piątek, 10 lipca 2015

Chłopak młodszy od dziewczyny

Chłopak młodszy od dziewczyny

Wziąłeś to strasznie do siebie, a stwierdziłem, że zgadzam się tylko z tym, że wiek, to cyferki, parafrazując Twoją wypowiedź. Ludzie są różni, a ja zwróciłem uwagę tylko na to, że warto brać poprawkę na niedojrzałość, przez brak doświadczenia. Młodszy chłopak od dziewczyny?


Bo jest taki chłopak który mi się podoba, ja mu też się podobam. Tylko, że jest on o rok młodszy. No i właśnie tak się zastanawiam czy może coś z tego wyjść. Mam lat a zakochałam się w 10-latku.


Chłopak młodszy od dziewczyny ? Jestem za młoda na zakochiwanie się ale wiele dziewczyn w moim wieku ma już chłopaków. Nigdy nie szukałam chłopaka i nigdy nie martwiłam się że ja go nie mam. Teraz też się nie martwię ale bardzo, bardzo polubiłam 10-latka a on mnie też. Nie umie zakładać nowych tematów i rzadko to robie ale bardzo interesuje mnie wasza opinia bo od niej zależy bardzo dużo. Było już o tym że to dziewczyna była o wiele młodsza od chłopaka.


Ja chciałam jednak spytać jak to wygląda gdy jest odwrotnie. Nie jestem za tym by chłopak był młodszy od dziewczyny. Akurat się wplątałam w taki przypadek i chłopak się we mnie zabujał do szaleństwa , nie daje mu za wygraną bo jest młodszy a ja nie chce młodszych ! Znam bardzo dużo par, gdzie to kobieta jest starsza. Mój chłopak też był ode mnie młodszy.


Myślę, że problemem nie jest kwestia wieku ale ogólnie dojrzałości partnera i Twojej. Już raz próbowaliśmy być razem jednak ja zrezygnowałam ponieważ zaczęłam się wahać, mieć wątpliwości czy wypada, nie chciałam okłamywać chłopaka i postanowiłam, że najlepiej będzie jak się rozstaniemy. Bez obrazy ale mężczyźni wolniej się rozwijają. Zazwyczaj mówi się że mężczyzna powinien o rok- dwa być starszy, ale w miłości nie chodzi o wiek. Zobacz odpowiedzi na pytanie: chłopak młodszy od dziewczyny ? Po pierwsze to jesteś za młoda na chłopaka (ja mam i uważam że też jestem za młoda) nie chodzi o cb,no bo już w sumie nie jesteś dzieckiem ale faceci to co innego ;P Radziłabym ci znaleźć starszego gdzieś o dwa lata jeśli już tak bardzo chcesz.


Moim zdaniem chodzenie z młodszym chłopakiem jest ok pod. Podoba mis ie młodszy ode mnei chłopak. Ale się tak zastanawiam jak ludzi myślą o takich związkach.


Moja dziewczyna jest ode mnie młodsza, o rok, może to niewiele ale w niczym nam to nie przeszkadza, nie ma z tym problemów. Znam pary gdzie chłopak jest młodszy od dziewczyny o kilka lat, i mają się całkiem dobrze. Wszystko zależy od tego czy chłopak jest dojrzały, czy jest nieodpowiedzialnym gówniarzem. Jest to mój pierwszy chłopak młodszy ode mnie zawsze spotykałam się ze starszymi ode mnie.


Chłopak młodszy od dziewczyny

Nie wiem czy to, że wybrałam młodszego. Czy to, że dziewczyna ma chłopaka młodszego od. Mam koleżankę, której podoba się młodszy chłopak, ale nie wie czy będąc z nim nie będzie czasem budziła jakiegoś dziwnego zachowania wśród innych. A chłopacy młodsze dziewczyny Wiek jakieś znaczenie ma, ale zalzy dla kogo. Jestem lat młodszy od mojej żony, lat po ślubie, dziecko ma prawie lata, więc było wypracowane, a nie z zaskoczenia.


U mnie jest identycznie ;D Myślę , że wiek nie ma tu znaczenia xD Przecież jak jakiś chłopaka wpadnie Ci w oku to chyba nie wypalisz od razu do niego teksu hej ile masz lat? P Niektórzy chłopcy wolą starsze dziewczyny, ale to kwestia upodobań. Ostatnio u mnie w szkole są takie pary , w których dziewczyna jest starsza od chlopaka.


Chłopak młodszy od dziewczyny

Spotykamy się od kilku dni codziennie polubiłam go. Może nie jest to duża różnica ale jest. Ja jestem po dwóch nie udanych związkach a on miał tylko taką koleżankę. Alien napisał(a): Przeważnie dziewczyny wybierają sobie chłopaków młodszych, a chłopacy analogicznie młodsze dziewczyny.


Czy związek ze starszą dziewczyną ( lub młodszym chłopakiem ) nie ma sensu? Mam nadzieje,że coś mi poradzicie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.


Nie ma problemu, gdy on jest młodszy o dwa-trzy lata – różnicy zwykle nawet nie widać. Ale co, gdy on zakochał się w kobiecie, która tak naprawdę mogłaby być jego… matką? Czy ich miłość ma przyszłość?


Co młodsi mężczyźni widzą w starszych kobietach. Czy dziewczyna może byc starsza od chłopaka w związku ? Mam chłopaka który jest odemnie młodszy o rok czy taki związek może przetrwac czy nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty