środa, 18 maja 2016

Jak zachowac dystans do faceta

Faceci jak najbardziej są zdolni do takich czynów , co tam faceci – ja też ! Swoją drogą to początki relacji są bardzo trudne bo nie wie się czy ta druga strona jest zainteresowana. Posiadamy przeciwstawne sobie dążenia. Istnieje między nimi ciągła rywalizacja, a czasem dochodzi do kompromisu. To tarcie wyzwala energię psychiczną, daje napęd do działania, do twórczych poszukiwań. Każdy z nas posiada te przeciwstawne sobie potrzeby: bliskość i dystans razem tworzą miłość w równowadze.


Paula, ten wpis to strzał w 10tkę. W dobie Internetu dystans i rozumne myślenie to podstawa! To, co mnie przypadło do gustu, nie koniecznie musi przypasować Tobie i na odwrót… Zawsze podkreślam to w swoich opiniach nt.


Co do wyszukiwarek cen, to też warto mieć rozeznanie co w trawie piszczy. Tę sprawę raczej załatw ze swoim facetem, a nie z nią. Lepiej dmuchać na zimne i nie dopuścić do zbytniej jego zażyłości z byłą, bo możesz się obudzić z ręką w nocniku. Psychologiczny dystans to odległość, którą tworzymy w swojej głowie poprzez oddzielenie się od tego, co aktualnie przeżywamy.


Udowodniono, że taka metoda pomaga w regulacji emocji, podejmowaniu decyzji, rozwiązywaniu problemów. Oto kilka sposobów na ćwiczenie umysłowego dystansu: 1. Nic tak dobrze nie działa na poprawę relacji z facetami, jak pokazanie, że potrafisz zadbać o należny ci szacunek. Nie musisz być ZAWSZE miła, nic w ten sposób nie uzyskasz.


Mężczyźni uwielbiają kobiety z charakterem. Udany związek z wybranym facetem, to gra warta świeczki. FelicytaStokrotkaa Mam taki problem. Czy dystans w zwiazku jest dobry?


Mój chłopak ostatnio mi powiedział że chce zachowac do mnie dystans po tym jak powiedziałam mu że nie chce sie z nim kochać. Najlepiej kierowac sie prosta zasada. Pokaż więc swojemu mężczyźnie, jak wysoko go cenisz: Poprawiaj mu humor. Rozśmieszaj go, wyciągaj do kina na głupie komedie, a kiedy zaczyna zrzędzić, zaproś go do kręgielni czy na darta. Jak wychować sobie faceta, jak nabrać dystansu do związku?


Całe życie wydawało mi się, że jestem rozsądną dziewczyną, nigdy nie byłam w związku,który by mnie ograniczał, krzywdził, nigdy nie dawałam sobą manipulować a co najważniejsze poniżać. Jeżeli zaczęłaś się spotykać z pewnym facetem, a on nagle zaczął cię olewać, wiedz, że mężczyznom zdarza się takie zachowanie. Może być ono spowodowane przez kilka rzeczy. Prawdopodobnie on chce cię sprawdzić.


Nie wie, jak bardzo ci na nim zależy. Dodaj do ulubionych jak sie zachowac ? Dał mi do zrozumienia, że mnie tak zaczepiał bo bawi go to jak ja reaguje i lubi się ze mną droczyć. Podoba mi się więc na znak, że chce kontynuować znajomość pozwoliłam się pocałować.


Zauważyłam, że lubi gierki, przetrzymywanie i ochładzanie relacji by nie wyjść na desperata (sam o tym żartuje). Co do zaprzyjaznienia sie z szefowa nie wiem, bylam w takiej sytuacji, mamy kontakt do chwli obecnej, choc od roku tam nie pracuje, ale ona jest ugodowa, niekonfliktowa, wiec bokiem mi to nie wyszlo. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Nie chodzi mi o to, żeby do każdego partnera podchodzić z dystansem (bo to psuje cały spontan i dobrą zabawę), ale żeby nie uzależniać swojego szczęścia od tej drugiej osoby. Ile razy słyszałem jak znajomi mi się żalili, że byliby szczęśliwi jakby sobie kogoś znaleźli.


To jest podejście dobre dla samobójców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty