czwartek, 20 kwietnia 2017

Szukam przyjaciółki do pogadania 2019

Witam mam lat szukam przyjaciółki do pogadania i nie tylko. Chętnie wspomoże zachcianki samotnych pan ! Mam lat szukam kobiet chętnych do pogadania na każdy temat. Wiek oraz wygląd nie ma znaczenia:) Zainteresowane Panie proszę kontakt mailowy. Hej, wiem że to troche głupie , ale chciałabym po prostu móc z kims pogadać o wszystkim, najlepiej żeby ta osoba mnie nie znała, mam znajomych ale oni nigdy nie maja czasu, albo mają swoje problemy na głowie.


Szukam przyjaciela do pogadania. Ogłoszenia Pan szuka pani Płońsk. Płońsk Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Hej:))) Nie wiem jak ładnie to ująć żeby nie powiało desperacja:)) Mam lat wydaje mi się ze jestem normalna dziewczyna:) i tak się złożyło ,że szkolne.


W moje pasje wchodzą też podróże, dobrze by było żeby ktoś. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.


Słomiany wdowiec pozna sympatyczną Panią na wspólny, wieczorny wypa na dobre wino. Tak poprostu czasem brakuje mi towarzystwa. Hejka, szukam tu ludzi o podobnych zainteresowaniach do pogadania na wspólne tematy. Interesuję się rozwojem duchowym, o sobistym i ezoteryką. PL - Jest na tym forum taka osoba która pogadała by zemną na każdy temat, jestem z. Poproś o zamieszczenie zdjęć.


Poznaj przyjaciela z Polski i zagranicy. Oferty Matrymonialne dla Singli. Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne. Dziś szukam mężczyzny dojrzałego. Ja kiedyś miałam zupełnie inne podejście do związków, do mężczyzn, ale życie nauczyło mnie po pierwsze wymagać od samej siebie, a po drugie – nie oczekiwać zbyt wiele.


Oczywiście jestem zaradna i nie liczę na czyjeś wsparcie, zależy mi po prostu na szczerej i prawdziwej relacji dwojga ludzi. Nie szukam tu kiczu, plastiku ani innych pustych relacji tylko kogoś z kim spędzę życie. W kobietach lubię poczucie humoru, inteligencję, rozsądek, kreatywność oraz realne i optymistyczne podejście do życia.


Nie wierzę w kłamstwa typu - dla mnie wygląd nie ma żadnego znaczenia. Witam ja lat wysoki dyskretny szukam koleżanki do milej znajomosci do pogadania i nie tylko ja żonaty dyskretny. Starachowice Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Odezwij się, szybko odpowiem! Jeśli szukasz kogoś do pogadania lub szukasz miłości, pisz, jestem otwarta.


Mam lat, wiek drugiej połówki jest mi obojętny, liczy się charakter. Jestem czterdziestoletnią mężatką, która poszukuje bliskiej przyjaciółki. Nie mam tego typu doświadczeń jeszcze, a czas je zdobyć.


Jeśli poszukujesz tak jak ja koleżanki do pogadania, towarzystwa do wina to odezwij się. Tak jak w tytule szukam przyjaciółki do pogadania wyjścia na spacer,kina itp. Ja lata, oferty kieruję do kobiet w różnym wieku bo to dla mnie nie ma znaczenia. Przyjaciel nie ważne w jakim wieku ważne to co sobą reprezentuje sa takie?


A method utilized by a single woman to communicate to a man that she is interested in him. Mieszkam we wladyslawowie jednak bardzo czesto jestem w trojmiescie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty