poniedziałek, 16 maja 2016

Ciąża w wieku 44 lat forum

Tak mi jest bardzo wstyd przed dziećmi nie wiem jak im to powiem. Planowanie pierwszej ciąży w wieku 3roku. Pierwszą miałam w wieku lat. Ciąża w wieku lat, koleżanka dylemat.


Zaloguj się, aby obserwowa ć. Forum Kafeteria jest częścią Wirtualna Polska Media SA. Powered by Invision Community. Dziecko matki lat dziadków raczej mieć nie będzie i tego kontaktu z dziadkami rozwijającego dziecko oraz pomocy dla matki zabraknie.


Twoja matka w wieku lat jako babcia wyglądała doskonale, co wcale nie oznacza, że jako matka obarczona noworodkiem w wieku lat tak by wyglądała, wstając kilka razy w nocy do dziecka. Prawdopodobieństwo poczęcia dziecka u kobiet 43-letnich jest już jednak znacznie mniejsze i wynosi. Natomiast szanse na ciążę w wieku lat równają się zaledwie. Wśród kobiet, którym udaje się zajść w ciążę odsetek poronień wynosi u 40-latek, u 43-latek, a także u 44-latek. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Czasem uważam, że ciąża w tym wieku to wstyd.


Bo moja ciocia gdy była w ciąży w wieku lat została wyśmiewana i dokuczona przez koleżanek, że urodzi dziecko z downem. Dziecko urodziło się zdrowe, ale miało problemy z sercem, oddychaniem i coś tam kilku. Musiało leżeć w inkubatorium i jest lepiej. Była u mnie dzisiaj koleżanka,która urodziła swoje czwarte dziecko w wieku lat.


Zapytałam Ją jak to wygląda z Jej perspektywy- co przeważa? Odpowiedziała mi Danusiu- ja czasem nie mam siły. Panie, które zachodzą w ciążę w wieku lat mają już przeważnie ustabilizowaną sytuację materialną i rodzinną, nie muszą tak bardzo martwić się o pracę, mieszkanie, mają zaufanych, często długoletnich partnerów. Jednym słowesą w stanie zapewnić dziecku lepsze warunki życia. Są też zwykle lepiej przygotowane.


Martwie się, że przydarzyła nam sie tzw wpadka z mężem. Nie zdecydowałą bym sie na kolejne, 4e dziecko w tym wieku świadomie. Jednak jest ryzyko , ze tak sie stało.


Męża uspokajam, bo on przerażony. Szanse na zajście w ciążę w wieku lat W czerwcu skończę lat. Jestem trochę przerażona i nie wiem co robić i co doradzić mojej mamie.


Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. Ma lat i właśnie do mnie dzwoniła. Musiała się wyżalić, że okres spóźnia jej się już tygodnie a zawsze miała jak w zegarku. Boi się, że to może będzie ciąża ale nie chce iść po test żeby się nie stresować.


Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne). Okazało sie że to były mięśniaki macicy.


Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś. A właściwie – jeszcze później, bo średnia wieku zajścia w pierwszą ciążę na całym świecie i tak znacząco przesunęła się w ciągu ostatnich lat. W Polsce od przełomowego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty