wtorek, 7 lipca 2020

Jak znaleźć faceta po 40

Kiedy miałeś lat, wszystko wydawało się proste. Jeśli dziś, gdy upłynęło kolejne lat, zastanawiasz się, jak i czy w ogóle można znaleźć miłość po 40. Pozostałe czynniki nie mają dla mężczyzn znaczenia, bo nie są unikalne i można je też znaleźć u młodszych kobiet. Czytałem właśnie fragment książki zatytułowanej How To Meet A Man After Forty (Jak po czterdziestce poznać mężczyznę) i natchnęło mnie to do rozmyślań o niedoborze mężczyznquot. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków.


Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc. Taka mieszanka może z kolei działać, jak magnes na mężczyzn, którzy szukają partnerki oraz towarzyszki życiowej w prawdziwym tego słowa znaczeniu. Dlatego dziś możemy śmiało powiedzieć, że to, czy kobiecie po ciężko znaleźć faceta, zależy w dużej mierze od niej samej oraz jej podejścia.


Ok, znaleźć faceta w zasadzie nie jest trudno, bo ostatnią maszkarą chyba nie jestem, ale znaleźć faceta na coś więcej niż tylko łóżkowe spotkania, to już jest wyzwanie. W necie roi się jedynie od desperatów patrzących jak zaciągnąć kobietę do łóżka, albo od znudzonych mężulków szukających odskoczni od codziennego życia. Gdzie może poznać faceta kobieta plus? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Prawdopodobnie taki stan może dopaść i twojego męża! Niedawno pisałam o tym, co myślą faceci w wieku przed trzydziestką, prze w trakcie i po zbliżeniu cielesnym z kobietą, chciałam również z komentarzy dowiedzieć się jak to jest z panami w średnim wieku, ale mało, który chciał w pełni i jasno na ten temat się wypowiedzieć. Traktowanie jak kolegi – serdecznie i po przyjacielsku – samotnego po 3 kończy się zazwyczaj tym, że facet po pół godzinie rozmowy chciałby zagłaskać na śmierć. Ja doceniłam życie dopiero po 40-tce, przestałam się rozmieniać.


Szukam faceta ze śląska dla super fajnej dziewczyny ! Rodzinna, kocha naturę, zaradna, po studiach wyższych. Do dzisiejszej notki zainspirowała mnie rozmowa z moj ą dziewczyn ą od angielskiego na temat dość kontrowersyjnego filmu na YouTubie. Jego główne przesłanie to: „Dlaczego Kobiety wolą łajdaków? Dwie godziny dyskusji z feministką sprawiło, że poza toksycznymi myślami, po głowie kołatało mi się pytanie: „ Kobieto, dlaczego nie możesz znaleźć sobie faceta? Zastanawiam się czy można jeszcze spotkać porządnego faceta po 40-tce.


Jak znaleźć faceta po 40

Takiego, który nie szuka przygód ale partnerki na dobre i złe. Moja koleżanka, bardzo fajna dziewczyna po 40-tce, lubiąca dobrą książkę, rajdy rowerowe, spacery jest sama. Tak, no może i mało wolnych facetów po 40-stce, ale są. I to wszystko z dnia na dzień.


A robiłam dla niego wszystko, sprzątałam, gotowałam i wspierałam go jak tylko mogłam. Mimo wszystko czułam że muszę go mieć. Nazywa się Paweł, Janek lub Dawi jest bardzo przystojny i całkowicie w twoim typie. Jedynym problemem jest to, że nie znasz sposobu, gdzie go znaleźć.


Do tego dochodzą jeszcze wydarzenia kulturalne, imprezy rodzinne, zajęcia sportowe i. Ten wpis nie powstałby, gdyby nie fakt, że codziennie dostaje podobne maile od Mart z podobnym problemem. Mart, które wciąż pytają mnie jak, gdzie i czy można jeszcze w ogóle poznać normalnego fajnego faceta. Drogie dziewczyny, nie możecie znaleźć odpowiedniego partnera z czterech prostych przyczyn. Po pierwsze: Presja otoczenia. Facet powiedzmy letni może się związać z latką.


Popatrz ile takich ogłoszeń jest na tym forum. Pod kontem zysku, ona będzie dłużej młodsza, dłużej w formie, poza tym istnieje pogląd że takie latki są strasznie niewyżyte w łóżku. Aby znaleźć faceta musiałabyś z czegoś zrezygnować. Wszyscy wartościowi faceci są już zajęci”.


Jak znaleźć faceta po 40

Przychodzi taki czas, że coraz częściej słyszymy lub same wypowiadamy to znamienne zdanie. Często dlatego, że jesteśmy rozczarowane współczesnym światem, zmęczone niesatysfakcjonującymi relacjami, zaczynamy wierzyć, że każdy facet to świnia i im dalej od jednego czy drugiego tym lepiej. Mój tatuś żenił się jak miał ponad lat. Jak ja się urodziłam miał lat.


A te portale matrymonialne dla katolików? Mały wybór dla osób po , ale chyba. Było momentami nawet zabawne i cały czas się coś działo, więc brnęłam, ale raczej nikomu nie polecam. Bohaterka jest durna, ciągle chleje i ma problem z utrzymaniem majtek w miejscu, gdzie zazwyczaj się takowe znajdują.


Twoja strategia polega na tym, że wyszłaś po prostu miło spędzić wieczór, a nie złapać koniecznie jakiegoś faceta. Twój świat się nie zawali, jeśli każde z was pójdzie w swoją stronę. Tutaj Dowiesz Się, Jak Znaleźć i Utrzymać Przy Sobie Miłość Swojego Życia Poznaj SKRYWANE SEKRETY W Relacjach Z Facetami, O Których Nikt Ci Nie Powie! Czy faceci tak po 30-tce, jeszcze przed 40-tką szukają żon.


Szukanie pracy nigdy nie jest proste. Albo jesteśmy za młodzi, albo za starzy, albo nie mamy odpowiedniego doświadczenia i umiejętności, albo mamy ich za dużo i jesteśmy za dobrzy na stanowisko o które się ubiegamy. Jednakże znalezienie pracy nie jest znów niemożliwe. Wystarczy odrobina samozaparcia, dyscypliny i motywacji. Mnie portale bardzo rozczarowały.


Po takim tinderze czuje się stara i najgorsza liga świata bo mam dziecko. Faceci stamtad to pustaki a jak powiedzialam jednemu z innego portalu ze nie jestem zainteresowana to usłyszałam ze lepszego nie znajdę w mojej sytuacji i wybrzydzac to może letnia kochanka męża a nie ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty