środa, 4 lipca 2018

Kiedy facet płacze przy rozstaniu

Kiedy mu powiedzialam ze dalej cos do niego czuje. Rozstanie bywa bardzo trudnym momentem w życiu zarówno kobiety jak i faceta. Nie jest prawdą, że faceci nie płaczą i nie cierpią. Emocje są im bliskie tak jak i nam.


Przeżywają wszystko nieco inaczej. My juz wiemy i jesteśmy w szoku! Mężczyźni są przyzwyczajeni do działania, a płacz jest zatrzymaniem się, skupieniem na sobie, bezruchem. Chcecie wiedzieć co robi niemal każdy z nich zaraz po rozstaniu?


To znak, że nic już nie można zrobić. Rezerwują więc łzy dla doświadczeń krańcowych: śmierci kogoś bliskiego, cierpienia, rozstania. Mężczyźni przyznają się też do płaczu z radości: zazwyczaj przy okazji narodzin.


Chętnie idzie do przedszkola, ale jak ja wychodzę jest histeria, codziennie. Panie mówią, że po kilku minutach się uspokaja, ja nawet czasem zostaje te kilka minut przy drzwiach i nasłuchuje, rzeczywiście przestaje płakać. Mój chłopak nigdy przy mnie nie płakał, dlatego wiem, że jeśli kiedykolwiek zobaczę go płaczącego, to będzie oznaczało, że na prawdę coś jest nie tak.


Faceci starają się być twardzi, ale płakać każdy może. Czasem przez łzy można wyładować swoje emocje. Re: Po miesiącu wciąż płacze przy rozstaniu. Widać, że Twój były chłopak przeżył rozstanie.


Powiem Ci co zauwazyłam u nas. Mój pierwszy chłopak płakał, gdy się rozstawaliśmy, starał się o mnie bardzo długo po rozstaniu i przez dwa lata nie miał innej dziewczyny. Drugi chłopak również bardzo długo przeżywał nasze rozstanie.


Dlatego z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że faceci są bardzo wrażliwi i uczuciowi. Mój facet nie płakał przy rozstaniu,to ja ryczałam,bo mi się wydawało,że zrywając z nim robię mu wielką krzywdę. A potem,mimo wczesniejszych zapewnień, szybko się pocieszył. Mój obecny jest taki,że na pewno by nie płakał,ale ja na szczęście nie chcę z nim zrywać.


Zazwyczaj jednak w zupełnie innych okolicznościach niż kobiety. Jeżeli jego reakcje się nie zmienią w ciągu miesiąca wskazana byłaby konsultacja u psychologa dziecięcego. Kobiety nie radzą sobie przy rozstaniach.


Przeprowadzone niedawno badania ujawniły różnice, jakie w tym względzie istnieją pomiędzy przedstawicielami obu płci. Bierze się to ich niskiego poczucia własnej wartości. Jak głupia, bezwartościowa pinda i totalna kretynka potrafi się czuć się kosmetyczka, korpo-bitch, sprzedawczyni ze sklepu, pani doktor ze szpitala z II stopniem specjalizacji, pani doktor z uniwersytetu i prawniczka z dużej kancelarii. A jak zakwalifikować takiego pana, który płacze, wzrusza się i widać po nim, gdy coś dogłębnie przeżywa? Czy przestaje on już być prawdziwy i męski?


A może tak naprawdę dzieje się na odwrót, dopiero wtedy gdy popłyną z ich oczy łzy, stają się prawdziwymi facetami? Polega to po prostu na tym, żeby maksymalnie zapełnić czas, tak, aby nie myśleć o rozstaniu, o byłej dziewczynie. Oto wypowiedź jednego z mężczyzn na ten temat. Czy każdy cierpi i płacze po rozstaniu?


Jskie macie zdanie na ten temat? Uzasadnijcie w kilku zdaniach Chamskie odpowiedzi od razu będą usuwane. Jak faceci zachowuja sie po rozstaniu - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty