środa, 30 listopada 2016

Słodki flirt odcinek 5 kastiel

Słodki flirt odcinek 5 kastiel

Jestem pewna, że Kastiel chciałby porozmawiać chociaż raz na inny temat, niż zespół. Uważaj na tłumy fanów, które zaraz tu będą! Przepraszam, ale nie będę dzisiaj zbyt dobrym towarzystwem. Musisz spotkać dyrektorkę na korytarzu razy, potem spotkaj się z Natanielem, aby cię wpuścił do pokoju nauczycielskiego (powinien być na dziedzińcu).


W odcinku dowiadujemy się, że potrafi gotować. Mnie tam wygląd Kastiela się podoba i szczerze to uwarzam, że jest to jeden z lepszych WS, bo za tymi nowymi postaciami nie przepadam zbyt. Słodki flirt, kastiel, odcinek 5? Jeżeli wybiorę tą pierwszą opcję to przyłapie mnie dyryktorka i wygoni z pokoju.


I jak myślicie, co czeka nas w przyszłym odcinku. Najpierw słyszymy kłótnię Nataniela i dyrektorki. Klucz znajduje się w klubie ogrodników, może mieć go też Kastiel, lub Lysander. Podrywaj chłopaków, którzy ci się podobają i przeżyj prawdziwą historię miłosną! Poczekaj, aż dyrektorka opuści korytarz i idź do.


Odkrywaj regularnie nowe odcinki gry! Aplikacje Fandom Miej swoje ulubione fandomy zawsze pod ręką, a nigdy niczego nie przegapisz. Poland Jestem szaleńczo zakochana w tym jedynym, jestem strasznie szalona, lubie straszne horrory POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG O SŁODKIM FLIRCIE Wyświetl mój pełny profil. Od twojego wyboru zależy jak potoczy się cały odcinek.


Znajdź Lysandra i porozmawiaj z nim. Wystarczy, że spotkasz się z Lysandrem i zaczniesz z nim rozmawiać. To Kastiel udzieli nam informacji. Slodki Flirt: Kastielonia Snapchat: alkawegierakOdcinek przechodziłam na wolnym necie ciągniętym od Ukraińców iż tam gdzie jestem nie ma nawet kreski zasięu.


Słodki flirt odcinek 5 kastiel

Odcinek Odcinek piąty jest bardziej rozwiniety niż inne. Od pierwszej odpowiedzi zależy reszta naszej przygody. Jeżeli wybaliście pierwszą odpowiedź na samym początku, to Kastiel wam udzieli odpowiedzi. Jeśli drugą, to Klementyna, a trzecią Nataniel.


Po wszystkim będzie trzeba odnaleźć Amber i zapytać ją o te znalezione. Będziesz szpiegować i się skradać, żeby zobaczyć co się dzieje. Pójdziesz od razu zobaczyć co się dzieje. Ja bym postawiła na replay albo całkowicie nowe konto xD Jeśli chcesz mieć KONIECZNIE Kastiela to możesz skorzystać z pomocy specjalnej strony wejdź też w dany odcinek to będzie Ci łatwiej wszystko wykonać, ale polecam również wejście w Artykuły - Chłopacy - Imie chlopaka - (Rozmowy).


Słodki flirt odcinek 5 kastiel

Kastiel) zaproście do znaj jestem lisa shine O co chodzi zrobiłam dokładnie tak jak ty a nie dostałam ilustracji 6. Kto powiedział że Kastiel musi to podpisać. To Klementyna udzieli ci informacji. To Nataniel udzieli ci informacji. Hej ostatnio przechodząc odcin ki potrzebowałam pomocy z rozmowami i się mocno wkurzyłam bo szukałam to chyba z godzine więc pomyślałam że ktoś musi sie za to wziąść jak nie ja to kto ? Odcinek - Kupidyn strajkuje W tym odcinku, mamy dwie opcje.


Skłócić lub pogodzić Rozalię oraz Leo. Pokażę tu wszystkie ilustracje. Będą sortowane chłopakami (np:.na początku Kastiel, potem Ken itd.) To chyba na tyle. Aha, chce jeszcze przypomnieć, że to nie jest ,moja postać na tych obrazkach. Odcinek - Piżama Party Na początku odcinka musimy spotkać się z Melanią.


Pomagamy jej roznieść zaproszenia, w tym celu dajemy dwóm dziewczynom zaproszenie na piżama party u Melanii, a potem spotykamy się z Melanią. Zaprasza nas ona na swoje urodziny. Kastiel lub Lysander) to będziemy mogły odblokować dodatkowe zadanie i spotkać się z Amber.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty