poniedziałek, 25 maja 2015

Smutna w zwiazku

Witam, nie wiem czy dobrze dalam wypowiedz ale jak juz jest rozmowa o toksycznych zwiazkach to spytam o ocene bo sama nie wiem kto ma racje w zwiazku w ktorym tkwie. Mam 28lat coreczke 3lata moj partner ma lat kawaler mieszkajacy z matka ktora nadal podaje mu kawe o wyznaczonej godzinie i sprzata skarpetki spod lozka. Bez tego szans rzadnych dla zwiazku. Ja to widzę, mnie to powoli przestaje odbijać.


Bo próbowałam wszystkiego i teraz za wszelka cene musze podjac prawne kroki w strone separacji.

Mowa ciała księżnej potwierdza kryzys w związku. Choć na miejsce przybyli razem, nie zamienili ze sobą ani słowa. Co więcej na gali pojawiła się także Rose Hanbury, czyli domniemana kochanka Williama, a przecież jakiś czas temu media donosiły, że Kate nakazała Williamowi, aby wykluczył byłą kochankę i jej męża, David Cholmondeleya z kręgu towarzyskiego. Opowiem wam pewną historię o smutnej dziewczynie i smutnym chłopaku. Będzie to historia bez happy endu, więc jeżeli liczycie na poprawę humoru – to nie dziś.


Dziś pozwiedzamy pozamykane na głucho pokoje, w których delikatnie odkładamy najlepsze i wrzucamy nie patrząc najgorsze, w obu wypadkach z jednego tylko powodu. O kryzysie w związku Kate i Williama pisze się od kilku tygodni. Książęca para Cambridge przyzwyczaiła nas już do tego, że nie komentuje żadnych rewelacji na swój temat i choć swoim zachowaniem starają się nie pokazywać, że coś między nimi jest nie tak, najnowsze wyjście Kate nie uciszy plotek.

Jestem juz tyle czasu z moim chłopakiem. Zakochalam sie, dla niego wyjechalam do innego miasta rzucilam prace przyjaciol. Teraz jestem z nim ale jedtem strasznie samotna i nieszczesliwa.


W takiej sytuacji należy uświadomić najpierw sobie, a potem partnerowi, jak krzywdzące i niesprawiedliwe jest takie zachowanie. Nie mam jak tego zkonczyc dokad pojsc. Szczera rozmowa może pomóc przywrócić równowagę w Waszym związku, a próba poprawy powinna pomóc uporać się z tą niebezpieczną oznaką kryzysu. Weronika Rosati z mamą po raz pierwszy we wspólnym wywiadzie opowiedziały o przemocy w związku aktorki.


W szczerej rozmowie z Twoim Stylem zdradziły, jak poradziły sobie z tą trudną. W ten sposób będzie Pani miała wgląd w to, co się dzieje i mogła zdecydować, co dalej zrobić. Nikt nie podejmie za Panią decyzji, co należy dalej zrobić, by czuła się Pani szczęśliwa. Warto jednak, by próby ratowania i odbudowy związku były popierane przez obie strony, gdyż wtedy mają szansę powodzenia. Bardzo Smutna Piosenka O Miłości!


Jedną z najbardziej paradoksalnych jest samotność w związku, czyli sytuacja, kiedy jest obok Ciebie ktoś, kto jest obecny ciałem, ale nie duchem. Smutna historia mojego dziecinstwa-bylam molestowana ! Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Teresa Rosati w jednym z ostatnich wywiadów zdradziła, jak dowiedziała się o przemocy w związku Weroniki Rosati. Mam na imie Iza,zyje w obcym kraju. Mam depresje poniewaz nie mam pracy i czuje sie samotna w zwiazku. Moj partner swoj czas po pracy spedza z komputerem. Depresja nie ogranicza mojej aktywnosci ale ma wplyw na moje samopoczucie, jestem bardzo smutna , jest mi przykro ze nie moge nic robic z partnerem, ktory uwaza ze nie powinnam byc w depresji bo on przynosi do domu pieniadze.


Czy lepiej go zostawić w spokoju i czekać aż się problemy skończą, przekonywać żebyśmy razem to załatwili czy pisać jak przyjaciółka? Powiedział że to przerwa a nie zerwanie ale on odp tylko jak ja czasem piszę. Zakończenie związku Kiedy w związku jedna ze stro. Smutna piosenka o miłości, dla wszystkich smutnych, załamanych, zranionych,oszukanych, polecam!


Wiecej takich piosenek u mnie na kanale, 6ona9.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty