czwartek, 2 maja 2019

Różnica wieku w związku 7 lat

Różnica wieku w związku - na skróty. Dlaczego młoda, zgrabna i ładna dziewczyna, która mogłaby mieć każdego, wybiera mężczyznę w wieku swojego ojca, a przystojny chłopak kobietę w wieku własnej matki? Jeśli partner jest bogaty, to droga na skróty - tłumaczy Ryszard Rutkowski.


Duża różnica wieku w związku wcale nie musi być czymś negatywnym. Czy różnica wieku lat między chłopakiem, a dziewczyną to dużo.

Wiązać chciałbym się z dojrzałą kobietą. Jeśli jakiś 23-latek zwraca na Ciebie uwagę, to albo chce zdobyć Twoje zaufanie i Cię. Do programu TV poszukujemy Par w których jest duża różnica wieku minimum lat i które chciałyby sprawdzić czy mogą sobie ufać.


Jeśli jest Pani w takim związku lub zna Pani kogoś kto mógłby być zainteresowany proszę o zostawienie numeru telefonu a oddzwonię i opowiem o szczegółach. O dużej różnicy wieku mówimy już w sytuacji, kiedy partnerów dzieli przynajmniej lat. W przeszłości nikt się specjalnie nie przejmował sytuacją, kiedy pomiędzy małżonkami było lub więcej lat.


Aranżowano związki, w których jedna strona, najczęściej mężczyzna, był. Idealna różnica wieku w związku - czy coś takiego w ogóle istnieje?

Marta, od lat w stałym związku. Ustalono, jaka jest idealna różnica wieku dla osób będących w związku. Wynosi ona dokładnie cztery lata i cztery miesiące. Przy okazji wyszło na jaw, że kobiety wychodzą za mąż za dużo starszych od siebie facetów dla.


Mam dobry kontakt z młodzieżą, bardzo na luzie, jednak dziewczyna, przed. Związek z młodszym, związek ze starszym partnerem. Oczywiście każdy może doczekać w zdrowiu do późnych lat życia, jednak w tego typu sytuacjach jest nieco większe prawdopodobieństwo zostania wcześniej wdowcem lub wdową oraz.


W świecie show-biznesu nietrudno o przykłady sławnych par, w których partnerów dzieli wręcz przepaść wiekowa, np. W poszukiwaniu partnera najważniejsza jest miłość, nie opinia otoczenia. Myślę że zależy to od wieku w którym jesteście oboje teraz. Kiedy dziewczyna ma 15lat a mężczyzna myślę że wtedy ta różnica jest znacząca. Co innego jest kiedy oboje są dojrzalsi.


Jestem w związku z męższyzną lat starszym. Czy to jest w związku najwazniejsze? Ja mam lat a mój ukochany45. Cały czas lubie słuchac jak ktoś mi daje lat ok mniej niz mam.

Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety. Ja od zawsze nie umiałam dogadać się z facetami w moim wieku, za to ze starszymi miałam o czym rozmawiać, oni mnie rozumieli. Dlatego po kilku frustrujących mnie rówieśnikach szukałam starszych facetów. Zaczynałam od 5-lat starszych, następnie wpakowałam się w związek z facetem o lata starszym (miałam wtedy lat). Tym paniom różnica wieku w związku nie przeszkadza.


Też jestem w takim związku od lat,mam faceta młodszego o 6lati nie widzę w tym problemu. Najważniejsze co nam w duszy gra a nie co. Pedalski_Wlamywacz_Dwa: Jakim związku XD Facet mający lata nazywający związkiem jakaś relacje z latką prawdopodobnie jest niedorozwinięty pod względem emocjonalny.


Mam lata, od ponad roku jestem w związku z 54-letnim mężczyzną. On jest muzykiem, ja studiuję. Poznaliśmy się gdy miałam lat.


Wiedząc to, powinniśmy być świadomi plusów i minusów związania się z kimś, kto jest od nas dużo starszy. Psycholog Izabela Kielczyk uważa, że o ile rozbieżność wieku sama w sobie nie musi być problemem, to jeśli jest ona na tyle duża, że w grę wchodzi tzw. Myśle, że różnica wieku nie ma az takiego znaczenia, no chyba ze jest ogromna roznica np. Dlaczego inne zdania w kazdej sprawie, przeciez tak samo moze byc z chlopakiem w twoim wieku który tez moze miec zupelnie inne zdanie, dlaczego wkreca sie w to wiek.


A ja myślę, że różnica wieku w związku nie jest istotna. Przecież są ludzie, którzy mają lat i myślą poważnie o życiu, mają swoje ideały i są już na tyle dojrzali emocjonalnie, by budować stały związek. Znam też takich ludzi, którzy mają 4 nawet lat i nie posiadają tych cech. Bo bardzo źle jest gdy kiepskie relacje z własnym ojcem i brak poczucia bezpieczeństwa z jego strony popychają dziewczynę w ramiona starszego mężczyzny (mówiąc starszego mamy na myśli różnicę wieku ok. 7-lat, nie 2-5).


Gdy podświadomie szuka ona relacji ojcowskiej w takim związku. Facet starszy nawet o lat może mieć usposobienie, które w pełni będzie odpowiadać latce. Byłam o tym przekonana lat temu, nawet 10.


Czas jednak zweryfikował to co myślałam. Mając świadomość tego, jak wygląda życie ze starszym mężem, dzisiaj wolę życ sama niż z nim. Nie tyle różnica wieku, co wynikające z tego różnice w stylu życia mogą rodzić konflikty między partnerami z różnych światów. Czy trzydziestolatce łatwiej będzie pogodzić zainteresowania i poglądy ze studentem u progu dorosłości, czy z mężczyzną zbliżającym się emerytury? A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat.


Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku zraniona. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty