piątek, 15 lipca 2016

Ile osob na swiecie wyglada jak ja

Sprawdź, ile masz swoich klonów na świecie! Wygląda na to, że właśnie tyle osób jest do Ciebie podobnych na całym świecie. Ile osób na świecie wygląda tak samo jak Ty?


Ten gang szopów wpadł na weselną sesję zdjęciową, co jest jednocześnie słodkie i przezabawne! Ten głuchy i niewidomy szczeniak pokazuje dzieciom, jak radzić sobie z różnicami! Siedem osób na świecie wygląda tak jak ty. Te dwie dziewczyny pomogą ci znaleźć sobowtóra 27. To dżakfrut (jackfruit), który pochodzi z Indii.


Ten największy owoc na świecie (może ważyć nawet kg) po odpowiednim przygotowaniu wygląda jak wieprzowina. Choć trudno w to uwierzyć, na zdjęciu jest wegański hamburger z upieczonym miąższem jackfuita z sosem BBQ. Gdzieś na świecie mieszka ktoś, kto wygląda jak ty. Niamh, jedna z pomysłodawczyń projektu Twin Strangers, kiedy spotkała 29-letnią Karen.


Borealny: to wg ciebie jest jedyny budynek ze szkla na swiecie? Wszystkie korporacyjne wiezowce to stal i szklo. Myslisz ze to jest z takiego szkla jak u ciebie okna w m3? W zimie będzie natomiast szybciej ciepło wytracał.


Dużo prościej policzyć ludzi w krajach silnie rozwiniętych, gdzie nasycenie technologiami cyfrowymi jest tak duże, że trudno umknąć systemowi. Na świecie żyje mniej więcej osób które wyglądają tak samo jak Ty. Portal społecznościowy Moikrewni. TV - Skromny Pudzianowski: Jest tylko kilka osób na świecie, które mają taki talent jak ja! Mariusz Pudzianowski jest jednym z jurorów w nowym formacie Polsatu, show The Brain.


Czasami zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy najlepszą wersją siebie, ale brakuje nam motywacji, by coś z tym zrobić. Przez lata wyglądamy tak samo, a na myśl o zmianie wizerunku. Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda nauka w innych krajach?


Zapraszamy na krótką podróż po szkołach z różnych zakątków świata. Tu mam na mysli kraje muzulmanskie, takie jak Pakistan np, w ktorych to ludzie maja po dzieci albo i wiecej, a edukacja jest na niskim poziomie. Ja tak na prawdę nie wiem co mam o tym. Amerykanski Sen czyli jak wyglada zycie w USA princesswhitewolf 01. Domki rzadziej malowane, ogródki mniej wypieszczone, przed domem nie stoją już dwa dobre samochody.


Spawdź ile osób w Polsce nosi twoje nazwisko 19. Jak dla mnie niemiarodajny wynik. Ja miałam zaszczyt być na greckim weselu razy.


Pierwsze nie wiele się różniło od naszego (kościół, knajpa, zabawa do rana, rzucanie talerzami). Pomimo młodego wieku już pracuje jako aktorka i modelka. No ja też myślałam, że moje nazwisko nie jest aż tak bardzo popularne, ale troszkę się przeliczyłam.


A z tego co widzę, to kolega Tom ma jakieś bardzo bardzo niespotykane nazwisko Mruga. Ja znam wszystkich z moim nazwieskiem bo to jest blizsza rodzina ale wiedomo ze nikt nie pomyli mnie z kim innym. Niedawno wróciła z 5-miesięcznego stażu w Nomie - kopenhaskiej restauracji, która zdobyła dwie gwiazdki Michelina, a przez brytyjskie czasopismo ? Marysia Przybyszewska opowiada nam, jak odnalazła się w jednej kuchni z najbardziej rozchwytywanymi kucharzami na Ziemi.


Jak silna i duża jest polska armia? Ile Polska ma czołgów, samolotów? Ile nasz kraj wydaje na wojsko? Te pytania zadaje sobie wiele osób od rozpoczęcia kryzysu na Ukrainie. Bez wzgledu na to ile listow napiszemy, ile osob sie na ten temat wypowie to nadal nie bedziemy wiedzieli co tam jest.


Pozostaje tylko wiara w drugie zycie albo wiara, ze tego zycia tam nie ma. Jeśli wziąć pod uwagę język mówiony , najbliższymi językami pokrewnymi są białoruski i ukraiński , również należące do grupy języków wschodniosłowiańskich. Na podstawowe słownictwo, zasady słowotwórstwa oraz – do pewnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty