poniedziałek, 31 października 2016

Czuję się samotna depresja

Chciałabym z kimś pogadać bo czuje się samotna i nikt mnie nie rozumie. Już od miesiąca mam depresje Święta byly okropne najgorsze w moim życiu a to przez mój nastrój. Praca, przemyślenia, sen i tak w koło.


Znajomi pozenieni, sparowani, zapracowani. Pokój zapoznawczy: Dzień dobry, Cierpię na depresję od wielu lat.

Zostałam zdiagnozowana lat temu, Nigdy nie korzystałam z for, ale czuję się tak strasznie. Wczoraj zdałam sobie sprawę, jak jestem samotna. Poczułam uderzenie jak obuchem w głowę.


Jestem samotna matką, ojca pozbawilam praw. Sama mieszkam, sama sobie radzę, pracuje. W tych czasach ciężko o faceta który potrafiłby zaakceptować obce dziecko a że szczęście mojego syna jest na pierwszym miejscu dlatego wolę być sama.


W wyszukiwarce Googla często wpisywane hasła to: czuję się samotna, jestem smutna.

Czuję się beznadziejnie - czy możliwe, że to depresja? Trochę źle czuję się w tym świecie. Ja po przeczytaniu Twojego listu mam odczucie, że samotna jesteś trochę na własne życzenie.


Niestety nie mam też za dużo przyjaciół i znajomych, czuję się dosyć samotna. Przez to wszystko czuję się bardzo bezwartościowa i ciągle porównuję się z byłą dziewczyną chłopaka. Mam niby kochającą rodzinę i chłopaka, jednak czuję się bardzo samotna. Często płaczę, jest mi źle, mam ochotę skończyć z życiem.


Praktycznie Nie wychodzę z domu. Mama zabardzo sie chyba martwi jednak Nie daje mi tego prosto do zrozumienia. Od paru lat czuję się jak stary słabowity człowiek, jestem bardzo mizerna mimo wysportowania. Ale nie o to chodzi, bo przecież nie przepadam za towarzystwem. Depresja - napisał w Depresja - pytania i rozmowy: Hej.


Od dłuższego czasu męczy mnie depresja. Nie pracuję, nie mam wsparcia w najbliższych i czuję się niepotrzebna. Leżałam w szpitalu, rozmawiałam z wieloma psychologami, brałam leki, a mój stan się nie zmienia.

Mam lata, często odczuwaprzygnębienie, smutek, często mam napady płaczu, nie potrafię nad nim zapanować, uspokoić się. Często podczas płaczu mam problemy z oddychaniem, czuję niepokój, lęk, strach. Nie mam powodów ani do płaczu, ani do strachu, ale tak panicznie czegoś się boję, czuję się nieszczęśliwa, samotna, nerwowa.


Ludzkość stoi w obliczu surowych, odrealnionych standardów społecznych, którym nie sposób podołać. Czujemy się zbyt mocno zobowiązani do ich spełniania. Fałszywe ego ze strachu przed odrzuceniem stara się jednak ze wszystkich sił sprawiać wrażenie, że może im sprostać. Mam lat, chodzę do trzeciej klasy gimnazjum. Od kilku lat czuję się bardzo samotnie.


Od dawna nie mam przyjaciół, a kolegów z którymi chodzę do klasy w ogóle nie mogę tak nazwać. Codziennie w szkole ktoś mi dokucza, wyzywa, czasem bije. Szczególnie jedna osoba, która doszła do mojej kla. Co piąty człowiek na świecie cierpi z powodu samotności, a jednak nikt nie ma odwagi się do tego przyznać. Szukam ucieczki w postaci bólu, ale to nic nie daje, tylko pogarsza sprawę… A depresja.


Psychiczne objawy w Hashimoto. Do dziś nie poznano w pełni jej patogenezy, choć naukowcy dowodzą, że choroba Hashimoto ściśle wiąże się z psychiką. Fakt dotyczący współwystępowania chorób tarczycy z zaburzeniami nastroju jest znany od dawna.


Kiedyś gdzieś przeczytałam, że w walce z depresją istotny jest ruch, sport. Jest w tym trochę prawdy, o ile nie jest to duża depresja, bo wówczas mogą pomóc tylko leki albo i szpital. Czułam się samotna, gorsza, opuszczona, a jakiekolwiek myśli o przyszłości przyprawiały mnie o płacz. Nie chciałam żyć tak jak żyłam, nie chciałam czuć tego co czuję w swoim życiu.


Ciągle wmawiałam sobie, że zacznę od początku i tych początków było mnóstwo, ale zawsze szybko się załamywałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty