środa, 8 lipca 2015

Niemieckie msp

Tylko dzisiaj jedna niewielka zmiana, a dotyczy ona niemieckiego MSP. Zaczęło się od tego, że chciałam zalogować się na moje konto na niemieckim MSP, ale zauważyłam jedną zmianę, a mianowicie chodzi mi o stronę logowania. Have fun in a safe online network. This feature is not available right now. Wczoraj dużo rozrabiałam na niemieckim serwerze MSP i dostałam ostrzeżenie za napisanie PIERDOLE TO.


XD Dziś przeglądając zdjęcia na polskim serwerze, natknęłam się na zdjęcie z napisem niemieckie MSP , a na tym zdjęciu był profil Nickelodeon, a jego postacią był Spongebob. Niemieckie MovieStarPlanet Ponad miesiące temu założyłam konto na niemieckim MSP. Ale nie żeby pisać coś na bloga. Dziś się loguję, patrzę w pocztę a tam mnóstwo wiadomości od jakiegoś kolesia.


Oznaczenia niemieckich tablic rejestracyjnych zaczynają się od kodu miejsca rejestracji pojazdu. Jego długość zależy od wielkości danego miasta lub powiatu (w zależności od przynależności administracyjnej). Jednak postaram się dodawać posty w weekendy :) Za tydzień w sobotę (29) wyjeżdżam do Francji na tydzień więc mnie nie będzie, ale o tym kiedy indziej :) Nie przedłużam więcej, przejdźmy do głównego wątku postu - Hackerzy na Niemieckim MSP.


Niemieckie msp

Tym razem w filmie testuję sposób na darmowe prezenty który został mi podesłany przez kilku z was ^^. Ktoś poda link do niemieckiego MSP? Jaki jest link do niemieckiego msp?


Ma kanał na yt (chyba ashley msp) i tam jest o tym filmik. Jednak jest to skomplikowane dosyć i raczej (no na pewno) nielegalne. Trzeba ściągnąć jakiś program, ale sądzę że jakieś debilne unikaty nie są warte popsucia oprogramowania, a w rezultacie. Potem długo jeszcze przeglądałam niemieckie msp , ale niestety nic nie przykuło mojej uwagi.


Niemieckie msp

No cóż, więc to chyba na tyle. Następny post, może będzie o zwiedzaniu innego serwera czy coś. Niestety nie mam żadnego screena z prezentami, które również można dostać za zawarcie znajomości z Nickelodeon, ani screena z jego dokładnym profilem.


Na Niemieckim msp dodatkowe postacie mają więcej ubrań oraz animacji! Zapraszam do czytania posta :) KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :) Na sam początek przedstawię Wam dwie postacie, które znacząco różnią się od polskich. Właśnie na forum jedna z dziewczyn napisała, jakie to niemieckie msp jest fajne.


Szybko zrobiłyśmy z werą6konto i wyskoczyło nam żebyśmy napisały do jakiej szkoły uczęszczamy. Gdy już zapiszemy się do jakiejś szkoły, możemy znaleźć przyjaciół, którzy też do niej chodzą. Niemieckim MSP, bo moja najka powiadomiła mnie o tym że na niemieckim MSP jest gracz ( a raczej bot) pod nazwą nickelodeon który wygląda jak Sponge Bob ( a taka tam żółta gąbka z kanciastymi spodniami) która daję nam prezent. Dzisiaj przeglądałam sobie osoby z Niemieckiego MSP które mają najwięcej Sc w rankingu.


Zauważyłam dość dziwną osobę z dziwnym i mniejszym poziomem która ma strasznie dużo sc. Hej mam na imie Sara mam lat i bardzo lubie śpiewać xD Mam aska ask. Niemiecki rynek MSP – jak budują sukces małe i średnie firmy w Niemczech Małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP) odgrywają bardzo ważną rolę w gospodarce wszystkich państw Unii Europejskiej. Tworzą znaczną część krajowego PKB i dają zatrudnienie znacznej części obywateli.


Niemieckie msp

Dziś postanowiłam napisać o Niemieckim MSP! No więc bez zbędnego przedłużania zakładam sobie konto. Logujemy się i pierwsze co zauważyłam to ten dziwny znaczek: Ale okazuję się, że to zwykłe kontakty czy coś tam XD Wchodzimy w Highscores! No i na pierwszym miejscu znajduję się Kurzfilme.


Niemieckie: PolskaGrazyna (MWP nie ma dostępu do tego konta) Tureckie: KrolowaBalbinka Kanadyjskie PolishTrain Ciekawostki. Jest jedną z najstarszych, aktywnych użytkowniczek na MSP. Ma w domu chomika syryjskiego który ma na imię Tosia. Całe MSP Krążyło o Niemieckim MSP.


Są tam unikatowe włosy,wąż,inne znaczki itd. A teraz zdjęcie i oczywiste jest to że to prawda! Nie wiem czemu tak jest i czemu inni mogą je projektować. Ostatnio czytałam na forum o tym całym Nickelodeonie na MSP i postanowiłam spawdzić czy to prawda. Potem jeszcze przeszukiwałam rzeczy, chciałam znaleźć plakaty z Hitlerem XD.


Dzisiaj postanowiłam zobaczyć co ciekawego jest na niemieckim MovieStarPlanet. Założyłam konto o nicku takim samym, jak na polskim MSP. Pierwsze co widzę - witająca mnie Pixi Star. Ja osobiście wolę nie być takim wielkim plastikiem. Kiedyś próbowałam na australijskim MSP, ale nieswojo się czułam, wolę mój, Kruffkowy styl :XDD.


Kilka dni temu dowiedziałam się, jaki jest link do Scary MSP (Więcej w poprzednim poście.). A dokładniej z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny, jak posta napisała Redaktorka Lyene.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty