czwartek, 14 lipca 2016

Jak znaleźć osobę po nazwisku i miejscowości

Jak wyszukać kogoś na FB, znając tylko jej imię i miejscowość? Wiem, że pytań takich było mnóstwo, no ale :P. Otóż z miesiąc temu poznałam pewną fajną osobę (^^). Chciałam ją znaleźć na FB (nie mówił, że ma, ale moje niezawodne przeczucie mi to mówi :P).


Ale problem w tym, że znam tylko imię i miejscowość. WITAM, proszę bardzo o dopowedzi mądrych ludzi. Pewni ludzie odnaleźli jedną osobę znając tylko miejscowość i imię i nazwisko. Wiesz o tym na pewno, bo nie ma chyba internauty, który choć raz w życiu nie szukałby informacji o innej osobie w sieci. Bardzo mi zależy żeby skontaktować się z kimś, z kim straciłam kontakt.


Dodam że ta osoba nie ma fb, naszej klasy itp. Mieszka w Anglii, wiem mniej więcej w którym rejonie ale nie. Prubowałam juz na informaci ale nic z tego ochrona danych a to dla mnie bardzo wazne jasli ktos wie jak to. Zbasz imie i nazwisko danejosoby wiesz które bloki. Jest możliwość znalezienia kogoś na fejsie po miejscowości?


Jak znaleźć osobę po miejscowości? Jest dużo takich osób o tym samym imieniu i nazwisku. Jak mogę znaleźć ją jednocześnie wpisując imię, nazwisko i miejscowość abym wreszcie znalazła? Czasami ma ktoś zdrobnienie , albo jakiś nick i ciężko zaleźć po imieniu i nazwisku tylko. Bo jak wpisze tylko imię i nazwisko to wyskakuje mi pełno ludzi.


Podaj nazwisko (lub tylko FRAGMENT nazwiska) osoby, której danych szukasz. Witam , mam taki niecodzienny problem. Osoba ta nie jest z mojego miasta. Przyczyny takiego wyszukiwania mogą być bardzo różne i czasami dla uzyskania takich danych nie ma możliwości, aby udać się w wyznaczone organy, na przykła policję lub do. Czy można zaleźć czyjś adres mając tylko imie nazwisko i miasto?


Po otwarciu się witryny wypełniamy pola formularza, wprowadzając dane o osobie, której numeru szukamy. Podajemy jej nazwisko, miejscowość oraz ulicę. Szukałem na necie fejsie nk itd. Znaleziono 1interesujących stron dla frazy szukanie osoby po nazwisku w serwisie Money. Co więcej, żeby znaleźć numer do konkretnej osoby to musimy znać jej imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania, a nawet ulicę i numer domu.


Biuro Numerów T-Mobile, Biuro Numerów Play. Jak odszukać osobę, znając wyłącznie imię i nazwisko? Jak wiecie, gdzie i jak jeszcze można znaleźć osobę - to się wiedzą podzielcie, a nie się. U mnie nawet jest ich numer telefonu, kilka razy dzwoniłem, lecz nikt nie odberal.


Nazwisko ich było Sawiejlowicz. Prosze, pomóżcie mi ich znaleźć , jeśli ich znajdziecie, powiedzcie, że ich szukają krewni z Biłorusi, miasto Grodno. Jej nie znalazłem:( Wiem tylko jak wygląda (kolor oczu, długość włosów i ich kolor, wzrost).


Gdzie możemy z nich skorzystać i jakie możliwości oferują? Wyszukiwarki grobów są coraz popularniejsze. Podpowiadamy, jak znaleźć grób na cmentarzu. Jak podaje : uważa się, że uroczystość Wszystkich Świętych wywodzi się ze wspominania w jednym, wybranym dniu, wszystkich męczenników chrześcijańskich.


Obchody takie, w różnych Kościołach wschodnich prowincji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty