poniedziałek, 16 stycznia 2017

Zmiana numeru play na karte

Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Regulamin Oferty Promocyjnej Złoty Numer w Play. Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Plub na jej zlecenie działań marketingowych drogą telefoniczną na przekazany przeze mnie numer telefonu.


Jeżeli masz odpowiednią ilość środków na koncie to najprawdopodobniej korzystasz z taryfy, której już nie rozwijamy. Przechodzisz ze wszystkimi pieniędzmi na koncie. Jeśli masz dodatkowe pakiety lub promocyjne złotówki, one przepadną przy zmianie taryfy. Sorry że tak cały czas o tych zmianach numeru zrzędze ale chciałbym się dowiedzieć pewnej sprawy co do której mam wątpliwosci. Zarejestrowałem ostatnio numer na kartę na poczcie i chciałbym się dowiedzieć,bo jest opcja zmiany numeru kodem który się wpisuje.


I chcialbym zapytac czy po zmianie mojego numeru będę musiał jeszcze raz rejestrować kartę sim z dowodem. Aktywacja Zestawu Startowego „Play na Kartę” jest możliwa w ciągu lat od momentu przeniesienia numeru. Przy przenoszeniu numeru na kartę do abonamentu nowa karta zadziałała tego samego wieczoru.


Zmiana operatora nie taka straszna. Numer na kartę był w T-Mobile, abonament też wtej sieci. Play skontaktowałam się z infolinią na Virgin Mobile i pomogli bez problemu co i jak z całą warstą. Wyświetli się menu, na który można zmienić taryfę oraz wybrać nowy numer na sposoby: losowy, z listy propozycji i na podstawie wpisanych cyfr.


Baza numerów zawiera kilkaset tysięcy numerów. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów ofert na kartę bez Zetafona i Minutofona. Koszt zmiany numeru to jednorazowo zł. Pamiętaj, że numer Play na Kartę będzie aktywny dopiero po rejestracji.


Szybko i łatwo doładuj swój telefon bez wychodzenia z domu. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies. Skorzystaj z usługi, by zmienić obecny numer telefonu i otrzymać nową kartę SIM.


Jak zmienić taryfę na karcie do internetu? Można zmianić również numer na ZŁOTY NUMER, wtedy opłata jest niższa, wszystko zależy od taryfy. Rejestracja karty SIM (numeru na kartę) Prepaid to telefony działające w ramach tzw. Aby móc z nich korzystać, aktualnie wystarczy tylko udać się do dowolnego sklepu, kupić starter i włożyć kartę SIM do telefonu. Po wykonaniu tej czynności na wyświetlaczu ukaże się menu umożliwiające wybór nowego numeru, a także zmianę obecnej taryfy.


Opłata za usługę jest jednorazowa i została ustalona na cztery złote. Dobry wieczór, mam taki problem chciałem przenieś numer na karte z orange do play i podałem złe dane mojego numeru ponieważ gdy potrzeba była zarejestrować numer to kolega ze swojego telefonu zarejestrował mój numer i teraz moj numer jest na mame kolegi i teraz takie pytanie czy jeśli przyjde do salonu orange żeby zmienić te dane musi być ta druga osoba czy wystarczę tylko ja. W sprawach związanych z Obsługą Klienta zapraszamy do forum Pomoc Play!


Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Jeśli zdecydujemy się na przeniesienie numeru do Play to możemy liczyć na spory upust w postaci aż miesięcy abonamentu za zł.


W przypadku ofert z telefonem otrzymamy rabat na abonament. Mam zarejestrowany numer w Play i chciałem przekazać go innej osobie która mieszka w innym mieście i dowiedziałem się w salonie Play, że przerejestrowanie numeru na tą osobę możliwe jest tylko pod warunkiem osobistego przybycia tej osoby i mnie do salonu Play. Czy w innych sieciach możliwa jest zmiana właściciela na odległość? Powrotna zmiana z oferty z Play na Kartę jest możliwa tylko na ofertę Play Fresh i ofertę Play na Kartę Lubię To! Potwierdzenie zmiany taryfy otrzymasz SMS-em.


Po zmianie taryfy unieważnione zostają dotychczasowo wykupione pakiety oraz usługi promocyjne. Aby zmienić taryfę, trzeba mieć ważne konto na usługi wychodzące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty