wtorek, 6 lutego 2018

Kocham cie z ust faceta

Twój facet uwzględnia cię w swoich planach na przyszłość? W takim razie to najlepszy dowód na to, że bardzo mu na tobie zależy i nie wyobraża sobie życia bez ciebie. Oznacza to, że swoje związki traktują właśnie, jako miłość.


Choć kobiety często mają wątpliwości odnośnie powodów, dla których mężczyzna z nią jest - z badania jasno wynika, że faceci nie lubią tracić czasu na myślenie o miłości, a raczej trwają w niej i nie boją się przed sobą do tego przyznać. Ale dla mnie prawdziwy facet potrafi utrzymać te słowa na tą okazję gdy minie fala kompletnego zauroczenia w zwiazku, zacznie wkradać się zwyczajność i wtedy gdy. A ja najbardziej lubię dwa zdania z jego ust: gdy nazywa mnie swoją Maleńką i gdy obejmuje mnie mówiąc wprost do ucha, że wyglądam jak zawsze sexy Wtedy czuje się wyjątkowa, piękna, kochana- po prostu jego. Słowa ,,kocham Cię mówimy sobie bardzo rzadko. Jedna z piosenek Cher mówi, że cała prawda, czy on cię kocha, jest w jego pocałunku.


Może tak rzeczywiście jest, ale na pewno nie jest to cała prawda! Jedyna droga, aby dowiedzieć się, co on naprawdę czuje, poza oczywiście zapytaniem go wprost, polega na umiejętnym odczytywaniu. Faceci niechętnie opowiadają o uczuciach, bo wtedy - jak pokazały badania - automatycznie stają się słabsi fizycznie. Więc jeśli twój mężczyzna chętnie skarży się na swojego szefa, albo opowiada o konflikcie z bratem, możesz być pewna, że czuje z Tobą szczególną bliskość.


Ja lubię kiedy mój facet mnie chwali, jest to przyjemne. Dlatego ja również mówię mu komplementy. Aczkolwiek nie wpadam w zachwyt kiedy opuści deskę z ubikacji. Jeśli mówi: Jesteś wspaniałą kobietą, ale nie zasługuję na Ciebie, to znaczy, że zbyt łatwo mu przyszło wiele rzeczy, jakie dla niego robiłaś.


Takie słowa padają z ust faceta w dwóch przypadkach. Pierwszy - z chęcią korzystał z Twojej pomocy, albo postanowił wybrać kogoś innego. Kalska pokazała ujęcie zza kulis.


GIS: partie jaj z chowu na wolnym wybiegu wycofane ze sprzedaży. Wykryto bakterie Salmonella Enteritidis Love Island. Widzowie wściekli na uczestników po tym, jak potraktowali jedną z par. Zostaje nam tylko ci pogratulować - trafiłaś na faceta idealnego.


Jesteś piękna” Te dwa słowa z ust ukochanego to marzenie każdej dziewczyny. Przeczytasz tu zdań, które oznaczają to samo, co kocham cię. Niosą ze sobą co najmniej taki sam ładunek emocjonalny.


Jeśli choć jedno podobne zdanie padnie z ust twojego faceta, wiedz, że on świata poza tobą nie widzi! Sama skorzystaj z tej listy jeśli chcesz mu przekazać, jak bardzo jest dla ciebie ważny. Kiedy spotykasz się z Nim jedynie od kilku tygodni, dalej nie jesteś w stanie powiedzieć czy jest to prawdziwa miłość czy też nie.


Niektórzy mężczyźni mają problemy z okazywaniem uczuć. Często nie mówią tego co czują, przez co partnerka nie jest pewna jego uczuć i pojawiają się wątpliwości co do przyszłości związku. Wpis z gatunku „pytania do redakcji”, bo ostatnio dostałam maila, którego treść można zsyntetyzować do tytułu tej notki.


Droga czytelniczko, otóż pomimo mojej alfoomegawości, geniuszu i wbijającego w fotel doświadczenia, do dziś mam problemy z jednoznacznym stwierdzeniem, że facet na mnie leci. Kiedy facet KOCHA robi jedną z tych RZECZY! Właściciel serwisu na podstawie art. Gdy chłopak mówi że Cię bardzo lubi. Kocham Cie , ale nie moge Ci tego powiedziec.


Kiedyś rozmawiałąm szczerze ze znajomym i zadał mi pytanie czy go lubię odpowiedziała że jasne że tak. Kiedy mężczyzna kocha, nie musi tego wyrażać poprzez dwa słowa: kocham Cię. Jest wiele dróg okazywania uczucia i zaangażowania. Pamiętajmy, że w życiu liczą się wielkie czyny, a nie wielkie słowa. Ja wiem, że zdarzają się ludzie, którzy robią coś zwyczajnie na złość, ale jeśli gość jest z tobą w związku, kocha cie, to możesz spokojnie założyć, że on taki nie jest.


Jeśli się kłócicie o coś i masz wrażenie, że robi coś tobie na złość, to najpewniej wynika to z tego, że się nie rozumiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty