środa, 14 października 2015

Związek ze starszą kobietą o 9 lat

Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem. On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami.


Witam,chciałem zapytać co sądzicie na temat związków ze starszą kobietą ? Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem.

Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya. Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać. Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Poznałem ostatnio ciekawą kobietę, która ma 30lat. Chciałbym, żeby było z tego coś więcej, ona też.


ZE ŚWIATA GWIAZD Starsza ona młodszy on, czyli o parach w showbiznesie, którym różnica wieku w niczym nie przeszkadza. Związek z młodszym o lat Brahimem Zaibatem (na zdjęciu) rozpadł się, a Madonna związała się z Timorem Steffensem.

To on wniósł o rozwód z lat starszą partnerką. Kilkadziesiąt lat temu związek, w którym kobieta miała więcej lat niż jej partner, oznaczał skandal. Specjaliści twierdzą, że wielu mężczyzn, szukając partnerek o silnych osobowościach, nieraz znajduje je w starszych od siebie przedstawicielkach płci pięknej.


Od czterech lat jest w szczęśliwym związku z partnerką starszą o lat. Chłopak wyznał, że jeszcze nigdy nie był tak szczęśliwy i nie zamieniłby swojej dziewczyny na młodszy egzemplarz. Mysl o przyszlosci o tym , ze ja sie starzeje a nie mlodnieje, przerasta mnie.


Strach , co bedzie za 5lat nie mowiac juz o l. Dla swojego, o prawie lat młodszego partnera, zostawiła Polskę. Po czterech miesiącach znajomości. I, jak sama mówi, to była najlepsza decyzja w jej życiu.


Dlaczego mężczyźni wiążą się ze starszymi kobietami? Dla mężczyzny związek ze starszą kobietą może być atrakcyjny z wielu powodów. Dojrzała partnerka daje mężczyźnie dużo wsparcia i ciepła, często jest bardziej wyrozumiała niż jego rówieśniczki i daje mu poczucie stabilizacji. Młodszym partnerom dojrzałe kobiety imponują również pewnością i znajomością siebie. Chęć seksu ze starszą kobietą.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.

To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Ona ma lat, on jest o dekadę młodszy. Na początku jest namiętność, rewelacyjny seks, wzajemna fascynacja. Czy jednak związki osób, których dzieli znacząca różnica wieku, mogą być udane i długotrwałe?


Niektóre kobiety uważają, że tak, ale tylko na krótką metę. Jakie są plusy i minusy związku z kobietą starszą o lub lat? Związek ze starsza kobietą - pytanie zadane przez użytkownika portalu DobraMama.


W tak młodym wieku wpierdalać się w związek ze starszą kobietą. To nie jest odpowiedzialność tylko głupota. Widzę, ze szukasz tu jedynie opinii (Ale skoro nie masz wątpliwości, to nie powinno Cię tu być), więc napiszę ci swoją.


Po latach tego romansu urodziło im się. Diane do Poitiers, o lat starszą. Chodzi mi o sytuację kiedy kobieta jest starsza od faceta tak o np. Poza różnicą wieku nie ma jakiś innych drastycznych róznic, czyli np.


A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat. Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku „zraniona”. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera. D To jakaś ustalona granica czy tak mówią babcie na wsi?


Nie mam dzieci i nie spieszy mi się, nie jestem gotowa i uważam, że jestem zbyt młoda, by babrać się teraz w pieluchach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty