wtorek, 11 października 2016

Weekend ona tańczy dla mnie

Kolejny taki jakby remix tej piosenki. Ja uwielbiam Ją, Ona tu jest i tańczy dla mnie. Znajdź teksty piosenki oraz tłumaczenia piosenek i zobacz teledyski swoich ulubionych utworów. Zobacz teledysk i tłumaczenie, a potem nagraj swoją wersję do profesjonalnego podkładu muzycznego.


Weekend – Ona Tańczy Dla Mnie tekst piosenki.

Słuchaj tysięcy nagrań użytkowników! Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Nagraj swój cover lub zaśpiewaj w wersji karaoke do profesjonalnego podkładu muzycznego.


Najbardziej znane utwory zespołu to Za miłość mą, Jesteś zajebista, Na fali, Najarana Anka, Za każdą chwile z Tobą i Ona Tańczy Dla Mnie. Zespół otrzymał nagrodę za najlepszy występ na festiwalu disco polo i dance w Ostródzie oraz kilka innych nagród i wyróżnień. Do dziś został obejrzany ponad miliony razy.


To bez wątpienia jeden z największych hitów gatunku muzyki disco polo.

W serwisie przekroczył liczbę 1mln. Bez wątpienia jest ot niebywały wyczyn zasługujący na podziw, bowiem nie wiele zespołów w Polsce może poszczycić się takim ogromnym wynikiem. Posłuchaj, zobacz teledysk, przeczytaj tekst piosenki. Moja dziewczyna patrzy często w oczy me i nie ukrywam sprawia to przyjemność. Jak ją kocham tylko moje serce wie, gdy mnie całuje, oddałbym niejedno.


Jej ramiona ukojeniem dla mnie są, bo przy niej czuję jak smakuje miłość i każdą chwilę pragnę. Przeczytaj recenzję Ona tańczy dla mnie. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! WEEKEND - Ona tańczy dla mnie.


Wiemy, o jakiej kobiecie śpiewa lider zespołu Radek Liszewski! Najpierw koncert na krakowskim rynku w ramach rozdania nagród Małopolskie TV, później występ w klubie (zabrakło na niego biletów), a na koniec jeszcze podróż do Nowego Sącza i kolejny koncert po północy. Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. To najpopularniejszy polski utwór w internecie.


Zobacz jak przez lata zmieniał się jego autor Radek Lis.

Jeżeli dane wyniki wyszukiwania nie są zadowalające możesz przeszukać inne lokalizacje. Odkryj więcej muzyki, koncertów, wideo oraz zdjęć dzięki największemu katalogowi online w Last. Wokalistą oraz liderem zespołu jest Radosław Liszewski. Ewa Farna – Dmuchawce, Latawce, Wiatr. Liczymy na to, że będzie to hit niejednej imprezy, do którego będą bawić się wszyscy bez wyjątku na swój wiek.


W Hiszpanii też od jakiegoś czasu się dzieje. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Wiem, że też im się to spodobało i przypadło do. Lider Radek Liszewski skomentował.


Liderem zespołu i jednocześnie jego wokalistą jest Radosław Liszewski. Puszczany na imprezach, śpiewany na różne sposoby, szeroko komentowany, uwielbiany i wręcz przeciwnie. Widzowie telewizji śniadaniowej mogli zobaczyć jak mieszka i żyje autor hitu Ona tańczy dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty