poniedziałek, 13 listopada 2017

Polak w brytyjskim mam talent original

Niesamowity występ polaka w amerykańskim Mam Talent. Polak w brytyjskim Mam Talent. Pięknie śpiewać umiem, czasem lepiej, a czasem gorzej! EDIT: Stephen mówi w 1:- A little bit of a faux pax - Czyli z deczka niezręcznie. Dziewczyna zaskoczyła jury swoim głosem.


Józefa Kani z Nowego Grodziska Mazowieckiego w brytyjskiej edycji programu Mam talent. Ostatnia wigilia Łukasza, patrząc na te filmy cieplej mi na sercu, mieliśmy wszystko co na. POLAK w Brytyjskim Mam Talent! Wkręt CeZika w ciągu jednego dnia był oglądany prawie mln razy!


Przecież nie o tekst ani głos, tylko sprytny montaż, w. Brytyjska edycja Mam talent wypromowała już wiele międzynarodowych gwiazd. Jury, w którym zasiada Simon Cowell, wyławia talenty i dzięki profesjonalnej wytwórni zarabia na nich miliony. TV - Rewelacyjni Polacy w brytyjskim Mam Talent! Kolejni Polacy pojawili się w brytyjskiej edycji Mam talent.


Ania i Jacek zaprezentowali rockrollowy taniec akrobatyczny. Jury było zachwycone umiejętnościami młodej pary z Polski. W rzeczywistości film jest występem 19-letniego Jordana O’Keefe’a, który wystąpił w siódmej edycji brytyjskiego „Mam talent”. Do you want to remove all your recent searches?


All recent searches will be deleted. Wygląda na to, że Polacy w Wielkiej Brytanii podbijają już nie tylko rynek pracy. Ostatnio coraz częściej pojawiają się także w licznych talent show.


Pomoc w zakresie dostępności. Adres e-mail lub numer telefonu: Hasło: Nie pamiętasz nazwy konta? CeZik w Dzień Dobry TVN wytłumaczył, skąd wziął pomysł na podłożenie głosu pod występ uczestnika brytyjskiego Mam talent. Wokalista wyznał, że irytowało go to, że nikt nie czyta jego. DZIEJE SIĘ minuta czytania Grzegorz Grzybek.


W sumie to może nawet jest kompletnym czubem, kto go tam wie. Występ przerażający i ciekawy, chociaż podrasowany przez telewizję. Swoją drogą nie wiem po co taki cudak w mam talent. Widziałem kiedyś na discovery mentalistę co.


Polish version of the Got Talent series. The aim of the program is to choose the most talented person from people showing their talents. Przełomy w Brytyjskim Mam Talent - Duration: minutes, seconds.


Napisy)Brytyjski Mam Talent - The 1Voices Of Gospel by Puty. Konrad Kony Czarkowski kilka tygodni temu pojawił się w brytyjskiej edycji programu Mam talent. Jego pierwszy występ powalił jurorów na kolania i sprawił, że niemalże wszyscy płakali ze śmiechu. Wykonawcy udało się bez problemu dostać do kolejnego etapu show i znalazł się w gronie najlepszych uczestników. Teraz Cezary znowu zaskakuje.


Przypomnijmy: Oto najgorszy występ w historii Dzień Dobry TVN: Patty z nowym singlem Dziś furorę robi zapis występu polskiego wokalisty w brytyjskim Mam Talent. Józef, bo o nim mowa, pochodzi z Nowego Grodziska Mazowieckiego i swoimi umiejętnościami onieśmielił samego Simona Cowella. Wideo odtworzyło już tysiące internautów. Chłopak doszedł w niej aż do finału i ostatecznie.


Niestety okazuje się jednak, że internauci dali się oszukać. Nagranie zostało zmontowane przez popularne KlejNuty, a głos podłożył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty