wtorek, 3 kwietnia 2018

Odrzuciłam go a teraz tęsknię

Nie rozmawialiśmy od miesięcy i to sprawia, że odechciewa mi się żyć. Teraz tego żałuję, bo gdy myślę o tym wszystkim, to z nikim nie. Spotkaliśmy się może parę razy. Teraz, po miesiącu popsucia naszych relacji, teraz mamy je może troszeczkę lepsze i być może dzisiaj się z nim spotkam. Zastanawiam się co mu powiedzieć, jeśli do spotkania dojdzie.


Odrzucilam faceta i teraz tęsknię.

Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku. Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego. Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy.


Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac. Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac. On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym.


Teraz jesteś pewnie sam, inne związki ci nie wyszły i przypominasz sobie o byłej partnerce, z która w sumie nie było tak zle.

Moze sie jednak myle i dojrzales na tyle, aby wiedzieć, ze tylko ona i żadna inna? Zeby sie o tym przekonać, odszukaj ją i nawiąz z nią kontakt. Wybadaj co ona teraz w życiu porabia, umów się na kawe.


Zaloguj się, aby obserwowa ć. Chcę pogodzić się z przyjacielem, on chciał czegoś więcej, a ja go odrzuciłam, (chciałam być z nim szczera i nie sprawić mu większej przykrości) tylko teraz za nim tęsknię ( za normalną relacją) i chciałabym wyciągnąć pierwsza rękę i do niego napisać, ale mam pustkę w głowie i nie wiem jak zacząć. Pies nie akceptuje kociaków w domu, matka tej kobiety jest obłożnie chora, kocia mama wariuje (zaczęła się bać psa, skacze po meblach, firankach, chorej), a maluchy w tej sytuacji muszą zniknąć z domu jak najszybciej Ta pani szuka więc dla kociaków z mamusią domu na czas odchowania młodych, ktoś załatwił już na pon. Tylko wieczorami wracają marzenia związane z chłopakiem, którego odrzuciłam, a teraz za nim tęsknię. Wiem, że ma dziewczynę, ale różnie o tym mówią.


Gimnazjalistka Iza Paszkowska. Z przyjemnością raz na jakiś czas zjem dobre sushi czy jakieś mięso (marzy mi się coś marokańskiego przygotowanego w tażinie :)), ale zupełnie nie tęsknię za mięsem każdego dnia Nie wrócę raczej (poza jakimiś słabościami typu gofry nad morzem, choć i to nie wiem czy faktycznie, bo nie tęsknię) do białej mąki, czy cukru. Teraz tęsknię za jego obliczem, które odrzuciłam. Za morzem pozostał i pozwoliłam mu zapomnieć. Tu wszystko już zostało spełnione w echach licznych.


Wciśnięta w środku żyję tylko rykiem wewnętrznym. Dalej mam takie samo zdanie jak poprzednio. Dość mam tych, którzy lepiej ode mnie wiedzą, co czuję, a pierdolą mimo, iż nie znają całej sytuacji.


Pieśń ściśnięta Płaczcie teraz,. Jest przede wszystkim złośliwa.

Podam przykład (zmienione miejsce ale zachowany sens), stoję i myję nad umywalką ręce, wchodzi przesuwa mnie i zabiera mi mydło, ręcznik i zakręca wodę. Pytam jej co robi, a ona na to, ze teraz ona będzie myć nogi. Ten artykuł powstał na bazie moich doświadczeń z podopiecznymi i tego, co w związku z tym przeczytałam w Internecie.


Nie jestem trenerem personalnym, ale potrafię dobrze obserwować i oto moje wnioski: Uważam, że trening interwałowy, czyli bardzo intensywny lecz krótki wysiłek przeplatany jeszcze krótszym odpoczynkiem, nie jest dobry dla osób z zaburzeniami odżywiania. Przed wielu lat miałam propozycje wyjazdu do pracy i ja odrzuciłam ze względu na rodzinę. Teraz mieszkając od lat w Polsce, tęsknię za USA. Konsekwentnie idą swoją drogą, wybierając dobre role. Teraz staram się myć brodę szamponem rzadziej, częściej czesać szczotką, a na co dzień przemywać jedynie zimną wodą (dużo brodaczy wybiera raczej, jeśli chodzi o temperaturę, zimną wodę, żeby właśnie nadmiernie nie zmywać naturalnego sebum).


No i jest lepiej, włosy są bardziej miękkie, gładkie, a skóra się nie buntuje. Teraz mam codziennie w ustach jakąś taką nijakość, operować mogę tylko świeżością. Tęsknię za smakiem kwaśnym, cierpkim, gorzkim, za łagodnym i za ostrym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty