czwartek, 22 maja 2014

Mam 40 lat i jestem w ciąży

Szanse na donoszenie zdrowej ciąży u 40-latki. Moja mama majac polowe macicy i jeden jajnik zaszla w ciaze. Ciaze donosila i urodzila zdrowego chlopczyka ktory obecnie ma lat. Mam lat i jestem w ciąży po raz trzeci. Mam syna szesnastolatka i dwunastoletnią córeczkę, oraz chłopczyka w brzuszku, który urodzi się za około dwa tygodnie.


Mam 40 lat i jestem w ciąży

Przyznam się, że ta ciąża była dla nas zaskoczeniem, ponieważ świadomie chyba nie zdecydowalibyśmy się na trzecie dziecko po takim długim okresie przerwy. Mam lat możliwe że jestem w ciąży ? Mam lat i jestem w ciąży bliźniaczej zrobi. Mam lat i chce być w ciąży. Tylko mam jeden problem , niewiem jak to sie robi.


Dolly of Dark odpowiedział(a) 26. Parę godzin później dostał telefon i musiał pójść wcześniej z urodzin. Zobacz odpowiedzi na pytanie: mam lat i. Trzeba się było nie pakowac do łóżka (no chyba, że nie chciałaś to zwracam honor). PKP) jedynym mankamentem było to że. Mam lat i dwoje dzieci w wieku i 1lat.


Wiem pewnie wiele z was myślipuściła się. Jestem z moim chłopakiem od lat. Nasi rodzice bardzo dobrze się. Spalił na miejscu moje szczęscie,zwalił mnie z nóg ,wlał we mnie niepokój.


Mówi ,że w tym wieku to tylko cesarka a ja marzyłam o naturalnym porodzie. W czasie menopauzy nie brałam żadnych tabletek hormonalnych. Przeszłam menopauzę bez żadnych problemów.


Mam 40 lat i jestem w ciąży

Na co szczególnie zwrócić uwagę kiedy kobieta po roku życia zajdzie w ciążę. Myślę ostatnio intensywnie nad trzecim, ale jestem pełna obaw. Trzeba pamiętać, że nie tylko ta pierwsza, ale również kolejna ciąża w tym wieku jest obarczona znacznie większą groźbą powikłań niż te wcześniejsze.


Zwiększa się zagrożenie wystąpienia: poronienia – po 40. Mam lat i własnie okazało się, że jestem w ciąży. Pierwsze dziecko urodziłam ponad lat temu. Długo nic nam sie nie udawało i gdy już zrezygnowaliśmy uznając , ze nic z tego nie bedzie - okazało się, że zaszłam w ciąze.


Miałam robione USG genetyczne - wynik: płód o prawidłowej budowie, kość nosowa mm - to było w 16. Genetyk wysłał mnie na powtórne USG. Chorowałam na leukopenię, dzień przed badaniem brałam Pyralgin. Więc masz lat i jesteś w ciąży? Chodź, opowiem Ci moją historię.


Hej mam pytanie mam na imie ola mam lat pierwsza miesiaczke dostalam w te wakacje i narazie mialam tylko od pazdiernika do teraz nadal nie dostalam ? Czy to cos powaznego mam normalny sluz nic mnie nie boli czy okres moze byc nieregularny miesiace ? Nieregularne lub przedłużające się cykle, czy brak miesiączki - u kobiet w wieku rozrodczym to problem, którego nie można bagatelizować. Nie musi oznaczać wyłącznie trudności z zajściem w ciążę, ale i kłopot zdrowotny, np. Witam mam lata i zaszlam w ciążę.


Mam 40 lat i jestem w ciąży

Mamy dzieci najmłodszy lat. Pracuję na zmiany jestem wykończona. Od kilku juz lat nie możemy z mężem znaleźć porozumienia ciągle się kłócimy, myslalam o. Cześć, jestem Liz i chcę wam opowiedzieć historię, którą uważałam za koniec mojego życia, ale okazało się, że to nowy początek. Mówiąc krótko, zaszłam w ciążę w wieku lat. Od miesięcy nie mam okresu.


Sytuację, w której czternastolatka zachodzi w ciążę i nie jest tym faktem szczególnie zmartwiona i zdziwiona. Dwa tygodnie temu współżyłam bez zabezpieczenia. Dziś mam dziwne uczucie nabrzmiałych piersi i parcia w okolicach jajników, w ogóle się dziwnie czuję, zwłaszcza dół brzucha, piersi i bóle pod pachami.


Bardzo się martwię, bo jestem już babcią i to byłby dla. Czy jestem za młoda na dziecko? Wszystkie Was proszę o komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty