wtorek, 14 czerwca 2016

Jak znaleźć faceta po 50

Poszukiwanie partnera po bolesnych przeżyciach Pani Tereso, bardzo dziękujemy za zaufanie. Cieszymy się, że rozpocznie Pani poszukiwania z nami - portalem dla samotnych po 50-tce. Wiemy, jak trudne chwile Pani przeżyła. Ciężka choroba nowotworowa partnera, a potem rozwó to niesamowite ciosy. Strata partnera to bolesne doświadczenie.


W swoim otoczeniu nie znam facta w odpowiednim wieku, który byłby nieżonaty! Jak 40-letnia kobieta może znaleźć partnera? Jak wiadomo samotnych kobiet po 50- tce jest coraz więcej i choć większość z nich wyrzuciła swoich mężów na zbity pysk z domu z różnych powodów, to i tak większość z nich, nie zamierza resztę swojego życia spędzić samotnie. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków.


Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc. Natomiast pani, która ma za sobą już sporo przygód z facetami wywołuje pewien niesmak, nawet kiedy ma idealne ciało, idealnie zadbana - ale myśl, że tuzin innych ją już obracało zniechęca dosyć istotnie.


Po ce nie dość, że z młodości nic już nie zostało, to jeszcze ten ogon ex jest coraz dłuższy. Przestań wierzyć, że masz lat i nie szukaj! Do tego zapamiętaj, że choroby genetyczne przenosimy wraz z DNA – czy będziesz miał czy lat któryś plemnik i tak przeniesie chorobę. Jak facet jest serio fajny, to długo sam nie jest. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Dlaczego kobietom po tak trudno znaleźć faceta? Ty wpasowałaś własne myślenie w ramki schematów i wokół nich się kręcisz, bo co Cie może obchodzić, do kogo startuje facet pod - to jego sprawa jest.


Fakt, ze o tym piszesz, pokazuje tylko jak Cię to kłuje, a nie powinno. Znalezienie faceta po 50-stce nie jest proste, ale dlaczego miałabyś nie spróbować? Jak znaleźć faceta po -tce? Jest kilka bardzo tradycyjnych miejsc, w których może na ciebie jeszcze czekać miłość. Gdzie szukać faceta po 50-tce?


Tor wyścigów konnych przyciąga mnóstwo facetów po 50-tce. Piosenka nie ma związku z dzisiejszym tekstem, po prostu lubię Piotra Bukartyka. Poznanie fajnego faceta gdy jest się kobietą po 40-stce jest trudne, a gdy ma się ponad 50-siąt lat graniczy z cudem, nawet, gdy jest się kobietą atrakcyjną i inteligentną, tak jak ja :). I to wszystko z dnia na dzień.


A robiłam dla niego wszystko, sprzątałam, gotowałam i wspierałam go jak tylko mogłam. Mimo wszystko czułam że muszę go mieć. To, czego chce 50-latek w łóżku różni się znacząco od tego, czego chcą mezczyźni w wieku czy lat.


Dojrzali mężczyźni doskonale wiedzą co działa, a co nie działa na nich pod względem społecznym, jaki i seksualnym. Mężczyzna po 50-tce chce kobiety, która rozumie zarówno jego potrzeby, jak i swoje. Dziewczyny, gdzie ja mam znaleźć faceta? Nazywa się Paweł, Janek lub Dawi jest bardzo przystojny i całkowicie w twoim typie. Jedynym problemem jest to, że nie znasz sposobu, gdzie go znaleźć.


Jak znaleźć faceta po 50

Do tego dochodzą jeszcze wydarzenia kulturalne, imprezy rodzinne, zajęcia sportowe i. Kiedy miałeś lat, wszystko wydawało się proste. Jeśli dziś, gdy upłynęło kolejne lat, zastanawiasz się, jak i czy w ogóle można znaleźć miłość po 40. Ok, znaleźć faceta w zasadzie nie jest trudno, bo ostatnią maszkarą chyba nie jestem, ale znaleźć faceta na coś więcej niż tylko łóżkowe spotkania, to już jest wyzwanie. W necie roi się jedynie od desperatów patrzących jak zaciągnąć kobietę do łóżka, albo od znudzonych mężulków szukających odskoczni od codziennego życia.


Jednak nie poczułam się urażona tym artykułem, ja to odbieram w ten sposób, że po prostu ludzie w dojrzałym wieku również mają szansę na znalezienie miłości, bez względu na to czy mają lat czy lat. Sama poszukuję miłości, właśnie też z pomocą mydwoje i wiem, że ten portal nie rozróżnia użytkowników na wiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty