czwartek, 12 października 2017

Szukam prawdziwej milosci

Szukam miłości najlepiej na całe życie. Jeśli szukasz prawdziwej miłości, trwałej, szczerej, znajdź z MyDwoje partnera, który także szuka miłości. Nie zapominaj, że szukasz prawdziwej miłości, a nie jej namiastki.


Szukasz uczucia, które ma zapewnić Ci szczęście na długie lata. Nie ulegaj emocjom zbyt łatwo, zachowuj czujność i ostrożność, a uda Ci się uniknąć zranień i rozczarowań. Pamiętaj, że aby znaleźć grudkę złota trzeba czasem.


Poszukuję Pani z wyższym wykształceniem (mile widziana Pani po studiach prawniczych lub medycynie). Ja latek, kulturalny i wykształocony z planami i pomysłami na przyszłość. Opis oferty: Wolna latka trochę pyzata długowłosa blondynka,szuka przyjaciela który zostanie kimś więcej ! ON bedzię przy mnie a nie obok mnie. Opis oferty: Jestem kochającą i troskliwą młodą kobietą, szukającą poważnego i szczerego mężczyzny od roku życia i powyżej, aby zbudować z nim trwały i trwały związek.


Mam lata, i mieszkam w woj. Podchodzę z radością do życia, chcę kochać i być kochaną, nie jestem doskonała i nie szukam doskonałości. Lubię skoki na bungee :) :) Nie szukam przygód w relacjach.


Nie mam wymarzonego typu mezczyzny,zycie mnie juz nauczylo ze moze nim byc kazdy ktory ma w sobie to ,,cos,, co dziala wlasnie na mnie jak magnez lub iskra. Lubię ciszę i łono natury, mieszkam w domku pod miastem, szukam Pani chętnej, żeby w nim zamieszkać. Jestem prawnikiem, prowadzę własną kancelarię, do szczęścia w życiu brakuje mi prawdziwej miłości. Baton jeśli Tobie podobni są adminami to chyba zostało się tylko pociąc.


Jesteś prymitywny i głópi i nie gadam z Tobą. Zastanów się, albo powiedz ile ty masz lat. Jestem rozwiedziona, po czterdziestce, mieszkam na wsi. Próbujesz wgrać za duże zdjęcie. Wgrywane zdjęcie nie może być większe niż 5kB.


Spróbuj zmniejszyć zdjęcie jakimś darmowym programem np. Windows programem Paint lub skorzystaj ze strony internetowej: zmniejszacz. Jeżeli tego nie zrobisz, ogłoszenie zostanie dodane bez zdjęć. Kobiety odpowiadaly na moje ogloszenia ale przewaznie chodzilo o seks , lub pisaly jak wygladaja lub pytaly jak ja wygladam czyli puste smsy.


Czy tak trudno zrozumiec ze uroda i figura przemijaja a ja nie szukam idealu kobiety bo idealow na szczescie nie m, szukam kobiety o dobrym sercu i takiej ktora mnie pokocha za moje dobre serce. Chetnie poznam mila ,sympatyczna dziewczyne. Interesuje mnie staly związek.


Czekam na wiadomości ,pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój profil. Witam szukam kogos kto pokocha mnie takiego jaki jestem chce stworzyc rodzinę. Mam lata na imie Grzegorz. To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne. Prawdziwej miłości poszukaj w sobie, jeśli jej tam nie ma, to jak możesz dać miłość kobiecie, która również może nie.


Opis oferty: Kawaler po przejściach, lat, wykształcenie wyższe, wysoki podobno przystojny. Chcę kochać i być kochanym, życie mamy tylko jedno. Witam mam blondyn wolny pracujący bez zobowiązań szukam kobiety do miłości. Czy jest jakaś Pani tu na tym portalu co chciala by mnie poznać? Opis oferty: Mam lat, jestem kawalerem, spokojnym, odpowiedzialnym, samotnym mężczyzną.


Zebraliśmy dane o ponad 489słów kluczowych. To pozwala na wykonywanie analizy słów kluczowych dogłębną, poznać interesujące fakty, konkurentów badawczych. Jestem singielka mam na imie Kinga mam lat jestem mila usmiechnieta czula kochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty