piątek, 30 października 2015

Nieaktywna karta sim play jak aktywować

Przenosiłam numer z Orange do Play. Zawierałam umowę na odległość pierwszego lipca. Wczoraj (07) dostałam meila, że mój numer jest już aktywny w sieci Play. Tymczasem właśnie od wczoraj wciąż pojawia mi się komunikat karta SIM nieaktywna. Jak aktywować kartę do telefonu?


Stan konta możesz sprawdzić: w aplikacji Playw sekcji Twoje konto. Jeśli masz ofertę internetową i przekładasz kartę do telefonu, zwróć uwagę na to, żeby telefon miał zasięg internetu Play. To nie Ty aktywujesz abonamentową kartę SIM tylko operator. Bardzo możliwe, że Play jeszcze nie aktywował karty (ma na to jakiś czas).


Jednak może być też tak, że karta SIM jest wadliwa lub po prostu coś jest z telefonem. Dwa dni temu pojawił mi się napis Kata SIM nieaktywna. Konto doładowałam miesiąc temu. Jeśli na komputerze zostanie wyświetlony komunikat o błędzie z informacją, że karta SIM nie jest obsługiwana, skontaktuj się ze swoim operatorem.


Po aktywacji karty zaraz po zakupie nie doładowywałem jej. Dziś włożyłem kartę powtórnie do telefonu, Niestety nie mogę doładować konta. W tym kompendium pokazujemy, na jakie sposoby można zarejestrować karty SIM Play, Orange, T-Mobile i Plus – oraz jakie bonusy można za to otrzymać i jak je włączyć. Oczywiście jest faktura sprzedaży telefonu wystawiona przez Play gdyż tam był on brany co widać po fakturze i co było widać po plombie na opakowaniu gdyż też pisało Play. Dzisiaj sprawdzilem telefon (nie używałem go przez kilka dni) i karta Sim jest nieaktywna - Orange ON-line zgłasza brak konta - chyba mineła ważność konta(usługa na kartę).


Numer zarejestrowany na mnie - czy jest jakaś szansa na odzyskanie numeru? Napisz do BOK, do dni jest możliwość przywrócenia numeru. Ale karta sim jak nie działała tak nie działa.


Próbowałem się zalogować do PLAYi niestety dostałem komunikat Przepraszamy. ENie czyta kart plusa tylko orange. Mam problem mam nokie Ei mam taki problem że jak włożę kartę Orange nieaktywną jest ok włączy się telefon z kartą. Włożę kartę plusa to wyskakuje karta sim nieaktywna, przy heyah to samo.


Wymieniłem na nową podstawkę na kartę sim (tą płytkę) i dalej to samo też czyściłem częściowo niby jest. Jak uaktywnić kartę SIM z heyah? Włożyłam nową karte i tam gdzie zawsze pisze sieć na tapecie pisze KART SIM NIEAKTYWNA. Aktywacja karty SIM - abonament.


Nie umiem aktywować karty SIM. W piątek wziąłem nowy telefon z Plusa, na abonament. Niestety karta jest nieaktywna, oni mi ją gdzieś pod koniec tygodnia aktywują a chcę sam. SIM i telefonem, ale niestety do tej pory nowa karta SIM PLUS nie jest aktywna.


Jak ktoś wie jak to zrobić proszę o dokładną instrukcję. Na starą kartę PLAY mogę nadal dzwonić, ale nie chce jej doładowywać bo to bez sensu jeśli aktywuje mi się zaraz karta PLUS i środki przepadną. Za każdym razem jak dzwonie na.


Mam bardzo starą kartę sim z orange pop. Karta nieużywana ponad rok, jednak teraz chcę wrócić do starego operatora. Wrzuciłem kartę do fona a tam ładny duży napis Karta sim nieaktywna.


Teraz moje pytanko, czy gdy doładuje ją zostanie ponownie aktywowana, czy już jest po niej ? Trochę inaczej to wygląda, jeśli np. Otrzymując nową kartę płatniczą (niezależnie od tego, czy będzie to karta debetowa, czy kredytowa), należy ją aktywować. Na szczęście jest to szybki i wygodny proces.


Sprawdź, jak to zrobić w PKO Banku Polskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty