piątek, 30 czerwca 2017

Jak kogoś poznać

Jak kogoś poznać

W świecie rzeczywisty- kluby zainteresowań (muzyczne, rysunkowe, malarskie, książkowe etc.), gdzie możesz poznać kogoś o podobnych, albo tych samych zainteresowaniach, tak samo na kursach np. Chciałabym kogoś poznać, ale nie bardzo wiem, jak. Nie będę przecież zaczepiać obcych na ulicy. Nie ukrywam, że w przyszłości chciałabym się z kimś związać i wejść w nowy związek, ale jak kogoś poznać ? Jestem młodą, ambitną osobą, twardo stąpam po ziemi, można ze mną pogadać na wiele różnych tematów.


Przede wszystkim warto wyjść z domu i otworzyć się na społeczeństwo. Poniżej przedstawiamy listę ciekawych miejsc, w których można poznać kogoś o podobnych zainteresowaniach. Najprostszym sposobem na poznanie kogoś jest.


Czy w ogóle można poznać kogoś z sensem przez internet? Przykład mój i kilku osób, które znam pokazuje, że jak najbardziej można. Mojego mężczyznę poznałam przez internet, a moje koleżanki mają mężów z Sympatii. Rady specjalisty od uwodzenia. Walentynki spędzisz samotnie, przed telewizorem, z książką, odwracając wzrok na widok czerwonych serduszek?


Może czas na mocne postanowienie, by wziąć się do roboty i kogoś poznać? Oto kilka rad specjalisty od uwodzenia. Przyzwyczajam się do kogoś dopiero po kilku godzinach albo dniach.


Mam lat i niedawno zaczęłam naukę w gimnazjum. Bo przede wszystkim, żeby kogoś poznać, to trzeba w jakiś sposób do tego kogoś wyjść. A u introwertyka różnie z tym bywa. Pamiętam jak mój pewien dobry znajomy wpadł w jakąś dolinę nastroju i narzekał, że nikogo nie może sobie znaleźć. Siedział całymi dniami w domu przed kompem i nie wiem na co czekał.


Jak kogoś poznać

Większość dni siedzę tylko w domu, chciałbym kogoś w końcu poznać, kogoś kto poświęcał by mi dużo czasu. W szkole to jedynie w klasie się spotkać idzie a tak to. Jestem nieśmiały i nie potrafię po prostu podejść i zagadać losowej osoby. Wcale nie do rzadkości należą osoby, które są bardzo zagubione w tym temacie.


Nie wiedzą czym jest miłość i jak ją wyrażać, nie potrafią uświadomić sobie i rozpoznać własnych uczuć, nie mają wytycznych, które pozwalałyby im określić, co do kogoś czują. Kogoś z kim mozna się spotykać, zakochać, stworzyć związek, założyć rodzinę i mieć dzieci? Szukam już tak długo i nie wiem co robić, nic nie działa. Wybierz kogoś, z kim chcesz się trochę zbliżyć i złapać lepszy kontakt. Ostatnio zastanawia mnie owe słynne zaczepianie.


Jak kogoś poznać

Jaki jest babski punkt widzenia w tej sprawie? Pozwolę sobie podać przykład z życia, oczywiście mojego, który miał miejsce w dniu dzisiejszym. Jak kogoś sensownego poznać pytasz, kochanie?


Otóż jest to proste jak budowa cepa. Wystaczy, że w czasie zaćmienia śłońca włożysz do słoika zdechłego karalucha, zalejesz go sokiem śliwkowym, postawisz w piekarniku (2stopni C) i poczekasz aż karaluch zniknie. Jeśli chcesz, by ktoś nawiązał z Tobą kontakt musisz sam o to zadbać. Zachęcamy do artykułu, w którym przedstawiamy kilka wskazówek, dzięki którym zwiększysz szanse na znalezienie właściwej osoby.


Mobok poprosić, żeby trzody dopilnował. Te pytania pozwalają poznać czyjeś upodobania, zainteresowania i ogólne nastawienie do życia. W niebezpośredni sposób pomagają też odkryć, czy ktoś ma w sobie jakąś nutkę szaleństwa i pasji, do której nie przyznałby się sam w takich okolicznościach lub na takim etapie znajomości.


Dziewczyny, podpowiedzcie gdzie chodzą samotni mężczyźni? Wiem gdzie poznać faceta w internecie ale nie interesują mnie raczej tego typu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty