piątek, 9 czerwca 2017

Mam 22 lata

Mam 22 lata

Gdy miałam mój synek lata i byłam w ciąży, to ekspedientka w sklepie zrobiła mi uwagę że ,mam już drugie dziecko a cytuje: gdzie tu do pełnoletniości. Mam lata i dalej jestem dziewicą. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Ja mam lata i też nie miałem. Lepiej byc chłopie samemu, niż z byle kim. Trzy temu byłem ostatnio na randce. Nie wiem za bardzo gdzie leży problem - czy jestem zbyt nieśmiała, czy zbyt wybredna, czy może za mało atrakcyjna.


Mam dokładnie to samo, i też mam lata , zaczęłam zapuszczać naturalny kol. To chyba od stresów, przynajmniej u mnie, bo o włosy dbam nadzwyczajnie i wciąż. Rzadko się to zdarza, ale w moim przypadku tak to właśnie wygląda. Mieszkam z moim partnerem, dziećmi i mamą w niewielkim drewnianym domku na obrzeżach miasta – jest to mieszkanie komunalne. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.


Mam 22 lata

Jedyne co mnie zastanawia, to to czy nie lepiej bardziej zacisnąć pasa i nie plątać się w kredyt na lat tak jak Agata, ale np. U mnie w mieście i okolicach mieszkania są super tanie teraz. Nie pomyślcie ze jestem jakąś cnotką ,z chłopakiem moim często sie zabawiamy ale bez wkładania członka w moją cipkę. W moim wieku (lata) mógłbyś tak myśleć ale lata to jeszcze wiek gdzie większość ludzi nic nie osiągnęła.


Witam wszystkich Ja niestety około miesiecy temu również dowiedziałam sie że jestem chora na mukowiscydozę. Co mogę zrobić żeby się z tym pogodzić? Jestem bardzo nieśmiała w stosunku do nieznanych osób, dlatego też jak wychodzę na miasto to tylko w gronie znajomych. Oceniam się jako osobę atrakcyjną, jestem wysoka, szczupła, wysportowana, zadbana.


Witam, mam lata i niedawno zauważyłem u siebie spadek libido, czasami problemy z uzyskaniem. ODPOWIADA EKSPERT: Mgr Dariusz Pysz-Waberski Dlaczego nie mam zarostu? Mam tylko wąsy i lekki zarost na podbródku. Chłopaka z miasta za męża nie chce. Dodatkowo nie mam starszego brata, więc to naturalnie wyszło, że muszę zaopiekować się dorobkiem rodziców.


A gdybyś miała starsze rodzeństwo, które również chciałoby przejąć gospodarstwo po rodzicach, mieszkałabyś teraz w mieście? Pracuję w sklepie spożywczym godzin na nogach. Starałam się mniej jeść, ale nic to nie daje, a żadnych specjalnych diet się boję bo nigdy nie wiadomo jakie mają konsekwencje. Nigdy nie byłam u lekarza, który mógłby wykluczyć przyczyny otyłości. Kilka lat temu nastoletnią Luxurię Astaroth zaprosił do programu Kuba Wojewódzki.


Mam 22 lata

Bywała na imprezach i wyglądało na to, że kariera stoi przed nią otworem. Pod żadnym pozorem nie myśl o tym żeby zakończyć swoje życie. Co prawda mam dopiero lat i moje rady wydadzą ci się głupie , ale przemyśl to sobie dokładnie. Nie każdemu się zawsze układa.


Mój jeszcze nie jest wyleczony. Kupę kasy utopiłam w lekarzach i lekach, nie potrafię już powiedzieć, co stosowałam, a czego nie (czy jest jeszcze coś takiego?). Witem, mam lata , jestem kobietą.


Moim problemem jest częste oddawanie moczu, które tak naprawdę trwa od bardzo dawna, jednak teraz wydaje mi się, że się nasiliło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty