środa, 7 czerwca 2017

Związek ze starszym mężczyzną o 20 lat

Mój facet jest starszy ode mnie o lat. Znalazłam kogoś takiego w lat starszym mężczyźnie. Adam, mój starszy partner, jest tatą mojego ucznia - Wojtuś przychodził do mnie na. Wady związku z dużo starszym mężczyzną.


A co młodziutkiej kobiecie może przeszkadzać w związku ze starszym partnerem? Też jest wiele takich rzeczy. Jeśli, dajmy na to, ona ma lat 2 a on 4 to za lat ona będzie u szczytu swoich możliwości seksualnych, on zaś u ich schyłku. Jej zainteresowania są z reguły inne niż partnera.


Aby związek był udany przyjmuje się, że mężczyzna powinien być starszy od kobiety nawet o kilka lat. Taka różnica wieku w związku zapewnia bowiem partnerce poczucie bezpieczeństwa. Kiedy jednak kobieta zwiąże się z mężczyzną , który jest o niej.


Różnica wieku w związku 2 lat. Jeśli pojawia się jakaś różnica wieku, to zazwyczaj niewielka, pięć do dziesięciu lat. I częściej starszy jest mężczyzna. Dlatego pary, w których partnerów dzieli 2 a nawet lat różnicy wywołują w nas spore emocje. Temat: Kiedy jest on starszy od niej 15- lat.


Moj Drogi to jak ona ma 18lat on 35to to nie moze byc zwiazek? CI sie nie udalo a jesi chodzi CI o roznice 1 czy nawet 25latu to mi sie wydaje ze nie ma znaczenia czy przedzial jest 13 czy tez 3czy np ,45! Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety. Zakochałam się w facecie starszym o lat.


Dla mnie, lekkiej trzpiotki, wspaniale! Mężczyzna starszy o lat może być najlepszym adresatem tego rodzaju oczekiwań. Przez roku byłam w związku ze starszym od siebie o lat mężczyzną ( ja 2 On lata, od lat rozwiedziony). Kobiety, które zrezygnowały ze związku z mężczyzną o kilka, czy nawet kilkanaście lat starszym twierdzą, że zabierali im oni poczucie swobody.


Brak im było w związku odrobiny szaleństwa, za dużo było planowania, równowagi i stabilizacji. Dojrzały mężczyzna ma swoje przyzwyczajenia, które trudno zmienić. Mam lata spotykam się z mężczyzna starszym o lat. Niektórzy powiedzą że to chore, ale przez całe życie miałam starszych facetów.


Wiadomo nie o tyle ale standard to lat. A ja jestem w związku ze starszym od siebie mężczyzna o lat. I nie mogę powiedzieć bo zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.


On ma córkę lat która mieszka w Polsce. W związku jesteśmy od miesiecy. Oboje mieszkamy i pracujemy z Niemczech. Witam poznałam faceta o lat starszego mam lat.


Do tej pory nie moge przestac o nim myśleć mimo iz jestem w związku. Jestem ciekawa czy on też o mnie mysli czy cos do mnie czuje. Nie wiem czasem pokazywal ze mu zalezy a czasami mial to gdzies moze tez przez moje zachowanie bo chcial mu pokazac ze. Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat. Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat.


Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania. Więc zacznę od tego, że mam lat. Przez lat byłam w udanym związku partnerskim z mężczyzną starszym o lat.


Nie wystąpiła zdrada, oszustwa, kłótnie. Po prostu, bez niepotrzebnych nerwów - na wysokim poziomie. Związek rozpadł się naturalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty