czwartek, 28 września 2017

Jak znaleźć chłopaka o którym nic nie wiem

Jak znaleźć chłopaka o którym nic nie wiem ? Wiem jedynie jak wygląda i gdzie pracuje. Spotkałam go nad morzem i pracuje w budce z zapiekankami i chce go znaleźć na fb. Jeżeli jeszcze nie wiecie jak znaleźć chłopaka to dam wam radę. Zerknijcie sobie ten progra, pokazuje on osoby w waszej okolicy, które również są samotne. Udało mi się w ten sposób znaleźć po miesiącu dziewczynę z którą jestem już prawie pół roku razem!


I oczywiście nic o nim nie wiem, oprócz tego, że miał zabójczy uśmiech :D nie wiem jak ci pomóc, ale mogę powiedzieć, że cię rozumiem. Wiążesz się z chłopakiem a nie mężczyzną. Gdy masz nieco ponad 3o lat, powinnaś szukać mężczyzny, a nie chłopaka. Jeśli żyjesz jak nastolatka, wiążesz się z mentalnymi chłoptasiami.


To na początku może i jest zabawne, ale później mocno irytuje, drażni i doprowadza do rozpadu związku, który od początku był bez szans. Mialam to samo wczoraj, balam sie napisać do kolegi. Ale napisz i zobacz, ja tez nie wiedzialam co napisac jak zabraknie tematu. Bardzo mi zależy żeby skontaktować się z kimś, z kim straciłam kontakt.


Dodam że ta osoba nie ma fb, naszej klasy itp. Mieszka w Anglii, wiem mniej więcej w którym rejonie ale nie. Czemu nie mogę znaleźć chłopaka, dobija mnie to 2. Nie mam już siły, nie wiem, czy to coś ze mną jest nie tak, czy z dzisiejszymi facetami.


A mimo to ciągle słyszę od koleżanek, że jestem super, że jak. Podoba ci się jakiś chłopak, ale nie wiesz jak go zdobyć? Otóż to nic trudnego, wystarczy zastosować kilka prostych kobiecych sztuczek, a będzie twój.


Przeczytaj poniższe wskazówki i zacznij działać. Jak poderwać chłopaka – Krok 1: Czy do siebie pasujecie? Rozpoczynam tym wpisem całą serię artykułów o tym jak SKUTECZNIE poderwać chłopaka i zatrzymać go przy sobie. W każdym opiszę jedną cechę lub technikę, która sprawi, że będziesz czuła się pewniejsza, wzrośnie Twoja samooocena lub będziesz wiedziała jak z praktycznego punktu poderwać chłopaka. Ostrym kole, bez przerzutek i hamulców, który to jednoślad znalazł na strychu.


Jak masz sławnego chłopaka, udawaj, że nic o tym nie wiesz. Jak pewna panna, która spotkała Pazurę w pociągu, nie miała pojęcia kim ten człowiek jest, a teraz mają dwójkę dzieci. Po wybraniu filmu czy serialu wyświetli się lista piosenek wraz z informacją o tym, w którym epizodzie dany utwór się pojawił. Od kilku lat co i rusz mi się to przypomina i nie wiem jak znaleźć a,nie będę miał spokoju jeśli w końcu nie odnajdę, pomocy ;d. Książka Chłopak, który wiedział o mnie wszystko autorstwa Moseley Kirsty , dostępna w Sklepie EMPIK.


Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Faceci niesensowni - idealny tytul książki o nieidealnych facetach. W Polsce niestety wiecej fajnych kobiet niz facetow po 40-tce. Znalezienie egzemplarza spełniającego wszystkie kryteria może bowiem okazać się niemożliwe do zrealizowania. Tymczasem chwila rozmowy nie kosztuje w zasadzie nic, a być może uświadomi Ci, że ideały nie istnieją?


Poniżej znajdziesz kilka sposobów na to, jak odzyskać chłopaka z powrotem. Ja jemu też wpadłam w oko ale byłam z chłopakiem więc nie mieliśmy jak pogadać. Nic o nim nie wiem , ale chciałabym go znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty