środa, 22 kwietnia 2020

Jak stworzyć reklamę graficzną

Jak stworzyć idealną reklamę displayową. Chcesz przecież, by Twoja reklama wyróżniała się na tle innych. Co sprawia, że reklama displayowa jest dobra? Jest to reklama w formie grafiki, po kliknięciu w nią, użytkownik zostaje przeniesiony na stronę główną reklamodawcy lub landing page (stronę lądowania).


Baner jako moduł graficzny możesz umieścić nawet we własnym sklepie, na stronie współpracującego z tobą bloga itp. Kreator graficzny – stwórz własny kreskówkowy Avatar. Swój avatar, a właściwie cartoon może stworzyć także sklep zoologiczny używając jednego z kreatorów. Może wybrać klasycznego domowego pupila, bądź egzotycznego ptaka, czy też dostojnego króla stepów z dorodną grzywą.


Na potrzeby tego artykułu przeanalizowałem reklam, które nie wyglądają jak reklamy. Zaraz je Tobie pokażę i omówię. Jak wygląda i jak działa reklama, która nie wygląda jak reklama?


Większość firm planujących reklamę własnej działalności, o pomoc zgłasza się do profesjonalnych agencji reklamowych. Agencje takie są w stanie stworzyć dla firmy indywidualną identyfikację wizualną, dzięki której firma będzie jednoznacznie rozpoznawalna. Od dziś możliwe jest stworzenie własnej reklamy graficznej bez konieczności angażowania grafika.


I to wszystko w dosłownie kilka minut! W przypadku reklamy graficznej należy rozsądnie rozdzielić tekst od grafiki. Nie chodzi tutaj tylko o układ poszczególnych elementów na banerze, ale także o ich ilość. Zaleca się, aby na reklamie graficznej znalazły się jedynie krótkie, przejrzyste, czytelne slogany trafiające do odbiorcy. Reklama graficzna i jej elementy.


Niezależnie od tego czy Twoje mechanizmy kreowania dobrego wizerunku firmy polegają na rozsyłaniu reklam w wersji drukowanej, czy też są rozsyłane internetowo, te wskazówki są wszystkim czego potrzebujesz, aby stworzyć przyciągającą uwagę reklamę. Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników. Jak Stworzyć Sieć Wi-Fi z Modemu Usb i Karty Wi-Fi. Nawet najstarsi reklamowi killerzy, czasem muszą sobie przypomnieć podstawy, dla początkujących, jest to materiał dla niego obowiązkowy, który pozwoli Ci poukładać sobie działania, dzięki którym zrealizujesz skuteczną reklamę.


O ile produkcja graficzna jest tańsza od video to. Jeszcze jedno mało sprostowanie, nim dobijemy do brzegu :D. Canva to program, który pomoże Ci stworzyć grafikę np. Edytor reklam graficznych AdWords.


Dostęp do narzędzia edycji reklam AdWords uzyskamy po utworzeniu kampanii kierowanej na sieć reklamową. Chcąc dodać reklamę do grupy reklam zobaczymy rozwijane menu z kilkoma opcjami do wyboru. W tym momencie interesować nas będą dwie z nich: reklama graficzna i galeria reklam.


Początek wygląda tak samo jak przy reklamie radiowej. Po dostarczeniu briefu przez klienta opracowuje się wstępny scenariusz, który klient musi zaakceptować. Następnie realizator przedstawia kosztorys, który tez musi być zaakceptowany i obie strony podpisują umowę.


Dalszy etap powstawania reklamy można podzielić na dwa etapy. Nawet najlepszy produkt lub serwis na świecie spali na panewce, jeśli nie zostanie odpowiednio efektywnie zareklamowany. Wyniki swojej pracy opisali w pracy “The Fundamental Templates of Quality Ads”. Jak się okazało, reklam, które przykuwały uwagę jurorów, pasowała do jednego z sześciu wyodrębnionych przez badaczy schematów.


Naucz się z nich korzystać, a zaczniesz tworzyć skuteczne i kreatywne reklamy. Skąd przekonanie o ich skuteczności? Komentarze artykułów: Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu.


Jednak jest ona tylko jednym z elementów torujących nam drogę do sukcesu. Stworzenie dobrej reklamy nie jest wcale proste, ale łatwość tworzenia nie jest w niej najważniejsza. Rolę nadrzędną odgrywa medium, w którym nasza reklama się ukaże. Projektujesz ulotki reklamowe, ale coś nie idzie? Chcesz stworzyć własną ulotkę, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?


Przykładowa reklama graficzna o wymiarach 4x 120. Dobre praktyki: stworzenie osobnej kampanii GDN, by lepiej je kontrolować, stworzenie osobnej grupy reklam z kierowaniem na desktop i mobile, umożliwia to jeszcze lepsze dopasowanie reklam pod konkretne. Mówić może prosto, ale z tworzeniem to już trochę inna bajka. Pomysł na reklamę i jej scenariusz musi być dopasowany tak do wymagań producenta jak i zgrabnie przedstawiony publiczności, a to się zazwyczaj gryzie.


Producent chce jak najwięcej zachwalić, odbiorcy zaś nie chce się zwyczajnie tyle słuchać. Oto i recepta na to, jak ją stworzyć: 1. Traf ze swoim produktem na odpowiedni na rynek. Pierwszym i największym błędem, które robią osoby lub firmy tworzące reklamy (agencje reklamowe, drukarnie, które projektują reklamy, firmy, które tworzą strony internetowe itp) jest to, że zwyczajnie nie znają swoich klientów. Przepis na reklamę, to dla niektórych niestety, a dla innych na szczęście, zupełnie coś innego aniżeli przepis na ciasto.


Owszem w internecie i wielu podręcznikach funkcjonują pewne wytyczne co do powstawania zrozumiałych i wartościowych reklam, ale są to tylko wzorce, które pomagają stworzyć reklamę ale nie kreują jej wizji. Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Broszury mogą być używane w dowolnej części procesu marketingowego, od rozpoczęcia sprzedaży aż do jej zamknięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty