poniedziałek, 16 maja 2016

Metamorfoza po 50 tce

Sama Chanel, nawet po ukończeniu roku życia uwiodła dużo młodszego niemieckiego oficera (a botox nie był jeszcze tak popularny). METAMORFOZA FRYZUR KOBIET PO - Wszystko na Temat. Porady i Wskazówki dla Kobiet na Porady. KAPIF Kiedy Nicole Kidman z pączka zmieniła się w piękny kwiat?


A może jestem po protu zbytnio zachowawcza i dlatego uważam, ze po 50-tce nie powinno się. Chlebak to jeden z bardziej potrzebnych skrzyneczek w kuchni. Ja swój mam od wielu lat i postanowiłam poddać go metamorfozie. Wiem, że łatwiej i taniej byłoby mi kupić nowy, ale czego nie robi się dla przyjemności. Postanowiłam wybrać lawendowe motywy, zależało mi też, żeby wyglądał na ręczną pracę.


Metamorfoza dla Seniora – życie zaczyna się po 5 i później! Nigdy nie jest za późno na miłość,. Dzisiaj kolejna, druga z rzędu jego odsłona.


Metamorfoza po 50 tce

Nie róbmy fryzur, które nas postarzają. Eleganckie uczesania mogą odjąć nam parę lat i sprawić, że nasze samopoczucie będzie o. Ania - metamorfoza po 40-tce. Czy na pewno po 40- tce nie można już schudnąć, a przemiana materii zwalnia? Krótkie fryzury z grzywką, asymetryczne, z efektem messy hair.


Dobrze dobrana fryzura dla dojrzałej kobiety potrafi odjąć z kilka lat, zwłaszcza gdy jest połączona z odmładzającym kolorem włosów, np. Tak właśnie jest i tym razem. Pani Gosia, bardzo ładna dziewczyna, ma uroczy uśmiech i luz. Po metamorfozie wygląda, jakby była bardziej pewną siebie i uporządkowaną kobietą.


Podoba mi się jasny płaszczyk z granatowymi dodatkami. Charakteru dodają mu płytki azulejos w śródziemnomorskim klimacie, z nutą etno. Wnętrza ocieplają drewniane elementy i odpowiednio dobrana kolorystyka, w której główną rolę gra przygaszona zieleń, granat oraz oczywiście biel. Autorka programu SZTUKA ŻYCIA w TVPi cyklu w Pytaniu na śniadanie „Piękni i zdrowi po 40-stce”.


Z cyklu Inspirujące Polki, dzisiaj przedstawiam wam Ewę – kobietę, która mi naprawdę imponuje znakomitym połączeniem wytrwałości, aktywności i kobiecości. Nie mam czasu na fitness ani siłownię. Przez kilka miesięcy oszukiwałam samą siebie, że przecież robię czasem brzuszki, wchodzę po schodach zamiast jeździć windą, a w rzeczywistości nie robiłam nic konkretnego dla swojego ciała. Oto spektakularne metamorfozy makijażowe. Podobno to diamenty są najlepszym przyjacielem każdej kobiety.


Kiedy zobaczycie te metamorfozy, od razu zmienicie zdanie, stwierdzając, że ich miejsce zajmują kosmetyki do makijażu. Sześciopak nie dawał mi szczęścia. Jak powinna wyglądać idealna fryzura dla kobiet po 50-tce?


Odpowiednie cięcie w połączeniu z wyrazistym kolorem może zdziałać cuda i odjąć Ci kilka lat. W poniższej galerii znajdziesz krótkich fryzur, idealnych dla pań po 50-tce. Gwarantujemy, że poczujesz się o wiele młodziej w jednej z tych charyzmatycznych. Na zdjęciu: po lewej - przed metamorfozą, po prawej - po metamorfozie.


Metamorfoza po 50 tce

Jak ubierać się, gdy przekroczysz 50. Dojrzała łyżeczka - metamorfoza Grażyny. Joana Chodakowska ma lata. To pracująca w ośrodku pomocy społecznej mama 16-letniego syna.


Zauważyłam, że w momencie, w którym skończyłam lat, mój metabolizm spowolnił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty