wtorek, 14 listopada 2017

Jak uwiesc faceta przez smsy

Chcesz aby facet zabujał się w Tobie jeszcze bardziej? Oczywiście, nie takie zwyczajne. Oto krótki lecz treściwy poradnik jak flirtować z facetem przez telefon! Trzeba się jedynie nauczyć w jaki sposób flirtować z facetem, żeby zwrócić na siebie uwagę i pokazać, że jesteś nim zainteresowana.


Podane tutaj wskazówki nadają się zarówno dla dziewczyn, jak i dla dojrzałych kobiet. Zastosuj się do nich, a gwarantuję, że żaden facet nie będzie. Nic glupszego jeszcze nie czytałam interpretacja -niektórzy faceci po prostu lubią takie Sms-y bo wiedzą że ich druga połowa o nich myśli, martwi się czy jest po prostu w ludzki sposób zazdrosna. Mam męża od lat i on zawsze się uśmiecha i mi mówi że uwielbia te moje babskie smski.


Jak poderwać chłopaka przez sms – Faza II. Pamiętaj, że Twoim zadaniem jest jak najszybsze spotkanie się z nim. Może Ci się to wydawać zbyt wcześnie, ale wcale tak nie jest. To idealny moment, aby się z nim umówić. Podczas wieloletniego doświadczenia zauważyłem, jak ważna jest forma, w jakiej proponuje się spotkanie.


SMSy to fantastyczna pomoc w budowaniu damsko-męskich relacji. Panaceum na brak czasu i remedium na barierę odległości. Potrafią skuteczniej rozpalić wyobraźnię niż konwersacja twarzą w twarz. Zostań mistrzynią w nowoczesnej sztuce uwodzenia przez komórkę. SMSy to idealne rozwiązanie by być i rozważą, i romantyczną.


Nie na darmo mówi się o sztuce uwodzenia. Skorzystaj z poniższych wskazówek jak uwieść faceta, zastosuj je i obserwuj rezultaty. Dzięki nim będziesz nie tylko bardziej pewna siebie w kontaktach z mężczyznami, ale także zdobędziesz faceta, o którym marzysz. Bądź konsekwentny, nie możesz flirtować z kimś przez sms-y, a gdy go spotkasz zachowywać się jakby był obcą osobą.


Inaczej pomyśli, że z niego żartujesz. Jeżeli pisze ci, że ma coś do zrobienia i przez chwilę nie odpisuje, nie wysyłaj serii sms-ów, zanim sama się nie odezwie. Siedziałam jak on, mówiłam jak on, powtarzałam jego gesty, nawet oddychałam w tym samym rytmie. Musiał poczuć się przy mnie bezpiecznie, ujęty podobieństwem!


Nie tylko odwiózł mnie do hotelu. Gdy w samochodzie przez pomyłkę zwróciłam się do niego panie Wojtku, aż się żachnął. Mam pytanie do osób z doświadczeniem, bo ja go nie mam :( Otóż z pewnym chłopakiem znamy się od kilku lat.


Ostatnio stwierdziałam, że nawet chyba pasowalibyśmy do siebie (wg mnie). Po naszej publikacji: sposoby, by rozpalić partnerkę na nowo, pojawiło się sporo komentarzy, w tym sugestie, by zająć się również panami. W sypialni nie ma miejsca na wstyd. Choćby to, że twojego faceta podnieca widok nie tylko twojego nagiego ciała, ale też możliwość patrzenia jak nim się zajmujesz, oraz obserwowania twojej reakcji.


Jak znaleźc równowagę między byciem sexy a byciem nachalną? A oto łatwo w komunikacji przez sms lub internet. I możesz wszystko popieprzyć. Jeśli wiesz lub podejrzewasz, że ma kogoś (a nawet Ci nie powiedziała) to smssuj w porach, w których jak sądzisz nikogo przy niej nie ma.


Czyli raczej w ciągu dnia i nie w weekendy. Najlepiej jak wybadasz tą kwestię wcześniej i zapytasz ją. Dzisiaj krótka odpowiedź na pytanie jednej z czytelniczek, która zapytała mnie o to, jak poznać, że facet tęskni?


Pytanie niby banalne, ale nie do końca. Na samym początku należy pamiętać, że jeżeli facet nie dzwoni, nie przynosi kwiatów na spotkanie to wcale nie oznacza, że nie tęskni. Najprawdopodobniej przez ilość zagadujących Cię facetów zyskujesz pewność co do tego, że faceci są łatwi do zdobycia i każdy może być Twój. Tak samo jak żaden mężczyzna nie może mieć każdej kobiety, tak i żadna kobieta nie może mieć każdego mężczyzny. Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety.


Głowisz się latami, jak mu zawrócić w głowie. Czasem wystarczy chwila, a już masz go w ręku. Oto kilka wypróbowanych ra które sprawią, że będziesz go miała w garści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty