu zależy od chłopaka jak na to zareaguje. Jednego to zmotywuje i będzie się bardziej starał. A innego to zniechęci i pomyśli, że dziewczyna nie jest zainteresowana. Byłam ostrorzna poniewaz nie mam miłego doswiadczenia wiec wolałam zgrywac.


Zaluje ze nie powiedzialam męzowi o tym co. Druga wydaje się tego nie zauważać. Jedna strona mówi nie, druga uparcie tego nie słyszy. Sytuacja jest oczywista dla wszystkich - oprócz osoby zainteresowanej. Julian Tuwim określił to w zabawny sposób: kobieta nie goni za mężczyzną, bo kto kiedy widział, żeby pułapka goniła mysz?


Zawsze kiedy przebywalismy ze soba bylo cudwonie, problemy w jego glowie zaczynaly sie w momentach kiedy ze soba nie przebywalismy, gdy byl na wyjazdach. Za duzo myslal, pewne rzeczy sobie wmawial. Po tym smsie olalam go, choc ciezko mi bylo bo to jak sie swietnie dogadywalismy to wierzylam ze to juz ten ostatni i ze wreszcie go znalazalm.


W sumie zazdroszcze tych godzin snu longiem ale nie wytrzymalabym z malym do 23. A Jagusia jest naiwna i niemadra, przepraszam cie, dziecko. Trzeba wiedziec, co sie oplaca. Bardzo przyjemnie jest byc przyzwoitym i wzorem dla harcerzy, tylko nie kazdy moze sobie pozwolic na ten luksus. W waszym wieku w ogole nie wyobrazacie sobie, ze mozna miec tyle lat, co ja, ale zapewniam was, ze dzisiaj zaluje wielu straconych okazji.


Kupilam tego pchacza z vtech za funtow :). Zlowala tego o chyba nadal zaluje bo czesto mi mowi,ze szkoda,ze mamie nie oslodzila ostatnich dni zycia, ze ja gdzie snie zbrala,ze nie robili razem jakis szalonych rzeczy. Nie wiem Justka co napisac innego.


Ja tez sobie nie wyobrazam zycia bez rodzicow. Sklep internetowy oraz serwis dla rodziców - porady ciążowe i forum. W ofercie sprzedaży sklepu internetowego ubiory i odzież ciążowa, artykuły dla niemowląt, bielizna ciążowa, moda ciążowa, literatura, odzież i bielizna dla dzieci i mam. Wczoraj na przyklad wyplula kolege S, ktorego to ostatni raz widzialam lata temu na konferencji linuxowej w Ottawie. Byl mlodszy co najmniej o kg.


Zawsze mial do mnie slabosc, ale teraz to juz zupelnie zwariowal jak sie dowiedzial ze juz mezatka nie jestem. Zapraszamy do dyskusji na temat au-pair ;) W niedziele byl pierwszy meeting z nasza LCC. Poznalam chlopaka z Polski - dokladnie ze Slaska, ktory mieszka w Niemczech, no a teraz jest au pair w USA i zamierza tu juz zostac.


Ja zaluje ze im wczesniej nie mowilam jak jest. Staralam sie ukryc zeby ich nie dobijac, myslalam ze jakos uda sie to. I on bez zadych oporow pytal tego kolege o wspolna znajoma.


Dziewczyna w naszym wieku ktora poznal tuz przed naszym slubem na. Ja tkwilam przy nim bo mi zalezalo. Forudepresja, pomagamy sobie wzajemnie z poszanowaniem, czytamy i odpowiadamy, to nasza mala ostoja, tutaj mozemy pisac co nas boli, smuci, nie jestes juz sam.


Nloga nie było i nie założyłam kolejnego. Czym bardziej się staram (czytaj: jestem pod presją, czytaj: trudno mi się rozluźnić psychicznie,0) tym gorzej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty