czwartek, 22 marca 2018

Ile czasu potrzebuje mezczyzna zeby sie zakochac

Podali konkretny czas, jaki jest niezbędny, by móc zbudować więź, która będzie podstawą związku. Wystarczą cztery minuty, by znaleźć miłość. Zdaniem ekspertów już po 2sekundach konwersacji jesteśmy w. Ile czasu potrzebuje normalny facet by się określić? Zdecydowanie pół roku wystarczy. Pozostali potrafią przeciągać to w nieskończoność, najczęściej do momentu gdy spotkają kobietę przy której wreszcie poczują pewność.


Na forum psychologia był kiedyś podobny wątek, wypowiadali się w nim mężczyźni. Przepraszam za być może zbyt infantylne podejście w opisie niektórych sytuacji, ale starałem się dokładnie przekazać szczegóły bez przywiązywania wagi do doboru słów. Proszę nie zostawiaj tylko tego maila bez odpowiedzi.


Pytam, bo coraz częściej widzę pary, które np. W moim przypadku to zeby sie zakochać potrzebuje od dwóch godzin do kilku. Ja teraz od tygodnia jestem z chłopakiem, nic między nami nie było a jakoś zakochał się we mnie, tzn mówi, że mnie kocha i poczeka z tym więc nie każdy musi na to czekać.


Mimo, że mam swój pierwszy raz za sobą to i tak muszę się powstrzymać, żeby upewnić się czy naprawdę mnie kocha a przede wszystkim muszę mu zaufać. Gdzieś tu na forum był mój wątek ,ale chyba się zawieruszył. Albo (przez przypadek oczywiście) został usunięty , no nieważne już.


W skrócie : jestem z nim prawie pół roku. Czy miłość rodzi się w sercu czy może w mózgu? Na te pytania odpowiadają badania Stephanie Ortigue z Syracuse University opublikowane w czasopiśmie Journal of Sexual Medicine.


Obserwacje badaczki wskazują, że zakochanie wywołuje podobne. Pisałam SMS-y, próbowałam się dodzwonić i nic. W końcu napisał mi, że przeprasza mnie, że wszystko, co mówił to prawda, ale pogubił się w tym wszystkim i musi to poukładać, potrzebuje czasu. Załamałam się, bo naprawdę mi na nim zaczęło zależeć. Jesli sie do kogos cos czuje to mogloby sie przenosic gory i nie ma sie co do tego zadnych watpliwosci.


Ja potrzebuje dużo czasu:p i. Im wystarczy kawałek ładnej nogi, piękny uśmiech, rozpuszczone włosy, zalotne spojrzenie i już wpadli ;) Kwestia jeszcze, co zrobią dalej z tym zakochaniem. Do seksu są już pewnie gotowi. Miłość, o ile w ogóle, pojawi się dopiero za ładny kawał czasu i przeżytych wspólnie i tych cudownych i tych bardzo złych chwil. Mezczyzna potrzebuje swobody.


Cieszę się, że ma swoją pasję (akurat biega ), towarzysze jemu na zawodach itd. Ale fakt ze facetom zdaza sie zapomniec, ze kobieta. Jak odróżnić miłość od zauroczenia? Związki nastolatków - jak sprawić aby rozkwitły. Dziecięce i nastoletnie związki- przykładowy plan postępowania dla chłopaków, aby romans przeobraził się w coś poważniejszego.


Przyjęło się, że osiem godzin to odpowiednia ilość snu dla dorosłego człowieka. To jednak wcale nie musi być prawda. Dr Michael Breus, specjalista do spraw snu i autor książki The Power of When twierdzi, że przeciętny człowiek potrzebuje jedynie godziny snu na dobę.


Ile razy dziennie mężczyzna może uprawiać seks? Mój chłopak może się kochać tylko raz dziennie i tłumaczy mi, że faceci tak mają, że muszą się zregenerować. Ile godzin snu potrzebuje człowiek? Według powszechnego przekonania dorosły powinien spać godzin dziennie.


Naukowcy udowodnili, że to nieprawda. W tym artykule dowiesz się, czy kobieta mówi, że potrzebuje czasu, ponieważ obniżyłeś jej zainteresowanie i nie byłeś dla niej żadnym wyzwaniem czy może ona rzeczywiście jest zraniona po rozstaniu, boi się nowego zranienia i faktycznie potrzebuje czasu, aby Cię lepiej poznać. Spędzałam dużo czasu, żeby dowiedzieć się, jak najwięcej o tym, co dla niego ważne. Chciałam być dzięki temu bliżej niego, zrozumieć jego potrzeby.


Teraz, w naszych trudnych i zabieganych czasach, potrzeba ich więcej. Aby dojść do granicy szczęśliwości podczas stosunku przeciętny mężczyzna potrzebuje około 1ruchów frykcyjnych. Trzeba się nieźle namachać, ale przynajmniej dzięki temu mamy stosunek dłuższy o kilka minut niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu. Bo mężczyzna jak ma problem to - w przeciwieństwie do kobiety - potrzebuje czasu na samotne znalezienie rozwiązania.


Zamyka się wtedy w jaskini i chce by kobieta nie dopytywała się dziesięć razy jak mu pomóc i czy na pewno na nią nie jest zły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty