środa, 21 lutego 2018

Różnica wieku w związku 12 lat

Duża różnica wieku w związku wcale nie musi być czymś negatywnym. Różnica wieku w związku - na skróty. Dlaczego młoda, zgrabna i ładna dziewczyna, która mogłaby mieć każdego, wybiera mężczyznę w wieku swojego ojca, a przystojny chłopak kobietę w wieku własnej matki? Jeśli partner jest bogaty, to droga na skróty - tłumaczy Ryszard Rutkowski.


Do programu TV poszukujemy Par w których jest duża różnica wieku minimum lat i które chciałyby sprawdzić czy mogą sobie ufać. Jeśli jest Pani w takim związku lub zna Pani kogoś kto mógłby być zainteresowany proszę o zostawienie numeru telefonu a oddzwonię i opowiem o szczegółach.

Związek z młodszym, związek ze starszym partnerem. Myślę że zależy to od wieku w którym jesteście oboje teraz. Kiedy dziewczyna ma 15lat a mężczyzna myślę że wtedy ta różnica jest znacząca.


Co innego jest kiedy oboje są dojrzalsi. Jestem w związku z męższyzną lat starszym. Ja mam lat a mój ukochany45. Przykłady uczą, że to nie różnica wieku w związku przesądza o tym, czy ludzie będą ze sobą trwale szczęśliwi, czy też nie.


To potencjał i doświadczenia, jakie wnoszą do związku partnerzy, stanowią jego kapitał.

Mimo to pary, w których różnica wieku przekracza lat, budzą zazwyczaj spore zainteresowanie. Ja jestem od pięciu lat w szczęśliwym związku z mężczyzną sporo starszym, planujemy niedługo dziecko, więc kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy krzywią się na takie związki. Czy lat różnicy w związku to dużo? On w wieku lat zapewne chcialby zalozyc rodzine (lub za 1-lata). Po tylu latach życia na kocią łapę postanowili to zalegalizować i za tyg biorą ślub.


Jednak, lat w takim wieku to kosmos. Już i jest mało zauważalne, i tym samym odczuwalne, nie obraź się, ale Ty jesteś prawie dzieckiem, dopiero wchodzisz w dorosłe życie, daj sobie czas żeby dorosnąć. Chciałabym się was poradzić w pewnej sprawie.


Chodzę na siłownię od kilku miesięcy i nie dawno zagadał do mnie pewien chłopak. Rodzice oczywiście byli przeciwni. Ona miała lat (mówię poważnie), on 18.


Minęło już ponad lat, a oni są. Czy różnica wieku przeszkadza w związku? Ja też jestem w związku z młodszym. To chyba najlepsza rzecz w życiu, jaka mi się przytrafiła. Ustalono, jaka jest idealna różnica wieku dla osób będących w związku.


Wynosi ona dokładnie cztery lata i cztery miesiące.

Przy okazji wyszło na jaw, że kobiety wychodzą za mąż za dużo starszych od siebie facetów dla. Tym paniom różnica wieku w związku nie przeszkadza. Nie ma nic złego w zdrowych związkach z kimś starszym, źle tylko jest jak ktoś w związku oczekuje innej relacji niż powinna być. I dotyczy to wszystkich: i tych, którzy mają w domu dobre relacje i tych, którzy ich nie mają. Jest szansa aby związek, w którym jest różnica wieku, może nawet spora miał pomyślny finał.


Z ukochanym dzieli ją lat. Może mam dopiero lat i dla niektórych jestem małolatą, ale ja też mam uczucia! Nie wiem czy to miłość, czy tylko się zauroczyłam, ale nie mogę sobie z tym wszystkim poradzić. Miłość w hierarchii priorytetów jest na samym końcu lub nie ma jej wcale. Dla mnie liczy się charakter, osobowość” – zapewnia Robert, który jest w związku małżeńskim z lat młodszą Eweliną.


Osoby związane z kimś o wiele starszym wymieniają wiele powodów wejścia w taki związek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty