czwartek, 29 marca 2018

Romans z mlodszym o 10 lat

Jeszcze do niedawna związki kobiet z młodszymi partnerami należały do rzadkości. Różnica wieku wynosiła najczęściej maksymalnie kilka lat. Teraz coraz częściej możemy zaobserwować pary, w których mężczyzna jest młodszy nawet o kilka, kilkanaście lat. Rita Ora miała romans z młodszym o lat Brooklynem Beckhamem!


I tutaj jak obuchem w łeb dostaję pytanieco sądzę o związku kobiety z lat młodszym mężczyzną? No więc powtórzę to, co napisałam już w mailu. Wrazenia suuuper,bylo nam naprawde dobrze, i czulam sie przy nim mlodsza. Sheba to kobieta w średnim wieku.


Zajmuje się domem i wychowuje dzieci, a dla urozmaicenia postanawia nauczać w szkole. Po pewnym czasie wdaje się w romans z 15-letnim uczniem. O wszystkim dowiaduje się jej starsza koleżanka z pracy, która wykorzystuje sekret rozpoczynając.


W łóżku jest boski, ale czy to ma sens? Ja bylam kiedys w zwiazku z facetem lat mlodszym. Bardzo milo wspominam tamten okres. Bylismy razem pol roku i dla mnie byl to bardzo korzystny czas. Teraz moj partner jest rok mlodszy i nie jest to zadna roznica.


Nie mysl o wieku mysl o osobie. Związek z młodszym facetem i jego strach. To nie było prawdziwe życie, ale jakaś wegetacja! Mam romans z młodszym facetem.


Sama miałam wątpliwości, czy to normalne, żebym romansowała z mężczyzną młodszym o lat. Widziałam każdą moją zmarszczkę, kontrastującą z jego jeszcze jędrnym ciałem. Wyobrażałam sobie naszą przyszłość za lat, kiedy ja będę. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem.


On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Miałam z mężem dzieci, ale nie było chemii między nami Potem poznałam młodszego chłopaka, zakochałam się w nim bez pamięci , a on we mnie. Bałam się, że nic z tego nie wyjdzie, że ludzie będa gadać, ale potem powiedziałam sobie: Trudnio! I tak oto wyszłam ponownie za mąż-tym razem za faceta o lat mlodszego. Jeżeli jest to romans z kolegą z pracy,myśle że nie warto tego ciągnąć.


Chyba że bardziej zależy Ci na romansie jak na pracy. Po prostu - kobieta przyciąga urodą, młodością, zwiewnością. Oczywiście bywają kobiety nawet po tce przyciągające młodych chłopców, lecz to są wyjątki. Filmy relacja starsza kobieta-młodszy mężczyzna, romans Przeszukaj katalog Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja starsza kobieta-młodszy mężczyzna, romans.


Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach. Pola Raksa, czyli niezapomniana Marusia z seialu: „Czterej Pancerni i Pies”, była ikoną piękna przełomu lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Niewiele osób wie, że miała romans z aktorem, który jest młodszy od niej o jedenaście lat. Tak naprawdę połączył ich teatr. Okazuje się, że ma na swoim koncie romans, o którym wolałaby nie wspominać.


Miała trzech mężów i mnóstwo romansów za sobą. Ostatnio zniknęła ze świata show-biznesu ze względu na. O dziwo, pomimo początkowego sceptycyzmu, bardzo dobrze się z nim dogaduję. Co tu dużo mówić, zakochałam się w nim.


Dziewczyna wdała się w romans z lat starszym od siebie rozwodnikiem, który miał 15-letnią córkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty