środa, 7 października 2020

Wysłano powiadomienie dpd

O co chodzi z tym wysłano powiadomienie? Wczoraj i dziś wysłano a ja nic nie dostałem. Do mnie przyszła wczoraj waga DP i co ciekawe jakiś zboczeniec z Brytyjskiego Border Force rozkroił pudełka i zerknął co jest w środku. A przecież nie mam ciapatego nazwiska. DPD Polska ma ponad oddziałów na terenie Polski.


Ponadto jest częścią jednej z największych sieci logistycznych drogowych w Europie DPD (ponad 4oddziałów w krajach Europy) oraz międzynarodowej sieci lotniczej (2krajów świata). Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie serwisu miejskiego, krajowego i międzynarodowego, usługi logistyczne, spedycyjne i celne. Kurier dp śledzenie paczki co oznacza Wysłano powiadomienie zamówiłem z internetu telefon warty 5złotyych. Mnie nie było w domu w tym czasie więc nie mogłem odebrać. Po godzinie zadzwoniłem do DP poczekałem kilkanaście minut na rozmowę, zapytałem konsultanta czy paczka zostanie dziś dostarczona i otrzymałem odpowiedź, że stanie się tak dzisiaj do godziny 21.


Niedługo po rozmowie z pracownikiem DPD odświeżyłem stronę internetową, która pozwala na monitoring trasy przesyłki. Powiadomienie o wysłaniu paczki przez firmę UPS to dodatkowa funkcjonalność platformy SMeSKom przygotowana z myślą o sklepach internetowych wysyłających towar za pomocą kuriera. Najlepsza metodą jest na zapobieganie syndromowi niecierpliwego oczekiwania, a więc kupowanie w Polsce. Jeśli jednak ten syndrom ciebie już dopadł to może pomóc zaparzenie i wypicie melisy, obejrzenie dobrego filmu w dobrym towarzystwie, wyjście na spacer, korzystanie z nalewki z dziurawca.


DPD i nie mogę złego słowa o nim powiedzieć, nawet był w Mikołaja bo Smyk wysłał do mnie paczkę z małym opóźnieniem, rano dostałam sms z prośbą o info kiedy chcę żeby paczka była doręczona (dzień) i nr telefonu do kuriera jeśli chcę się z nim skontaktować. Nie dostałem żadnego maila ani sms. Co to znaczy Wysłano powiadomienie DPD?


Status przesyłki- 10:- wysłano powiadomienie. Przyjdzie do mnie dziś paczka ? Od dziś, za pośrednictwem SMS-a, można zmienić termin dostarczenia przesyłki. Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy. Kurier DPD zadzwonił do mnie rano z informacją,,że przywiezie mi przesyłkę( pralkę)! Na moja odpowiedź,żenie będzie mnie w domu, bo jestem w pracy i może przyjechałby o 1 odpowiedział,że on wtedy nie może.


DPD: 9osób wystawiło średnią ocenę 1. Przeczytaj wartościowe opinie: Opóźnienie tygodniowe, brak jakichkolwiek informacji od kuriera jak również poprzez kontakt z konsultantem infolinii, paczki uszkodzone wygląd jak po wybuchu. Ja wysłałam płaszcz za 1zł też furgonetką z opcją odbioru w UPS access point (taki nasz odbiór w punkcie) - i patrzę w śledzeniu że o 10. Zadzwoniłem do mymusic i dostałem nr listu z dpd.


Ja zmieniłem termin dostarczenia. Nic takiego nie zrobiłem , mieszkam sam i nikt nie był w stanie tego zrobić. Niby wysłano powiadomienie itp nic takiego nie otrzymałem.


Zlokalizuj przesyłkę na serwisie Furgonetka. Dzwoniąc dzisiaj na infolinię dpd dowiedziałem się ze ktoś zmienił termin dostawy przez aplikacje mobilną. Oczywiście osoba po drugiej stronie nie poczuła się do winy i odniosłem wrażenie totalnej zlewki i wyuczonych formułek które się stosuje w takich sytuacjach.


W jakich dniach i godzinach kurier DPD dostarcza paczki? Paczki dostarczane są w dni robocze dla danego kraju w godzinach – 18. Oceń placówkę, poznaj opinie. UPS, bo odbierałem przesyłkę, w ndz oddawałem tam zwrot.


Pani mi chciała dać tę paczkę którą zwracałem czyli generalnie powinna być wczoraj w Niemczech, a jeszcze nie wyszła ze sklepu. Na stronie DPD pojawiały się kolejne informacje na temat losów mojej przesyłki, o tym, że wydano ją do doręczenia i nawet wysłano powiadomienie, a następnie o tym, że adresat był nieobecny. Jak miał być obecny, skoro w czwartki adresat pracuje gdzie indziej i nawet o tym wspominał w rozmowie z firmą kurierską? Całość ustawień nazywamy konfiguracją i możesz przygotować ich dowolną ilość.


Pamiętaj, że wskazując taką konfigurację wysyłasz maile tylko w przypadku listów przygotowanych z Sello do Delta Kurier. Jeśli w Sello przygotujesz list dla DPD czy UPS, powiadomienie nie zostanie wysłane. Czekałem na paczkę dpd z Chin. Na czacie pani powiedziała że to dlatego że podany byl zly nr tel (ale czemu mail też nie przyszedł to nie wyjaśniła). Jak paczka doszła to byl na niej widoczny poprawny numer.


Przesyłka odebrana przez Kuriera. A ok dostalem smsa, ze kurer bedzie dzisiaj o 1 no i byl punktualnie. Statusy są aktualizowane na poszczególnych etapach transportu i dla przesyłek międzynarodowych ich aktualizacja może zająć nawet do godzin. Zapłaciłam za towar i kuriera. Nie wysłano mi na e-maila żadnej informacji z nr listu przewozowego, kurier nie dzwonił do mnie,nie zostawił awiza,paczkę odesłali do nadawcy.


Nie mam ani kasy,ani towaru;. Powiadomienie od dp że przesyłka będzie w tym dniu dostarczona, nie dostarczono-nazajutrz informacja. Chciałam dzwonić i nawet próbowałam…ale po Waszych komentarzach stwierdziłam, że nie będę marnować baterii w telefonie. Do firmy dostarczają nam towar takie Firmy kurierskie jak DPD.


Urzędowe Poświadczenie Doręczenia (UPD) jest to rodzaj awizo podobne do tych, które obsługiwane są w urzędach pocztowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty