czwartek, 30 czerwca 2016

Czuje sie samotny

Co mu zresztą powiedziałam, wiec pewnie wiecej sie nie zobaczymy. I tez czuje się samotna, trochę się obawiam, czy spotkam jeszcze kogos o zlotym sercu, z kim będę chciała iść przez zycie, czy juz nie jest za pozno? Bez pieniędzy NIC się nie da. Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce i czy ktoś ma zamiar to w ogóle przeczytać, ale mam ochotę się po prostu wygadać, a że nie mam komu, bo czuję się samotny, to po prostu piszę tutaj.


Mam dopiero lat i nie wiem, po co żyję, nie wiem dla kogo żyję, nie wiem nawet kim jestem. Nigdy nie miałam wsparcia w mojej matce, nawet teraz w czasie choroby, kiedy sama całkowicie nic nie mogę zrobić, w ogóle nie mam nikogo bliskiego w tej rodzinie przez co czuje sie bardzo samotna i nie zrozumiana pomóżcie!

W tym momencie czuje się samotny. Chciałbym wypłakać się na czyimś ramieniu ale brak mi odwagi. Udaje że wszystko jest ok i doszłem już do takiej perfekcji że nikt się nie orientuje że. Za oknem ciemno, i tlyko swiatla woknach bloków, kazdy do kogos wraca.


Czuje sie bardzo samotny, znajomi maja swoje zycie,m najlepszy kolega jeden i drugi sa setki km od. Zrezygnuj z raniących relacji. Bolesny schemat z przeszłości popycha cię ku ludziom, którzy nie są blisko, odrzucają cię i ranią.


Być może już w ogóle zamknęłaś się na relacje z tego powodu.

Wydaje mi sie że musisz się trochę otworzyć przed koleżankami być otwarta nie użalać się nad sobą ,pogadać z mamą nie tak że sie chcesz zabić tylko że jest ci źle ,znajdz sobie fajnego chłopaka wartego twojej uwagi ,A przede wszystkim nie zabijaj sie bo myślę że dużo matek tak krzyczy i znajduje tylko wady. Twojej mamie napewno na tobie zależy zwłaszcza że pewnie ma. Jestem osobą introwertyczną, raczej zamkniętą w sobie, cichą.


Kto się czuje samotny, ręka do góry. Nie gwarantuje ci, że nie będziesz samotny. Można być z kimś, kochać tę osobę i czuć, że jest się samotnym.


Samotny mężczyzna z wyboru lub mimo woli. Witam Was, mówi się samotni łączcie się, więc postanowiłem do Was napisać, gdyż trapi mnie samotność. Jestem samotnym mężczyzną, który coraz bardziej tęskni za drugą osobą. Kiedyś wydawało mi się, że to mój wybór, bo chcę poświęcić się pracy, chcę być niezależny i się wyszumieć. Warto spróbować skorzystać z takiej pomocy.


W trudnych chwilach, kiedy czuje się Pan bardzo samotny i nie ma z kim rozmawiać, warto sięgnąć po telefon zaufania lub forum tematyczne, gdzie znajdzie Pan wsparcie i zrozumienie. Ma Pan życiową pasję, w której się spełnia. Niedostateczna ilość uwagi ze strony właściciela i brak jakiejkolwiek stymulacji mają negatywny wpływ na kocią psychikę. Znudzony, zbyt często pozostawiany sam sobie mruczek cierpi, a w jego zachowaniu mogą zachodzić niepokojące zmiany.


Poniżej znajdziesz symptomy, które mogą świadczyć o tym, że twój kot czuje się samotny. To takie smutne, będąc po 30stce i spędzać każdy weekend samotnie w domu. Pytanie, czy to rys Pana osobowości czy może jakaś reakcja obronna, a może to egotyzm albo np.

Ciekawe też, czy faktycznie czuje się Pan samotny czy może jest to raczej poznawczy mechanizm powinienem czuć się samotny, bo jestem sam. Wszystko wskazuje na to, że gwiazdor czuje się samotny. Niektórzy podają absurdalne wymówki lub po prostu nie mamy czasu i coraz trudniej się nam spotkać – czytamy.


Z radą przyszedł dobry znajomy aktora – Antek Królikowski. Były partner Julii Wieniawy skomentował zdjęcie udostępnione przez Zakościelnego. Straszyć nie chce ale śpiesz sie poki masz najleosze lata na poznanie, im pozniej tym gorzej szczegolnue dka kobiet, wymagania rosną a kandydatow coraz mniej az znikaja poza takimi ktorych nikt nie chce.


Przede wszystkim trzeba wierzyc innym jak i spotykac - bez tego zapomnij ze cos sie zmieni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty