czwartek, 18 maja 2017

Napisz krótkie opowiadanie o miłości

Napisz krótkie opowiadanie o miłości

Zwykle po ciężkim dniu w pracy przychodzę tam, aby odreagować stres, zapomnieć o tym, że trzeba wysłać faksy, jechać na kolejne nudne zebranie albo naprawić w domu zlew. Napisz krótkie opowiadanie o miłości. Tak, żeby zmieściło się na stronach kartki A4. Błagam o pomoc i proszę nie kopiować z innych stron, ponieważ jak ktoś tak zrobi będe wiedziała. Jest to historia o wielkim uczuciu piętnastolatków.


Różniła ich duża odległość kilometrów. Martyna mieszkała w Krakowie – klejnocie Polski. Zdarzyło się to, kiedy wszyscy – to znaczy ja, Sylwia i Paweł – jeździliśmy jeszcze na wakacje do moich dziadków na wieś. Mieliśmy wtedy po lat i kochaliśmy to miejsce pachnące jabłkami i całkowitą wolnością. To był ostatni nasz wspólny wyjazd tam i. Słońce świeciło a gdzieniegdzie było widać iskrzące kawałki lodu.


Niewiele myśląc ubrałam się, zjadłam śniadanie i poszłam się przejść. Wypracowanie lub opowiadanie. Znacie jakieś opowiadania o Miłości? Mam na myśli jakiś blok na którym nastolatki piszą opowiadania miłosne.


I najlepiej jakby opowiadania były o nastolatkach. Znowu zaczęli był nierozłączni przez sms-y , internet, czy wszelkie gry. Praktycznie cały czas po szkole w. Przygotuj opowiadanie o miłości Winicjusza i Ligi.


Jak poznałem przyjaciela opowiadanie z dialogiem. Dziś jest piatek trzynastego. Ten dzień od samoge pocztaku nie zapowiadał sie dobrze. Rona, gdy wstałam, zachaczyłam sie o dywan i upadłam na panele w pokoju. Gdy jadłam śniedanie, potłukłam talerz, kiedy chciałam go umyc, a gdy.


Krótkie opowiadanie o tak zwanej miłości Stał nad łóżkiem jeszcze parę chwil, zanim postanowił wyjść. Wlepił swe spojrzenie w nagie plecy dziewczyny, przez moment chciał je pocałować, jednak szybko porzucił swój zamiar. Nie mógł burzyć idealnego obrazu- właśnie taki chciał zapamiętać. Wraz z wydawnictwem Akurat oraz BusinessCulture mam dla was do rozdania dwa pakiety książek Gail McHugh – Collide i Pulse.


Duologia, która mnie zachwyciła tym jak pięknie jeden Pan mówi o miłości. Ach, pokochałam go i nikomu nie oddam. Pewnie zastanawiacie się jakie będzie zadanie?


Miłość Wacława i Klary w „Zemście” Aleksandra Fredry Zemsta jest opowieścią o miłości dwojga ludzi, którzy należą do dwóch zwaśnionych rodów. Taki układ nieodmiennie przywołuje na myśl schemat Romea i Julii Williama Szekspira. Bardzo krótkie opowiadanie o miłości Bardzo krótkie opowiadanie o miłości Autor: pajczung. Opowiadanie o miłości nastolatków - napisz opowiadanie miłosne.


Czy podobał Ci się to opowiadanie? Zauważył ją, gdy tylko wszedł na most. Na kolanach trzymała otwartą butelkę wódki. Siedziała na poręczy, oparta była o słup. Twarz miała zwróconą w prawą stronę.


Ona niezbyt piękna osiemnastoletnia dziewczyna o dobrym dla wszystkich sercu i nienajgorszym charakterze mimo że mieszkała na wsi chodziła do miasta do szkoły. Zawsze marzyła o najlepszej przyjaciółce której nie straci oraz o miłości z wzajemnością. Udało jej się tylko z przyjaciółką.


Bardzo proszę o dosyć krótkie ( mniej więcej linijek zeszytu A5) na tematykę jak wyżej, lub informacje mogące posłużyć do napisania opowiadania. Czuła, że jej serce, jeśli chodzi o miłość jest twarde, zahartowane, już nie potrafi kochać, bo naprawdę kochała tylko jednego mężczyznę, to była jej miłość a On odcisnął w niej taki swój śla że nie było tam już miejsca na nikogo innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty