piątek, 7 lipca 2017

Czuję się samotna w związku forum

Gnębi Cię samotność w związku? Jesteście razem ale osobno, niczym dwa samotne serca? Czujesz, że oddalacie się od siebie i nic już nie jest takie jak kiedyś?


Internetowe biuro matrymonialne MyDwoje. Mam podobnie , tyle ze ja juz prawie lat z związku , od lat to takie ciągnięcie tego na siłę, miał być rozwód potem terapia i tak naprawde znow jestesmy w tym punkcie co lata temu , tyle ze ja juz niemam ochoty tego ciągnąć.

Czuję się samotna w związku i niepotrzebna Zaloguj. Jestem kolejną osobą i kolejną przedstawicielką płci pięknej, która wyżala się na forum, bo nawet nie ma komu powiedzieć, co jej. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! I myślę, że czas z tym skończyć.


Nie mam ochoty już tego kontynuować, nie ma po co. Ludzie się nie zmieniają, nie ma więc co tego oczekiwać.

Myślałam, że związek ma się opierać na wzajemnym wsparciu, przyjaźni i wspólnym rozwiązywaniu problemów. Nigdy tego nie doświadczyłam. Samotność w związku to problem, który dotyka wielu małżonków.


Często jest pierwszym sygnałem kryzysu między dwojgiem ludzi. Partnerzy nie spędzają ze sobą wolnego czasu, przestają rozmawiać albo bezustannie się kłócą. Czyli co piąta kobieta czuje się w związku samotna… Dobrze, że mnie to nie dotknęło… Ale wydaje mi się, że jest to bardzo trudna sytuacja, być z kimś w związku, a jednak jakby w nim nie być. Są dwie oddzielne osoby, które żyją obok siebie, a nie razem.


Jestem w związku a czuję się samotna, kto ma podobnie? Czułam się samotna w związku, facet nie poświęcał mi czasu, moje drobne sugestie kończyły się oburzeniem bo jaśnie pan. Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Od półtora roku jestem w związku.


Przez pierwsze pół roku bajka, było naprawdę wspaniale. Teraz czuję się bardziej samotna, niż kiedy byłam sama. Mój partner coraz mniej ma dla mnie czasu, w ogóle nie widzę już, żeby mu zależało. Witam, jestem Ania i mam lat.


Ponad rok temu wyszłam za mąż - z miłości.

W związku czuję się strasznie samotna, cierpię. Mój mąż całe dnie poświęca swoim rodzicom. Zaufanie nie mam, może kiedyś, tak jak mówisz to się zmieni, tego nie wiem.


Moja terapeutka twierdzi, że zaufania w związku z hazardzistą być nie może w kwestii jego choroby i można bądź nie się z tym pogodzić. Wiem ze się powtarza wszystko ale czuję się samotna. Niby mam prawie wszystko A jednak brakuje mi mężczyzny przy boku.


Chciałabym mieć kogoś bliskiego. Boję się ze zostanę znów skrzywdzona. Zaraz będzie ze to już było ze to już jest - post rozpoczynający wątku o temacie czuję się samotna na Forum Ostrowca Świętokrzyskiego. Relacje międzyludzkie: Hej wszystkim. Tak jak już zauważyliście w temacie - nie narzekam na brak ludzi wokół mnie, ale.


To uczucie jest tak głębokie, że na przykład teraz, gdy piszę ten temat, nie mogę się skupić na niczym innym. Forum Hazardziści, Hazard - Uzależnienie. Mam problem, który robi się coraz większy. A mianowicie mam wrażenie że mój chłopak się ode mni.


Jeśli czujesz się samotna_y, istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że Twój partner również. Jest mi przykro bo czuję się jak taki stary, zużyty wrak który wymaga litości. Nie czuję się przy nim jak kobieta tylko żona i matka jego dziecka. Nie wiem jak mam sobie radzić z tym, że oboje radzimy sobie z problemami w inny sposób. Ja chciałabym to omawiać z partnerem, dochodzić do wspólnych decyzji, on woli abym to ja działała sama, była zawsze odpowiedzialana i silna we wszystkim.


Bardzo się kochamy, dużo wkładamy w ten związek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty